1e kindje wat je zo graag wil...

Hallo iedereen.

@Hopje: Duim ook heel erg voor jou!! Bijna en we weten beetje hoe of wat.. vind het wel spannend!\

Nog geen klachten.. af en toe wat gerommel in me buik, waarvan zou dat komen...
Ff afwachten nog..

xXx Wendy

Hey meiden,

Hoe gaat het met jullie?

@Wendy: hoe gaat het met je? Wanneer ga jij ook al weer testen?

Hier nog steeds alles rustig. Mijn afscheiding is nog steeds wit. De vorige ronde was het al een paar dagen voor mijn NOD gekleurd. Dus dat vind ik wel erg positief. En op de laatste ronde na, was ik alle vorige rondes al ongi geweest. Dus dat vind ik toch ook wel positief. Maar wat ik raar vind is dat ik verder eigenlijk niks meer voel nu. Gister wel een beetje misselijk geweest en ik eet minder omdat ik gewoon geen honger heb. Maar verder heb ik nergens last van. Ik had toch eigenlijk gehoopt op de welbekende zwangerschapskwaaltjes, zodat ik meer gerustgesteld kon zijn. Nu ben ik nog steeds erg onzeker en ga ik er maar van uit dat ik gewoon ongi ga worden. Dan kan het alleen maar meevallen als dat niet zo is!

Hopje, wacht nog steeds af....

Fijne dag meiden.

X hopje

hoi allemaal

ik wilde ook ff reageren ik ben nu met me 3 ronde bezig en ik heb al een dochter van   7 jaar maar ik vindt het wachten elke maand verschrikkelijk het maak me zo onzeker ook al weet ik dat ik dat het goed zit omdat ik al een kindje heb gehad en toch zit er in mijn hoofd stel dat het nu niet meer lukt gek he!!!!
ik wil indereen veel sterkte wensen mijn klusdagen zitten er weer op dus duimen maar weer liefs

Hallo dames..

@Hopje: Ik ga maandag of dinsdag  denk ik testen! Had gister wel raar gevoel in me buik maja zeg nix, en 1 tepel is gevoelig.. 1tje maar.. heel raar maar goed. En heb nog altijd iwtte afscheiding ook. Voor de rest alles rustig hier.

De vrouw van de neef van mijn vriend die had laatst een voorgevoel dat haar vriendin zou bevallen binnen 1/2 dagen, en dat klopte ook nog! En gister zei ze me ineens dat ze al 3 dagen een voorgevoel had dat ik zwanger was! dus hoop dat ze gelijk heeft.

Hopje wanneer test jij?

@Jen: Ja onzeker zijn is normaal denk ik, vooral als je NOD eraan zit te komen! Maar dnek wel dat je gewoon nog kindje kan krijgen hoor, je zit pas in ronde 3, sommige meiden hier zitten al veel verder, ik nu in 7 in 10 maanden..
Wel spannend dat je klusdagen vorobij zijn! duim voor je!

Verdre ben ik best wel zenuweachtig! Liefste test ik nu al, maar heb me vriend geloof om een paar dagen te wachten.. ben zooo ongeduldig altijd.. maja...

fijne dag iedereen!

xXx Wendy

Hey Wendy,

Als mijn ongi uitblijft ga ik zondagochtend testen. Mijn man en ik willen graag samen testen dus zondagochtend gaat het hopelijk gebeuren!

Ik duim voor je meid!

X hopje

Hey Wendy en Hopje,

Spannend hoor: morgen de NOD: ik hoop het voor jullie. Knap dat jullie later testen...

Dinsdag is het mijn dag! Ik ben zo regelmatig dat wanneer ik het dinsdagochtend niet ben, ik echt gelijk ga testen..

Mijn borsten doen vandaag wel wat zeer, dus ben bang dat ik weer ongesteld ga worden.. Ik had allerlei vreemde steekjes vorige week in mijn onderbuik maar denk dat dat misschien mijn eisprong toch was. Dan weet ik in elk geval zeker dat ik het niet ben want toen hebben we niet geklust.. Zou wel verklaren dat ik nog niet zwanger ben want zo laat in de cyclus klussen we meestal niet meer zo actief..

Vandaag hoorde ik van goeie kennis van me dat ze 2 jaar bezig is geweest voor haar 1e maar die toch volgens de normale weg heeft verkregen. Dus houd moed meiden: onze tijd zal zeker komen

xx

Hallo dames.

Nieuwtje! Heb nog eens gerekent en als ik van 28 dagen zou uitgaan is mijn NOD vandaag!!! Maar nog steeds nix te bekennen.. Alleen tepels gevoelig!

@Hopje: Vind eht heel erg spannend! Ik zou het liefste ook al snel willen testen maar ben bang dat het te vroeg is ofzo..

Duim ook heel erg voor jou!

@Wannabemum: Dinsdag jou dag, spannend!! Je lichaam kan je goed voor de gek houden, ik weet er alles van. Daarom ga ik nergens meer vanuit, ik geloof de kwaaltjes pas als ik een positieve test heb..

Duim ook heel erg voor jou!

Misschien dat ik zondag ook test als ik niet ongi ben.. eens kijken wat de aanstaande papa zegt haha.. papa klinkt zo leuk he

Fijne avond nog iedereen..

xXx Wendy

@Hopje & Wendy: nog steeds niets te zien?? Gaat goed meiden, ik duim voor jullie hoor!
@Wannabemum: voor jou komt het ook steeds dichterbij, spannend altijd die laatste dagen voor NOD

Ik ben inmiddels aan het inpakken geslagen. We gaan lekker even een weekje uitwaaien op Ameland. Even helemaal weg. We zijn de laatste maanden best wel erg bezig geweest met zwanger worden, moet zeggen dat ik er deze maand een stuk minder mee bezig ben en even een weekje samen weg komt ook echt wel even op het goede moment (en ja gelukkig ook nog m'n ei aankomende week , blijf er wel een beetje mee bezig natuurlijk). Hoop dat als ik terug kom dat er dan een aantal smileys bij zijn gekomen op de NOD-lijst!!

Terug
Bovenaan