1e kindje wat je zo graag wil...

Hoi iedereen.

@Schuerke: fijn dat het wat duidelijker is.. bij mij hielp het nix.. maja heb het gedaan dus kan de gyno er naderhand idd nix van zeggen!

Hier nog steeds geen ongi te zien! Word er gek van!! Zit nu alweer op dag 37 nu pff..
tepels nog steeds gevoelig.. nog steeds gerommel in me buik.. alleen nu heb ik dunnere afscheiding
Snap er nix meer van!

Was zo aan het hopen dat ik het regelmatiger zou zijn maja..

xXx Wen

Hé meiden.
@Schuerke: super zeg, van je moeder. Nu maar hopen dat er binnenkort nog meer super nieuws gaat komen!
@Wendy: balen zeg dat je ongi niet komt. Dit is ook niet wat. Ga je deze week nog een testje doen?

Ik zit inmiddels weer in de laatste week voor de NOD. Voel ook echt weer van alles, dit keer ook hoofdpijn, dat is nieuw....maar ja niet al te veel hoop hebben, heb in ieder geval een drukke week en een druk weekend voor de boeg, gaat de tijd lekker snel

@Jen en Delmira: voor jullie schiet het ook alweer op. Spannend!

Hallo meiden,

Ben al een paar weken niet meer online geweest. Ja, ik ben druk bezig het proberen van me af te zetten. ...De vorige keer was het ook raak in de maand dat ik er minder mee bezig was....dus. Maar helaas, ben ik vorige week gewoon ongesteld geworden. Ronde 3 alweer na mijn miskraam van eind maart. Raar genoeg nu op dag 25 al. Erg jammer, want wederom had ik het gevoel dat ik vanalles van binnen gebeurde dat op heel andere dingen kon wijzen.....heel raar, maar jammergenoeg toch waar.

We gaan weer vrolijk verder....!
Succes allemaal.
Zou iemand het volgende kunnen bijwerken op het lijstje?
3e ronde na mk NOD 13 juni.

Naam
Leeftijd      
Ronde
NOD

SanPap        
25
1e na mk
2  mei

Ano27
27
1e
met clomid
3  mei

Mjong
26
1
11 mei

Wendy
21
7
15 mei

Jen
28
3
27 mei

Delmira
35
3
30 mei

Han      
28  
13  
2 juni

Flo        
31
6
2 juni

Scheurke
27
4
vanaf 3 Juni
ongv. (onregelmatig)

Gizmo
28
7
6 juni

Mo1977
31
3e na mk
13 juni

Wannabemum
30
10
16 juni

Anathema
29
6
17 Juni (ongeveer)

Hoi meiden,

ik ben ook een hele tijd niet geweest hier.... ook om verschillende redenen. Mijn ongesteldheid is echt vreselijk in de war na de miskraam op 15 februari. Ben op moederdag pas weer ongesteld geworden. (wat je in elk geval ongesteld kan noemen). Dus ik hoop dat mijn regelmaat een beetje terug komt.... Maar nu nog geen "ei" kunnen vinden helaas.. dus we zullen weer af moeten wachten.

Ik had even afstand genomen, omdat ik er te veel mee bezig ben, maar toch ga ik weer met jullie meekletsen.

Ik zet mijn NOD gewoon op 10 juni, maar waarschijnlijk komt hij toch een paar weken laten, zoals de vorige keer, gggggggrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaahhhhhhhhh

Verder alles goed met iedereen? Voor een paar zijn het spannende dagen nu.... ik duim voor jullie

Liefs SanPap

Naam
Leeftijd      
Ronde
NOD

Ano27
27
1e
met clomid
3  mei

Mjong
26
1
11 mei

Wendy
21
7
15 mei

Jen
28
3
27 mei

Delmira
35
3
30 mei

Han      
28  
13  
2 juni

Flo        
31
6
2 juni

Scheurke
27
4
vanaf 3 Juni
ongv. (onregelmatig)

Gizmo
28
7
6 juni

SanPap
25
2e na mk
10 juni

Mo1977
31
3e na mk
13 juni

Wannabemum
30
10
16 juni

Anathema
29
6
17 Juni (ongeveer)

Naam
Leeftijd      
Ronde
NOD

Ano27
27
1e
met clomid
3  mei

Mjong
26
1
11 mei

Wendy
21
7
15 mei

Jen
28
3
27 mei

Delmira
35
3
30 mei

Han      
28  
13  
2 juni

Flo        
31
6
2 juni

Scheurke
27
4
10 juni (ongeveer)

Gizmo
28
7
6 juni

SanPap
25
2e na mk
10 juni

Mo1977
31
3e na mk
13 juni

Wannabemum
30
10
16 juni

Anathema
29
6
17 Juni (ongeveer)  Zou even lijst aangepast want aan mijn temp. te merken heb ik 2 dagen geleden mijn ei gehad dus 14 dagen later ongeveer zou ik met mijn 3 juni een beetje te vroeg zitten.

Is het bij jullie ook zo tekeer gegaan vanacht ppff beetje slecht geslapen maar gelukkig vandaag lekker dagje vrij en vamiddag even op mijn neefje en nichtje passen altijd leuk.

Liefs Schuerke

Hoi iedereen.

@Flo: spannende week voor je nu. Zal voor je duimen! Ben nnog steeds niet ongi dus ga zeker nog testje doen deze week!

@Mo: Bale dat je toch ongi bent geworden!! Komende maand gaat het ons allemaal lukken!

@Sanpap: Hoop ook voor je dat je regelmaat terug komt.. zo onregelmatig is nix, geloof mij.. ik word er helemaal gek van! Duim voor je!

Naam
Leeftijd      
Ronde
NOD

Ano27
27
1e
met clomid
3  mei

Mjong
26
1
11 mei

Wendy
21
7
15 mei wachten,wachten

Jen
28
3
27 mei

Delmira
35
3
30 mei

Han      
28  
13  
2 juni

Flo        
31
6
2 juni

Scheurke
27
4
10 juni (ongeveer)

Gizmo
28
7
6 juni

SanPap
25
2e na mk
10 juni

Mo1977
31
3e na mk
13 juni

Wannabemum
30
10
16 juni

Anathema
29
6
17 Juni (ongeveer
Nou ben nog steeds niet ongi!   hoop dat het voor de goeie redenen is.. snap er helemaal nix meer van.. sinds gister geen gevoelige tepels meer.. afscheiding dunner, opgezette buik minder en sinds 2 dagen geen krampjes meer te bekennen.. Iemand een idee wat dit kan betekenen?

Nou laatste 2 verstandkiezen getrokken dus heb weer pijn aan me mond! maja komt wel goed, het is minder als de vorige x gelukkig..

xXx Wendy

hoi meiden,

@ Wendymuis: pff wat een geduld moet je hebben hé, om het maar helemaal niet te hebben over de tijd... wat gaat die langzaam als je moet wachten. Elke minuut als je wat voelt... denk je hé zal het... Grrrr

Hier nog steeds geen "ei" te bekennen. Geen gevoelige borsten en gewoon dunne witte afscheiding... ggggrrrr ik wordt er zo moedeloos van! Maar goed, hij kan ook gewoon morgen ofzo komen, ik weet het niet. Ik moet er niet te veel mee bezig zijn, want anders duurt het alleen maar langer.

Ik ga snel aan het werk.
Zal morgen iedereen even beantwoorden.

Liefs SanPap

Terug
Bovenaan