1e kindje wat je zo graag wil...

Hey meiden..

@gizmo: Veel klus plezier haha..

@Wannabemum: Oh nee! Wat erg voor je!! Logisch dat je nu zo negatief bent.. voroalals je echt het gevoel had dta het raak was.. boh dit slaat in, baal echt voor je! Huil lekker uit, en maak er een lekkere baal dag van.. heb ik ook altijd ff!! Morgen weet nieuwe dag en dan kan je er wel weer tegenaan..

Hier nog nix te zien.. Pff word wel steeds spannender.. Maar extra harde klap als het niet zo zou zijn.. Maar dat zien we dan wel weer.. Strax verjaardag van een vriend dus heb ik ook weer ff andere gedachten!

xXx Wen

Hé meiden. Inmiddels ben ik uitgewaaid en wel weer terug. Wel weer even wennen hoor. Heb net maar eens alle berichtjes doorgelezen.
@Hopje: Van harte gefeliciteerd!! Super hoor, geeft toch weer hoop
@Wendy en Wannabemum: balen meiden. Op naar de volgende ronde.

Hoewel mijn ei deze week was, denk ik niet dat er veel van terecht gekomen is. Na de lange stranwandelingen waren we eigenlijk veel te blij dat we 'gewoon' konden gaan slapen. Maar goed, theoretisch gezien zou het kunnen, dus we wachten het rustig af.

Hallo meiden,

Even weer een opgeschoond lijstje van alle wannabe-mums!

Naam
Leeftijd      
Ronde
NOD

SanPap        
25
1e na mk
2  mei

Ano27
27
1e
met clomid
3  mei

Mjong
26
1
11 mei

Wendy
21
7
15 mei

Mo1977
31
1e na mk
23 mei

Jen
28
3
27 mei

Delmira
35
3
30 mei

Han      
28  
13  
2 juni

Flo        
31
6
2 juni

Scheurke
27
4
vanaf 3 Juni
ongv. (onregelmatig)

Gizmo
28
7
6 juni

Wannabemum
30
10
16 juni

Anathema
29
6
17 Juni (ongeveer)

Hoi iedereen.

Nou ik had gister nog een test gedaan.. maar was negatief, dus ik en me vriend dachten misschien moet het met ochtend urine.. dus net test gedaan maar ook negatief! Ppfffffff baal behoorlijk.. ik dacht dat ik na 2 x een cyclus van 32 dagen had gehad dat ik nu wel beetje regelmaat zou hebben, maar dus niet! nu maar hopen op snel mijn ongi want dit nu alweer op een cuclus van 37 dagen!
Vandaag beetje baaldag!

xXx Wen

ps zou iemand mij even in lijstje erbij kunnen zetten? Wendy, 21jaar, ronde 7, 14 mei NOD..

Goedemorgen meiden,

Hier na lange tijd weer even een berichtje van mij.
Heb het de laatste dagen erg druk gehad met werk en mama.
Gelukkig hebben we woensdag echt SUPER nieuws gehad en komt alles weer goed.
Naar verwachting zal ze in Dec voor 90% opgeknapt zijn dus we zijn weer met volle moed aan het klussen gegaan.
Ben ook deze maand begonnen met temparaturen maar kan er nog niet zo heel veel wijs uit.
Wel 2 ochtende 36,6 gehad en de rest lager maar deze dagen lagen wel uitelkaar.
Verder schommelt het een beetje tussen 36,2 / 36,5 maar misschien als ik 3 maanden verder ben krijg ik er een beetje inzicht in.
Als ik kijk (want houd het netjes bij op een lijstje) dan zou het kunnen zijn dat ik met 36,6 mijn ei heb gehad en 5 dagen erna weer 36,6 de inesteling maar dan zou mijn cyclus wel optijd lopen en niet zoals de vorige maanden maar ja hebben toen wel flink geklust voor alle zekerheid maar ach we zien wel.
Je leest zoveel verschillende verhalen op internet dat ik er niet zo heel veel meer van snap haha.
Ga vamiddag naar mijn neefje kijken die moet op voor zijn A diploma en natuurlijk kan een cadeautje niet vergeten worden als hij geslaagt is dus maar even nog iets leuks kopen.
Geniet allemaal van het zonnetje en zal snel weer even uitgebreid reageren op iedereen.
Dank je wel voor al jullie lieve reacties
Liefs Scheurke

Hoi Wendy en Schuerke,

Wendy, ik kan me voorstellen dat dit een enorme domper voor je is. Denk je net dat je toch echt ruim overtijd bent en dat het raak is... en dan zo'n test. Bah!!! Ik heb over een week mn nod maar ik ben er nu niet echt mee bezig... ik heb nl mijn kluskansen voorbij zien gaan... Dus gezellig samen door naar juni... niet dan??

Schuerke, veel plezier bij het afzwemmen van je neefje! En dat temperaturen... dat schommelt bij mij ook zo... ik kan er ook helemaal  niet wijs uit worden!

Ondanks al onze "ellende" wens ik iedereen een fijne dag!

Liefs,
Delmira

Hoi hoi.

als je tempt moet je echt een strak ritme hebben.. ongeveer zelfde tijden naar bed en ook opstaan.. iedere dag morgen voor je opstaat op zelfde tijden tempen. als je normale temp ineens 3 dagen omhoog schiet en daaarna weer 1 dag lager is dan heb je ei gehad.. en na die ene dag gaat tie flink omhoog normaal gesproken..
Maar als je merk dat tie hoger is als normaal klus maar wat na die 3 dagen en die verlaging erna heeft het niet veel nut meer.. jemoet dan echt in die 3 dagenw ant dat ben je het vruchtbaars..

Hoop dat jullie het zo beetje snappen.. ik heb 9 maanden getempt dus wete beetje hoe en wat haha..

@delimira: Samen naar juni zeker weten, als ik maar snel ongi word haha..

xXx

Hoi Wendy,

Bedankt voor je reactie.
Zo is het iets duidelijker hoe en wat.
Ik sta elke morgen netjes dezelfde tijd op of ja gaat de wekker en dan temp. en weer even slapen als dat kan hihi en dezelfde tijd te bed ja meestal ook wel behalve weekenden maar ja ik temp gewoon 3 maanden en dan zien wel ondertussen klussen we wat af hoor haha.
Dacht zal ermee beginnen altijd makelijk mocht het nou zover komen dat je naar de gyn. moet dan vragen ze daarom volgens mij en dan hoef ik dat teminste niet meer te doen scheelt weer tijd.

liefs Schuerke

Terug
Bovenaan