1e kindje wat je zo graag wil...

he meiden

nou vandaag moest mijn NOD dag zijn maar nog niets te bekenen dus heb vanmorgen vroeg een testje gedaan en een heel licht streepje dus misschien wel zwanger wil nog niet te vroeg juichen maar ben wel al een beetje blij
morgen er nog maar eentje doen spannend kan het ook nog niet scht geloven voel me ook niet anders heb zelfs pijn in me rug (echt een NOD klacht nou laat het jullie weten groetjes

@ Jen: Spannend meid.. ik duim voor je.. maar ze zeggen een streep is een streep. Hopelijk is de steep morgen nog iets dikker!!
En dan maar sterretjes strooien voor ons, hopelijk brengt het geluk!!

Liefs SanPap

Hey meiden,

Hoe gaat het met jullie?

@Jen: inderdaad een streep = een streep hè. Ik snap wel dat je nog even voorzichtig bent. Maar voor mijn NOD had ik ook steeds rugpijn. Dat was het enige kwaaltje wat ik had. Ik dacht ook dat ik daarom ongi zou gaan worden, maar zoals je weet was dat niet het geval! Morgen of anders overmorgen nog een keertje testen en dan is  het streepje vast duidelijker!

@Schuerke: oh wat een goed nieuws van je moeder! Super!!

Fijne dag meiden!  

X hopje

he hopje

fijn dt jij dezelfde klacht als ik had want ik denk nu echt al de hele dag van oh ik wordt het hoor!!! vreselijk al is de streep nog steeds licht roze!!!
en ook heb ik een beetje opgeblazen buik vooral savonds zit me broek al echt strak (is ook me tweede) dus vaak zet je dan sneller uit!!!
maar morgen ochtens er maar weer een doen

andere meiden jullie ook suc6 en duim ook nog ffies voor mij en jullie horen nog van me

Hoi iedereen.

Nou hier zijn vandaag mijn duivel gekomen! Ene kant super blij.. andere kant een kleine domper.. Maar nieuwe kansen nieuwe ronde!!

Naam
Leeftijd      
Ronde
NOD

Ano27
27
1e
met clomid
3  mei

Mjong
26
1
11 mei

Jen
28
3
27 mei

Delmira
35
3
30 mei

Han      
28  
13  
2 juni

Flo        
31
6
2 juni

Scheurke
27
4
10 juni (ongeveer)

Gizmo
28
7
6 juni

SanPap
25
2e na mk
10 juni

Mo1977
31
3e na mk
13 juni

Wannabemum
30
10
16 juni

Anathema
29
6
17 Juni (ongeveer

Wendy
21
8
.. Juni

Ff lijstje aangepast.. Geen idee wanneer mijn nieuwe NOD is.. 2 maanden cyclus gehad van 32 dagen en nu zat ik alweer op 40 dagen.. Pff iemand anders een idee??

xXx Wendy

Sorry ik lees morgen ff alles door! Heb vreselijke buikpijnn dus ga zo snel mogelijk op de bank hangen!

xXx Wendy

hey hopje

ja heb vanmorgen tweede test gedaan en de streep was iets duidelijker maar nog niet super vet dus morgen er nog maar 1 tegenaan stom he weet eigenlijk wel zwanger maar ben zo onzeker maar heb nu ook hele gevoelige borsten me eerste teken van zwanger zijn en nog steeds die rugpijn wanneer ging dat bij jouw over??? nou je hoort me weer doei

Terug
Bovenaan