1e ongi na mk?

He lieve meiden,

Hoe is het nu bij jullie? De klusdagen komen er voor jullie beiden weer aan...ik duim met heel mijn hebben en houwen voor jullie...........
Hoop dat jullie je door weer een ronde heen kunnen slaan,
Ik denk aan jullie,
Dikke, dikke  kus Rimke

(ps, wijstje hier gaat het prima, inmiddels in week 19 beland, voel onze frutsel regelmatig spartelen, eigenlijk al een paar weken, vroeg he??)

Hoi Rimke,

Ben jij al weer 19 weken!! Lijkt nog als de dag van gisteren dat je hier op het forum zei dat je zwanger was. Als je zo terug kijkt gaat de tijd snel, maar vooruit kijken duurt altijd lang. Toen ik zwanger was van mijn dochter (die is nu bijna 2,5) voelde ik ook al wat met de 18/19 weken, dus dat kan wel hoor. Ligt eraan hoe je placenta ligt. Bij mij lag die tegen de buikwand aan en dan voel je 't heel vlug. Zo'n super gaaf gevoel. Dat kun je ook gewoon niet omschrijven.

Hier gaat alles z'n gangetje. Wij hebben de klusdagen vorige week gehad, dus ik zit nu in die ellendige 2 wacht weken. Volgende week woensdag of zo, dan weet ik meer. Maar dan zijn we lekker een midweek weg. Heerlijk, ben er echt aan toe om even weg te gaan.
Ik hou je daarna natuurlijk op de hoogte.

Om me heen blijven er maar zwangere bij komen. Dan denk ik maar elke keer, zie je wel, ik was toen gewoon niet aan de beurt, maar nu wordt het toch wel tijd dat het mijn beurt wordt. Ik hoop natuurlijk deze keer. Morgen bloedprikken voor progestoron om te kijken of ik een goeie eisprong gehad heb, en dan maar weer wachten.

Nou, geniet lekker van je zwangerschap en tot heel gauw maar weer.

Liefs en een dikke knuffel van Wijstje  XXX

Hoi meiden,

Rimke wat lief dat je zo aan ons denkt! Fijn om te horen dat het zo goed met je gaat, 19 weken alweer, wat gaat de tijd dan idd snel.

Wijstje geniet maar lekker van je vakantie! Heerlijk even er uit

Wij zitten deze week in de klusweek, maar die loopt even anders dan verwacht
Ik heb al een aantal weken last van mijn rechter borst, pijnlijk branderig gevoel.
Gister toch maar even langs de huisarts geweest en ja hoor, hij voelde toch duidelijk een verdikking. Nu zei hij dat het hoogst waarschijnlijk (gezien de klachten en verschijnselen) een ontsteking (melkklier) is, maar voor de zekerheid moet ik nu donderdagochtend toch een mammogram + echo laten maken ... en daar zie ik me toch tegenop
Weet een van jullie toevallig hoe het dan zit met eventuele consequenties mbt het zwanger worden deze maand? Aangezien er een röntgenfoto gemaakt gaat worden e.d.? Wat voor 'n effect kan dit hebben in een klusweek?
Tot overmaat van ramp ben ik sinds afgelopen vrijdag ook nog behoorlijk grieperig, heb koorts (kan natuurlijk ook door een ontsteking veroorzaakt worden) en ben verkouden.

Het zit ons weer lekker mee dus

Liefsss en een dikke knuf,
xxx Ashley.

He meiden!

En wijstje: hoe was je progesteron? Heb je fijne dagen gehad? Tuurlijk heb je dat gevoel als je zwangeren ziet lopen.............het is nu ook gewoon jullie tijd!

Ashley: wat een toestand nu weer...............heb je al uitslagen gehad? Is het idd een onstoken melk/borstklier? Au, au, au, wat zal dat zeer doen!
Wie weet dat het juist deze ronde wel lukt joh, met al die toestanden.............

Hoe dan ook, en zoals beloofd, ik duim vrolijk door...................

Dikke kus Rimke

Hoi Ashley en Rimke,

Ashley, wat een toestand allemaal he? Het zit jullie niet mee.... Wat de consequenties zijn voor de onderzoeken met het zwanger worden, daar heb ik geen idee van hopelijk hebben ze je dat in het ziekenhuis kunnen vertellen. Hoe was het onderzoek gegaan? Weet je al meer? Een ontsteking zal zeker heel pijn doen ja.
Laat even weten hoe het gegaan is.

Rimke, progestoron was goed, dus er is een goeie eisprong geweest. Dat is altijd wel fijn om te weten.
Wij gaan komende maandag pas op vakantie, maar toch lief van je dat je eraan gedacht hebt.
Duim maar lekker voor ons verder en hou ons op de hoogte van je 20 weken echo.

Fijn weekend meiden en tot over een week dan maar. Dan weet ik ook meer, want volgende week dinsdag/woensdag is m'n nod, tijdens onze vakantie, dus ik zal maar een test meenemen en tampons, het ene uiterste met het andere.....

Veel liefs en een dikke knuf van Wijstje XXX

Hoi meiden!

Wijstje: weet je al wat meer? Weet dat je niet thuis bent maar wil toch even laten weten dat ik duim.....................hoop dat je de tampons niet nodig hebt!!!

Kus rimke

Hoi dames,

hoe is het nu bij jullie?
Hier gaat alles weer redelijk z'n gangetje. Ik heb van de week de uitslag gehad en ik kan gelukkig weer opgelucht adem halen. Het is dus toch een melkklierontsteking en niks engs.
Het is nog wel wat gevoelig, maar voor de rest gaat het prima.
Volgende week weer ongi worden en dan maar hopen dat we er de volgende ronde weer voor kunnen gaan!

Wijstje, hoe was je midweekje? Heb je goed nieuws? Ik duim nog steeds voor je hoor

Iedereen een fijn weekend toegewenst

Liefsss en een dikke knuffel,
Ashley.

Terug
Bovenaan