1e ongi na mk?

He meiden!

Ashley: dat is toch best goed nieuws! En geen cystes te zien! Hoera!!!!
Ik denk dat het voor je lijf idd goed is om even zonder clomid door te gaan, is zulk rotspul eigenlijk he? En kans op een tweeling..........leuk!!!! Maar goed, dat moet je wel willen natuurlijk, en als je de kans daar op kleiner kan maken door ermee te stoppen is de keus misschien snel gemaakt.

Hier gaat alles redelijk, ben hypernerveus, heb nog geen moment kunnen genieten.........wat wil je ook met onze voorgeschiedenis he? Gelukkig voor volgende week vrijdag al een echo gepland staan, dan zou ik net de 7de week ingaan......dus zou er een hartje te zien moeten zijn................spannend, ik hoop dat ik me daarna iets kan ontspannen. Ik hou jullie op de hoogte!

Dikke kus Rimke

Hoi Ashley en Rimke,

Allereerst de beste wensen voor 2008 en dat het voor  ons ook maar een vruchtbaar jaar mag worden.

Ashley: fijn om te horen dat die cyste weg is, dat is toch een hele geruststelling, 2 eitjes, da's niet niks. Hopelijk is dat een goed voorteken zullen we maar zeggen. Ik kan me wel voorstellen dat je even van die clomid af wil, zeker als je cyclus dan ook regelmatig is en je een eisprong hebt, want dat houden ze dan toch wel in de gaten neem ik aan?

Ik ben oudjaarsdag naar de gyn geweest en er was een mooi eitje links te zien van ongeveer 24mm hebben we nog maar even flink geklust oudjaarsdag en nieuwjaarsdag. Heb oudjaarsavond veel pijn gehad links (van m'n eisprong en nieuwjaarsdag ook nog). Ik moet woensdag bloed laten prikken voor progestoron en dan een paar dagen later bellen voor de uitslag en dan maar wachten. Deze 2 weken na die eisprong vind ik altijd het ergste die duren altijd zo lang. Maar goed we hebben wat afleiding gehad 2 jan was ik jarig (al 36 geworden, de tijd begint te dringen) en 9 jan a.s. is m'n vriend jarig, gaan we lekker een dagje naar de sauna, even ontspannen. En de optredens met m'n band beginnen weer, dus wat dat betreft, afleiding genoeg, maar dan nog duurt het wachten lang. We hopen er maar het beste van, meer kan ik nu toch niet doen, wachten, wachten, wachten.

Rimke, fijn dat alles goed met je gaat en ik kan me voorstellen dat je nog niet echt durft te genieten, zou ik ook niet kunnen. Volgende week vrijdag een echo? Ik ben benieuwd, je houdt ons wel op de hoogte he?

Nou meiden, fijn weekend en tot heel snel maar weer .

Liefs en een dikke kus van Wijstje.

He wijstje,

Precies optijd geklust dus!!! Ik heb een goed voorgevoel voor je! Weet niet hoe, maar toch.........ik vind die wachtweken ook vreselijk, hoop dat je lekker wat afleiding vind!

In wat voor band speel je?
En tuurlijk hou ik jullie op de hoogte van mijn echo!
Fijne avond!!!

Hoi Rimke,

En nu maar hopen dat jouw voorgevoel goed is!!! Zou wel grappig zijn, we kennen elkaar niet persoonlijk en dat jij daar toch een voorgevoel bij hebt is natuurlijk wel bijzonder. Het is  zo fijn om te weten dat er mensen zijn die met je meeleven.

Ik zing in een coverband Eclips. We spelen vanalles, echt heel breed. Dat doe ik nu bijna 8 jaar, heel leuk om te doen, maar ook erg intensief.

Nou, tot horens maar weer en nog een fijn weekend.

Groetjes Wijstje.

Hoi meiden,

hier weer ff een berichtje van mij.
De rode duivels zijn hier gelukkig nog niet gearriveerd, maar ja, als het goed is heb ik a.s. zaterdag ook pas mijn nod
Heeeeeel dom dom dom (ik weet het) heb ik vanmorgen een testje gedaan ... ik kon het gewoon echt niet laten!
Maar ja, natuurlijk was ie negatief
Het zit me toch niet echt lekker dat we de volgende ronde niets extra's gaan doen zoals bijv clomid.
Heb een beetje het gevoel dat het een weggegooide cyclus zal worden?!
Er moet toch een rede zijn waarom het nu al zo lang "fout"gaat en niet lukt ...
De gyn zei dat het goed zou zijn om eens niets extra's te doen, dan geef je je lichaam wat rust, maar ... ik wil eigenlijk helemaal geen rust, ik wil zo graag zwanger zijn!!!

Zoals jullie wel merken zit ik vandaag een beetje in een dip
Sorry voor mijn gezeur hier, maar het moet er even uit.

Dikke knuf voor jullie xxx
Ashley.

Hoi Ashley,

Je lijkt mij wel!  Ik kan ook nooit wachten om te testen, dus ik snap precies waarom je dat gedaan hebt. Veel te vroeg waarschijnlijk, maar toch.
Voel je verder wel iets?

Wij schelen niet zoveel qua cyslus, ik heb volgende week donderdag mijn nod, dus dat scheelt 5 dagen met jou. Hopelijk worden we niet ongi en hebben we volgende week heel goed nieuws.
Wat mij betreft ben ik er bang voor, want ik voel (nog) helemaal niks. Zou ook wel vroeg zijn natuurlijk, maar je wilt gewoon vanalles voelen!! Jij snapt wel wat ik bedoel.

Ik kan me heel goed voorstellen dat je het idee hebt dat je  "niks" doet door geen clomid te gebruiken. Het is aan jou de keuze wat je daarmee gaat doen. Doe wat jezelf wilt en niet wat de gyn wilt, 't is toch jouw lijf. Maar volgens mij vergt die clomid wel veel van je lichaam of niet?

Ik moet morgen prog laten prikken om te kijken of er een eisprong geweest is. Ik denk zelf van wel omdat ik best veel pijn heb gevoeld rond m'n eisprong.

Nou, we houden elkaar maar weer op de hoogte. En hou je niet in he? Als je iets kwijt wilt moet je dat gewoon doen, ook als je chagerijnig, boos, ongeduldig of wat dan ook bent.

Liefs en een dikke knuffel van Wijstje.

Hoi,

ik zal me even voorstellen, Ik ben buzz 38 jaar en ik heb 5 kinderen (van de zelfde man)
in de leeftijd van 1 tot 15 jaar.
Ik was tot  12 november 2007 onverwacht zwanger van de 6e maar ik heb een miskraam gekregen en ik moet zeggen dat het me meer doet dan ik had verwacht.

Mijn cyclus is nu helemaal ontregeld, ik heb eerst ruim drie weken na de miskraam gevloeid en na twee weken werd ik weer ongesteld dat nu na ruim twee en halve week weer overgaat.

Ik weet niet vanaf ik weer moet gaan tellen in deze cyclus.

Ashley, jij hebt dit toch ook gehad, na hoeveel weken na het stoppen van jouw eerste menstruatie werd je weer ongesteld??

Groetjes van Buzz

Terug
Bovenaan