Hoi Jen:
Ik heb de laatste 2 maanden een cyclus van 32 dagen, voorde rest van de tijd was hopeloos! Heb cyclus gehad van in de 40 tot 60 dagen.. en zelf geen ei sprong gehad 1 x.. dat was na mijn miskraam in november.. Ik ben meteen begonnen met tempe maar dara ben ik vorige maand mee gestopt, mijn temp. is heel verschillend, dus kan niet uithalen wanneer mijn ei is dan. En die testen heb ik misschien neit veel aan aangezien ik eerst heel onregelmaitg ongi was.
En met vrijen.. dat verschild soms een beetje.. ene x hebben we sex omdat we gewoon heel veel zin hebben maar soms omdat ik dan ongeveer weet wanneer mijn ei is..
Het probleem bij mijn lichaam is ook dat ik met 12 aan de pil ben gegaan en nog nooit van te voren ongi was geweest.. Ik had heel veel uitslag dus gaf de dokter mij de pil, daardoor heeft mijn lichaam nooit een natuurlijk ritme kunnen opbouwen.. En het was ook een vrij zware pil. En daarbij komt ook nog eens dat in mijn familie hormoonstoornissen zitten.. 3 tantes, 2 nichten hadden het en mijn moeder heeft 3 jaar over mij gedaan en het 4 jaar is ze zwanger geraakt door hulp van ziekenhuis..
Hoop dat dat bij mij niet zo hoeft te zijn..
Pff Wat een verhaal!
xXx Wendy