1e ongi na mk?

Hallo meiden,

Ik denk laat nog ff weten hoe het mij vergaan is met die eerste ongi. Na die dag niks, had ik weer een dag flinke ongi en daarna tot nu toe af en toe bruine afscheiding. Gisteren heb ik wel de gyn gesproken over de afscheiding en nog wat kramp in mijn buik, maar dat schijnt wel meer voor te komen en nu moet ik het nog even aankijken.
Gisteren en vandaag had ik trouwens alweer een positieve ovutest, dus vanavond is het knuffelen geblazen.

Ik wens jullie heel veel succes met zwanger worden. Alvast het allerbeste voor het nieuwe jaar!

xx Luna

hoi hoi meiden!

Goed om weer wat van jullie te horen!
Ashley, vervelend dat de rd's er weer zijn en zolang duren! volgende ronde heel veel succes!!!!
Luna: positieve ovulatie test!!! Hoera!!! Alles werkt dus nog wel..........is ook altijd nog maar weer afwachten!
Wijstje: hoe voel je je meid, aan de clomid toch?? (mijn geheugen is niet zo best op het moment, sorry!!!) En die cystes??

Ik zit weer in mijn zalige wachtweekjes........gelukkig gaan we komende maandag een paar dagen weg dus kan ik mijn gedachten weer verzetten.
Ik voel weer van alles maar dat was vorige maand ook zo. Dus probeer ik dat maar te negeren......................whihhihihi!!
Meiden, heel fijne feestdagen en alvast een goed 2008!!!
Dikke kus Rimke

Hoi meiden,

Kon mijn nieuwsgierigheid niet meer bedwingen en heb er een testje tegenaan gegooid, heb pas woensdag mijn nod maar hij is positief!
Ik kan het nog niet geloven, en het zal ook wel weer griezelig worden dus we hebben echt zoiets van, eerst zien, dan geloven.............eerst een goede echo met een kloppend hartje en dan weer verder gaan denken!

Wilde het jullie niet onthouden,
Nogmaals heel fijne dagen!!
Dikke kus Rimke

Hoi Rimke en Ashley en alle anderen,

Rimke, wat een geweldig nieuws zeg! Gefeliciteerd met je positieve test, ook al is het nog maar heel pril, het begin is gemaakt zullen we maar zeggen. Hopelijk gaat alles goed, en ik geloof goed dat je niet kan wachten tot je een hartje ziet op de 1e echo, proficiat meid, het is je gegund. Leuk dat je het met ons wilde delen. Ik zou ook een test gedaan hebben, wat dat betreft heb ik heel weinig geduld, hihi.

Ik ben helaas donderdag ongi geworden. Erg balen. Ik had er al geen goed gevoel over, omdat ik niks voelde, maar de teleurstelling was toch heel groot. We zijn nu een jaar verder (vorig jaar november spiraal laten verwijderen) en weer terug bij af. M''n cyclus was deze ronde precies 28 dagen, da's dan wel weer mooi. De 31e moet ik weer naar gyn om te kijken of er eitjes aan 't groeien zijn.
Ik gebruik geen clomyd. Kan me voorstellen dat je niet kunt onthouden wat iedereen wel of niet gebruikt.

Ik hoop zo dat het nieuwe jaar ons wat meer goeds  zal brengen. Het is nu 3 maanden na de curettage en pas m'n 2e ongi. De vorige  ongi daar ging een cyste aan vooraf, die nu gelukkig weg is en deze cyclus was goed, dat is dan weer het positieve eraan.
Ik kan niet wachten om zwanger te zijn.

Ashley, hoest nou met jou meid, alweer aan 't klussen? Nu Rimke zwanger is moeten wij maar gauw volgen, vind je niet?

We blijven voor elkaar duimen .

Heel veel liefs en een dikke knuffel van Wijstje.
Allemaal fijne feestdagen en een heel goed 2008.

Hoi Ashley en Rimke,

Alles goed met jullie? Al even niks van jullie gehoord. Hopelijk gaat alles oké.

Nu ruim un week na m'n ongi, nog  steeds balen, maar een nieuwe kans zit er weer aan te komen, daar kijk ik weer naar uit. Maandagmiddag (31 december) naar 't ziekenhuis om te kijken hoe 't met m'n eitjes gesteld is en dan kunnen we weer aan 't klussen en dan daarna weer die 2 vreselijke weken wachten.

Hopelijk brengt 2008 mij snel een  zwangerschap en een mooi kindje.

Prettige jaarwisseling en tot gauw dan maar.

Groetjes Wijstje.

Hoi meiden,

Rimke super meid!!!!!!!! Hoe is het nu met je? Ben zo blij voor je

Nu wij nog Wijstje

Ik heb gister een positieve ovutest gehad en we hebben heerlijk gekust.
Afwachten dus vanaf nu maar weer...
Woensdag naar de gyn, ben erg benieuwd en een beetje bang dat er weer zo'n cyste zal zitten.
Ik heb nu bijna een week last van mijn onderbuik en hoop maar dat dat "gewoon" een voorbode van mijn ei is en geen gevoel dat door een cyste veroorzaakt wordt

Ik wil jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling toewensen

Liefsss en een dikke knuf,
Ashley.

Hoi Ashley,

Fijn dat je een positieve ovutest had en nu maar hopen dat dat klussen heel goed gelukt is.

Die pijn in je onderbuik kan van de eisprong komen hoor. Ik voel (bijna) elke keer m'n eisprong, dan heb ik een paar dagen zo'n pijn, soms links en meestal rechts. Vorige keer vroeg de gyn hoe het ging, ik zei dat ik last had rechts in m'n buik. Toen zei ze "als er een eitje aan zit te komen denk jij dus dat  die rechts zit?" En dat was ook zo. Ik moet morgen naar de gyn, kvoel nu ook wel vanalles hoor, dus we zullen ook aan 't klussen moeten alleen is m'n mannetje niet zo fit, da's minder.

Ik hoop echt dat jij en ik nu ook snel aan de beurt zijn, Rimke is al zwanger, wel fijn voor haar hoor, maar nu wij ook nog, en als het kan heel snel, toch?

Nou meid, hele fijne dagen en we houden elkaar op de hoogte. Laat even weten hoe het bij de gyn was woensdag. Ik hoop voor je dat er niet weer een cyste zit. Zet 'm op meid.

Liefs Wijstje.

Hoi meiden,

Rimke hoe is het met je? Ben zo benieuwd hoe het met je gaat

Wijstje, al weer aan de klus? Ei al in zicht?

Ik heb een super goed gevoel  aan mijn gynbezoek van gister overgehouden!
Alles zag er prima uit, géén cyste en waarschijnlijk aan beide kanten een eisprong gehad! (links een blaasje in vrij vocht van 20 mm en rechts een blaasje in vrij vocht van 17 mm)
A.s. maandag moet ik bloedprikken voor progesteron en dan de maandag daarop heb ik een belafspraak staan met de gyn.
Als ik over ong. twee weken ongi wordt  ga ik de volgende  cyclus geen clomid slikken. Even tot rust komen
Gyn vond dat ook een goed idee, vooral ook omdat ik hiervoor ook zonder clomid een redelijke cyclus  ( 36 dagen )  heb gehad met een eisprong.
Wat we ook merken is dat ik met de clomid nu iedere keer een dubbele eisprong heb, dat de kans op een meerling ook vergroot, dus eerst maar eens kijken hoe deze cyclus gaat verlopen en dan weer rustig aan verder.

Spreek jullie snel weer

Liefsss,
Ashley.

Terug
Bovenaan