1e kindje wat je zo graag wil...

Hai hai,
Wat een heerlijk weer is het he?
Ik ben blij dat ik er toch nog bij mag blijven horen zeg..
Ik ben altijd op vrijdagmiddag vrij dus dat is wel lekker. Ik werk officieel 36 uur maar draai veel meer uren.. Nu ben ik ondertussen ook voor mijn werk bezig, maar ja dat doe ik zelf he?
Morgen gaan we lekker ff met zijn tweetjes weg... Heb ik wel zin in..
Hebben jullie dat trouwens ook dat je wanneer je nog in de eerste week zit, alles nog snel eet wat straks weer verboden is?
Ik heb van de week al rauwe zalm op en mozzarella (heerlijk) en een glaasje alcohol.
Vandaag is het voor mij dag 7 en dan ga ik aan de slag.. We hebben besloten om nu om de dag te klussen en ook iets langer door te gaan.. Hopelijk heeft dit effect..
Wel erg romantisch he om het zo bedacht te doen.. Maar ja, we proberen het wel luchtig te maken..
Afgelopen woensdag had ik echt een megadip.. Ineens bedacht ik me weer dat het misschien wel nooit zou lukken en werd ik weer heel huilerig. Mijn man vindt dat dan heel moeilijk omdat hij mij natuurlijk graag happy ziet...
Maar ja, nu gaat het weer en voel ik me gelukkig weer mijzelf..
Tot schrijfs,
x

Dat is inderdaad het probleem met een eerste kindje: je weet nog niet of je wel zwanger kan worden. Ik moet toegeven dat ik de afgelopen paar maanden steeds in mijn achterhoofd liep met een idee dat ik opgepikt had van het forum (ojee, wat praten we elkaar allemaal aan!), dat mijn man misschien wel een niet ingedaalde bal zou kunnen hebben (vraag me niet waarom ik dacht dat dat waarschijnlijk zou zijn...). Ik probeerde het idee uit mijn hoofd te zetten, maar vandaag heb ik het toch maar opgezocht op het internet. Blijkt totaal niet te zijn wat ik dacht dat het was en het is overduidelijk niet het geval bij hem! Me weer zorgen gemaakt om niks natuurlijk.

In het begin dronk ik helemaal niks en waagde ik me ook geen moment aan iets verbodens, maar ik begin nu inderdaad ook in de eerste week (paar weken eigenlijk, mijn cyclus is zo lang) af en toe wat te drinken. Deze maand ook fijn veel paté gegeten. Maar durf brie niet aan - listeria heeft zo'n lange incubatie tijd dat je het in week 1 kan eten en het in week 4 je kindje zou kunnen besmetten. Naar ik het begrijp, ben uiteraard geen dokter.

Klinkt alsof jullie allebei drukke banen hebben, wannabemum en ano. Mijne ook wel, maar ik kan toch wel alles achter me laten als ik naar huis ga, meestal. En ik krijg natuurlijk lange vakanties: nu twee weken paasvakantie. Heerlijk! Het weer is bij ons nog niet zo geweldig, maar volgens het weerbericht worden maandag en dinsdag mooi.

Zeg ano, wat is onm? Ik loop duidelijk nogal achter met Nederlandse tv. Keken jullie trouwens Gooische Vrouwen? Ik heb ze allemaal op DVD en zelfs mijn man kijkt mee, met zijn minimale Nederlands. :) Ik heb alleen de laatste serie nog niet.

Hai,
Ik ben gek op Gooissche vrouwen (heb ook alle dvd's) naast Rozengeur en Wodka Lime, Voebalvrouwen en Sex and the City.. Eigenlijk best fout haha
ONM= onderweg naar morgen maar dat volg ik niet. De enige soap die ik 1x in de week zie, maar wel leuk blijft vind ik As the world turns (dit is echt mijn geheim)...
Fijn weekend alvast dames en tot schrijfs..

Hoi allemaal,

ik wil mij ook graag bij jullie voegen.
Zou iemand mij in de lijst willen zetten? Ik ben 27 jaar, we zijn bezig voor ons eerste kindje en ronde 4. Mijn NOD is 24 april.
Zijn er nog meer mensen die na een spiraaltje zwanger willen worden?

groetjes Sabrina

Hoi Sabrieneke!

Ik probeerde je ertussen te zetten, maar mijn browser thuis laat me geen tabellen bewerken enzo. Welkom, in ieder geval!

Ik was aan de pil, dus geen ervaring met spiraaltjes. Was je cyclus gelijk weer normaal of duurde dat even?

x

a

Ha meiden,

ik ben even dit weekend niet geweest, want ik heb heerlijk genoten van het mooie weer!! Heerlijk wat veel zon, gewoon genieten......

@ Wannabemum: Hoe was je uitje met z'n tween? Vast heerlijk!! En natuurlijk mag je er gewoon bij blijven hoor!!

EN ik denk dat iedereen wel eens denk.... straks lukt het niet. Ik ben dan wel zwanger geweest en helaas ging het mis... ik lees soms veel te veel op internet. Denk ik.... ojeee straks krijg ik alleen maar miskramen en gaat het nooit goed komen.... Dan weer een dip.. Nu gelukkig niet hoor. Ik ben heel blij, dat na bijna 7 weken weer ongesteld ben geworden. Nu maar hopen, dat ik weer een normale cyclus krijg!! Spannend.. maar ik hoop er natuurlijk op dat ik helemaal geen cyclus meer krijg en gelijk zwanger ben... maar ja dat zal wel niet en daar hoop ik ook niet te veel op!

1. Ik werk 36 uur. Eigenlijk van maandag tot en met donderdag en dan 9 uur op een dag. Maar omdat ik vaak op de maandagavond vergadering heb en op vrijdag thuis nog wel eens dingen regel bouw ik veel overuren op. Dan neem ik gewoon tussendoor een dagje vrij! Heerlijk die vrijheid, maar meestal komt er niets van en werk ik wel meer... Maarja het is zo leuk.

2. Dit is wel mijn baan waar ik me jaren lang zie zitten. Ben nog lang niet uitgeleerd en uitgekeken. De uitdaging elke keer weer iets nieuws op te pakken, is en blijft leuk. En het dan goed afronden natuurlijk.

3. Ik werk nu dus 4 dagen (soms 5) en wil straks   2 of 3 dagen gaan werken als er een kleine komt!!

4. Ik kijk wel tv, maar ben meer van het lezen... heerlijk. Rillers.... en romans!!!!!

5. ik Hou heeeeeeeeeel erg van chocolade. Dat is echt een verslaving... Dus ik koop het niet te vaak, anders is het binnen een dag op.... niet goed voor de lijn :)

Ik ga nu even Miljoenenjacht kijken.
Tot morgen maar weer.

Liefs SanPap

Hallo meiden,

Hier ben ik ook weer even. Mijn man en ik zijn een weekendje naar Maastricht geweest. Onwijs van genoten samen alleen jammer genoeg gister weer ongi geworden.
Wel hebben we besloten om deze ronde nog af te wachten en dan naar de HA te gaan.

Ik pas het lijstje zo even aan.

X hopje

Hierbij het lijstje. Ik heb de volorde even aangepast. Nu staan we allemaal met onze NOD's  op volgorde.  

X hopje  

Naam
Leeftijd      
Ronde
NOD

SanPap        
25
1e na mk
15 april

Anathema        
29
5