1e kindje wat je zo graag wil...

Hoi jen,

Geen probleem.. duurde bij mij ook ff voordat ik het door had haha.
Heb je werk? of huisvrouw? hoe oud is je dochter eigenlijk?

xXx wen

Hoi meiden,

wie kan een  voor mij bij 30 mei zetten?? Ik ben namelijk zo ongelukkig dat ik niet eens de kans om te klussen heb gehad deze maand... Dubbel frusti dus... EN geen kans op zwangerschap, EN geen sex...  Bah... life sucks... (soms tenminste wel behoorlijk)

Toch maar weer succes voor jullie!!!
Liefs,
Delmira

Hey meiden,

Daar ben ik dan weer! Nou, vandaag dag 27 de dag waarop ik eigenlijk altijd ongi word. Vanmorgen waren mijn man en ik om 5.00u klaarwakker. Ik had eigenlijk de wekker gezet op 6.oou maar we dachten: ach laten we het nu maar doen. Ik naar de wc en gelukkig nog geen ongi (normaal altijd wel)

Ik getest met zo'n goedkope test van internet: een streep dus helaas..

Maar ik lees net op de verpakking en op internet dat je pas kan testen vanaf de dag na je eigenlijke NOD-dag dus vanaf morgen!!

Ben nog steeds niet ongi.. dus nu wordt het echt spannend: ik heb nog steeds gevoelige borsten (zijn anders alweer normaal), geen eetlust (opgeblazen vol gevoel) maar ja je lijf kan je ook gewoon gek maken..

Ben nu aan het twijfelen of ik morgen moet testen of pas overmorgen.. heb nu een echte clear-blue gekocht. Ik denk dat ik morgen test maar misschien is het dan nog wel niet zichtbaar???

Dus Wendy voor jou is er ook nog hoop!!   Zeker nu je al best lang na je NOD bent.. Gewoon nog een test er tegen aan gooien....

Poeh echt spannend hoor!!!

Dank jullie wel voor jullie medeleven! Echt fijn! Duim maar voor ons..

XX

hey wendy

me dochter is al 7 jaar dus ik was de eerste keer jong moeder (was best zwaar) wel met partner, dus na lang na denken hebben we nu besloten om toch weer voor een kindje te gaan wat me erg blij maakt
want ik wilde al eerder maar me man niet!!! ben ook getrouwd 7 jaar geleden me man is 35 jaar!
en ja ik werk 20 uur per week achter de kassa bij ah!!! en me moeder pas dan op me dochtertje en dadelijk als de tweede er is dan wil ik iets minder gaan werken!

@wannebemum dus negatief jammer zeg!!! wie weet he bij mij eerste deed ik de test na een week omdat ik in het buitenland toen was (vakantie) tijdens me NOD dus terug in NLD test negatief van predictor, 2 dagen later zei me moeder jen doe toch nog maar eens een test wat ik zie iets aan je toen een van clea bleu en ja hoor zwanger (wel 7 jaar geleden) weet niet of de testen al beter zijn geworden hihi!!!! ligt er echt maar aan hoeveel HCG hormoon je aanmaakt ik was ook helemaal niet ziek heeft daar ook weer mee temaken volgens mij dus we duimen gewoon verder suc6
we letten morgen op je!!!

en de rest van de wachten de ook suc6

hey wendy
vergeet ik helemaal iets over jou te vragen???
en jij hou oud je ben en werk je en getouwd misschien en hoe lang ben je al bezig
leuk als je iets met elkaar kan delen he!!!

Hey meiden!

@Wannabemum: Bale dat jij ook maar 1 streep had! Maar is nog hoop voor ons alle 2! Als ik vrijdag nog niet ongi ben doe ik nog een testje..

@Jen: Oooh leuk dat jullie toch nog voor een 2de gaan! Ik ben zelf 21 en me vriend 26, Zijn nu dik 2 jaar samen, ik kon hem al 3 jaar van te voren (hij was de beste vriend van een vriend van mij). En sinds de eerste dag dat we gedate hadden is hij eigenlijk niet meer weg gegaan bij me haha.. om de dag ff om andere kleren te pakken enzo. en hij had net op een huisje gereageerd dus zijn we na ongeveer 4 maanden geloof ik daar heen gegaan.. Ik ben bijna klaar met me opleiding (beveiliging) Moet nog 2 exames.. Ben nu wel al werk aan het zoeken maar is best moeilijk in deze tijd!!
We zijn nu bijna een jaar aan het oefenen voor een baby, in juli een jaar.. Duurt me veel te lang maja is niet anders..

Hier nog steeds geen ongi!! Wel komt krampjes dus ben benieuwd.

xXx Wendy

hoi wendy

leuk zo weten we wat meer van elkaar dus jullie zijn al ffies bezig balen zeg!!!
ik vind nu de derde maand al erg bij me dochter was de derde maand raak (dus wie weet) maar heb nu nog niet echt zwangerschapskwaatjes.
wel idee of ik vocht verlies in me broek????

en de andere keren was je toen wel op tijd met je NOD????
 ik was de eerste keer 2x in een maand nod en toen 29 dagen en nu afwachten dus vrij snel een goede cyclus!!!

en met vrijen (of is dat te intiem) doe je dat wel via een schema of vaak????
 of doe je al tempraturen of gebruik je een test omdat je al zolang bezig bent nou ik duim voor je

Hoi Jen:

Ik heb de laatste 2 maanden een cyclus van 32 dagen, voorde rest van de tijd was hopeloos! Heb cyclus gehad van in de 40 tot 60 dagen.. en zelf geen ei sprong gehad 1 x.. dat was na mijn miskraam in november.. Ik ben meteen begonnen met tempe maar dara ben ik vorige maand mee gestopt, mijn temp. is heel verschillend, dus kan niet uithalen wanneer mijn ei is dan. En die testen heb ik misschien neit veel aan aangezien ik eerst heel onregelmaitg ongi was.

En met vrijen.. dat verschild soms een beetje.. ene x hebben we sex omdat we gewoon heel veel zin hebben maar soms omdat ik dan ongeveer weet wanneer mijn ei is..

Het probleem bij mijn lichaam is ook dat ik met 12 aan de pil ben gegaan en nog nooit van te voren ongi was geweest.. Ik had heel veel uitslag dus gaf de dokter mij de pil, daardoor heeft mijn lichaam nooit een natuurlijk ritme kunnen opbouwen.. En het was ook een vrij zware pil. En daarbij komt ook nog eens dat in mijn familie hormoonstoornissen zitten.. 3 tantes, 2 nichten hadden het en mijn moeder heeft 3 jaar over mij gedaan en het 4 jaar is ze zwanger geraakt door hulp van ziekenhuis..
Hoop dat dat bij mij niet zo hoeft te zijn..

Pff Wat een verhaal!

xXx Wendy

Terug
Bovenaan