1e kindje wat je zo graag wil...

he wendy

das zeker balen dus je had al een keer een miskraam gehad??? (balen)
in november he dus das al een tijdje geleden met hoeveel weken???
ik vrij wel met zin maar probeer er ook wel een beetje op te letten zo om de dag en vorige maand heb ik precies andere dagen gevreen al deze maand misschien heeft het succes weet ook echt niet wanner me ei is dus dan maar zo!!!
maar als je al wat langer bezig bent denk ik ook dat je erdan geen zin meer in heb (zo vaak vrijen) best een opgaaf hihi!!!!
en nu had je wel alweer een normale cyclus of nog steeds zo lang????
nou meid sterkte

Hey Jen:

We proberen om de dag ook, maar we vriend heeft 5ploege dienst (beveiliging) dus hij heeft ookniet altijd zin, en ik soms ook niuet natuurlijk.. dus soms zijn er 2/3/4 dagen tussen.. En aangezien mijn cyclus de laatste 2 maande 32 dagen is geweest ging ik deze maand uit van een cylcus tussen de 28 en 32 dagen dus rond die periode hebben we wel om de dag of om de 2 dagen gevrijen.. Maja komt allemaal goed hihi..

Oh wel handig vanje dat de het nu andersom doet met de dagen haha.. Hoe gaat jou vriend ermee om dag? Of heeft hij zoiets van we vrijen gewoon lekekr veel en zien eht wel..

Ik waspas 5 weken ongeveer met die miskraam, dus helemaal nog niet ver, Ik heb in het verleden ookal eens een miskraam gehad (was een ongelukje!) En was toen ongeveer 6 weken dus ik was wel ff van de wereld.. Het was ff een klap ook geestelijk voor me.. Maja..

xXx Wendy

hey wendy

ja slim he ja ik hou het goed bij hoor (klein beetje stiekem) want de lol gaat er bij me man wel een beetje vanaf zo vaak en geplande sex is nou ook niet echt jevanhet!!!!
maar ik zeg dan maar het is weer voor een goed doel maar soms heeft hij echt geen zin en dan kan ik best balen dan denk ik dat is dalijk een gemiste kans erg he!!!!

maar je NOD blijf nog steeds uit he las ik ergens anders das toch wel een goed teken!!!
las ook weer ergens als je tempratuur hoog is dat je dan ook zwanger kan zijn heb je dat dan als eens geprobeerd???

ik zo volgens mij alles gan proberen hoor als het te lang gaat duren hihi!!!

nou meid hoor je weer liefs jen

Hey Jen.

Ja ik zou graag willen tempen maar dat heeft niet veel nut bij mij, mijn temp schommelt heel veel.. vorige maand had ik een temp van 37.3/4 en is heel hoog voor mij dus ik helemaal blij, test gedaan, heeeel licht positief daarna toch bloeding gehad en wou de gynocoloog bloedtest doen om te kijken hoe ver ik was (niet ver maar wist ik zelf ook) en toen bleek dat je hetniet eens echt een zwangerschap kon noemen.. eitje was waarschijnlijk heel ff bevrucht maar niet goed genoeg ofzoo..

En in november had ik een temp van 37.0/1 bij mijnormaal na eisprong en toen bleek ik wel zwanger te zijn.. Is wel miskraam geworden..

Enmet tempen moetje ook heel regelmatig leven.. zelfde tijden ongeveer naar bed en ook opstaan enzo.. zelfde tijden tempen, net nadat je wakker bent en voordat je opstaan..
dat heb ik op het moment niet dus..

xXx Wendy

Hoi Jen en Wendy,

Wat fijn dat jullie nog hoop hebben deze maand! En wat fijn dat jullie zo goed met elkaar kunnen praten!!!

Mijn vraag is alleen... WAAR ZIJN DE ANDERE MEIDEN??? hihihi

Liefs en ik duim voor jullie,
Delmira

P.S. Ik geloof dat ik eerst even weer door mn diepste dal ben. Er zijn een paar leuke dingetjes gebeurd. Dat zijn voor mij lichtpuntjes. (Wel op heel ander vlak dan zwangerschap... maar toch!) Ik lees gewoon The Secret nog een keer en ga weer proberen positief te denken!!! Wat gebeurd is is gebeurd en wat nog komt... GAAT GEWOON MOOI ZIJN VOOR ONS ALLEMAAL!!!)

Hoi Delmira:

Ja ik vroeg me ookal af waar de rest heen was.. haha
Ja hoop is er nog haha ben eens benieuwd!

Ben blij dat je een beetje door je dal heen bent! Word toch elke x moeilijker dnek ik.. Teminste bij mij slaat het met de x hander aan..

Leuk voor je dta er leuke dingen zijn gebeurt
Hou moed! Doen we allemaal hihi.

xXx Wen

Hoi meiden,

Ik ben hier een possje niet geweest. Eveen wat minder geprobeert te denken aan zwanger worden en het ook erg druk gehad met m'n werk.

Hopje: gefeliciteerd! Gelukkig blijkt hieruit dat er nog steeds hoop is.

Wendy en Wannebemum: al meer nieuws?
Het blijft spannend allemaal.

Ik zit nu hard in mijn klusperiode , maar voel mij erg apart. Ben erg moe (komt waarschijnlijk van het vele werken en daarbij slaap ik slecht omdat m'n oma erg ziek is), ik val af (is positief, paar kilo minder is toch een wens), maar voor mijn gevoel wordt m'n buik niet minder. Terwijl meestal na mijn ongesteldheid mijn buik minder opgezwollen is. Tja, het vrouwenlichaam is niet eenvoudig en helaas helemaal niet te begrijpen.
Hoorde pas van een collega dat je ook gewoon nog een paar keer ongesteld kan worden ook al ben je zwanger. Kennen jullie dit verschijnsel?

Veel succes met klussen of wachten!

Gizmo

Hai meiden,

Hier ben ik dan ook weer..
Helaas mocht het voor mij niet zo zjijn. Vanmorgen had ik een bruine veeg in mijn slipje. Ik heb toch getest: negatief! Nu heb ik geen bloed bij het plassen maar wel bloed in mijn maandverband: veel   minder dan anders maar ik moet het gewoon accepteren: deze maand is niet mijn maand.

Ik heb al heel veel gehuild vanochtend.. Ik voelde me zo anders dan anders deze laatste week en kreeg eigenlijk echt hoop. Nu is het dus dubbel zuur..

Ik weet wel dat veel andere stellen veel langer bezig zijn dan wij, maar toch baal ik er echt van..

Ik probeer het van me af te zetten maar het lukt me niet zo goed als anders.. Ben ook vrij vandaag dus extra veel tijd om te denken... Sorry voor mijn negatieve geklets, zal hopelijk snel weer wat vrolijker zijn..

X

Terug
Bovenaan