1e ongi na mk?

Hoi meiden,

Even gauw een berichtje van mij.
Heb vandaag gebeld voor de uitslag van het progestoron (dat ik woensdag heb laten prikken). Uitslag was goed, 58 (moet minimaal 20 zijn). Dus een goeie eisprong gehad. Dat wist ik eigenlijk al omdat ik eisprong heel goed gevoeld heb, maar toch fijn om dat even bevestigd te hebben.

Donderdag mijn nod, afwachten dus. Wat duren die wachtweken lang, vreselijk!!

Fijn weekend allemaal en tot gauw.

Liefs Wijstje.

Hoi meiden,

@ Wijstje, hoe is het nu? Voel je al iets?

@Rimke, hoe gaat het met je? Vrijdag toch je eerste echo?

@ Buzz, wat gezellig dat je met ons mee komt kletsen! De eerste keer ongi na het lange bloeden van mijn mk begon na 29 dagen. 2e ongi na 34 dagen. Maar door dat lange bloeden van mk en de ongi weet ik niet precies hoe lang de cyclussen geweest zijn? Is het bloeden nu gestopt bij je?

Ik heb weer eens een keertje iets aparts, kan ook nooit normaal gaan bij mij geloof ik
Afgelopen zaterdag had ik mijn nod, maar ben nog steeds niet ongi! Dan denk je yes ... maar nee, testen tot nu toe allemaal negatief. Heb wel gister bij het afvegen twee keer een "klont" witte afscheiding gehad met daarin een aantal sliertjes (net adertjes) bloed erin, dus ik dacht dat m'n ongi zou gaan beginnen, maar vanmorgen dus weer niks??? Wel heb ik al een aantal dagen hele gevoelige tepels, ze doen bijna pijn  das dan misschien weer een positief hoopvol puntje, maar ja?
Vanmorgen had ik ook de belafspraak met de gyn om de uitslag te horen over de bloedtest van vorige week maandag (progesteron). De uitslag was idd ovulatoir, dus ik heb een ei gehad. Ik natuurlijk meteen zeggen dat ik nog niet ongi ben geworden maar wel negatief heb getest en het enige wat ze kon adviseren was om het na een aantal dagen weer te testen als de ongi er dan nog niet is ...

Dus ... er zit weer niets anders op dan AFWACHTEN

Zodra er veranderingen zijn laat ik het jullie weten

Liefsss en een dikke knuf xxx
Ashley.

Hoi Ashley,

Op zich klinkt het allemaal heel positief, op die negatieve test na dan....... Gevoelige tepels lijkt me ook een goed teken.
Fijn om te weten dat je in ieder geval een goed eitje hebt gehad.
Misschien heb je inderdaad te vroeg getest en is het HCG in je urine nog niet zo hoog, dat zou kunnen.

Ik zit nu ook te wachten. Wat is dat toch vreselijk zeg. Donderdag mijn nod. Afgelopen weekend (zaterdag en zondag) wat misselijk geweest. Vandaag weer niet zo, dus ik weet het ook allemaal niet meer. Ik durf gewoon niet te hopen, zelfbescherming zullen we maar zeggen.

Ik zal voor je duimen en natuurlijk ook voor mezelf

Tot gauw.

Liefs Wijstje XXX

Hoi Ashley,

Oh nee he? Jeetje, da's niet zo mooi. Kreeg toch goeie hoop voor jullie na het lezen van je berichtje, maar helaas.

Inderdaad, op naar de volgende ronde. Wat een gedoe he? Steeds dat wachten en dan weer die teleurstelling, hopelijk volgende maand goed nieuws. Sterkte weer met het verwerken van deze ongi.

Liefs Wijstje

Hoi meiden,

Helaas is het voor ons ook deze rond weer niet gelukt, ben woensdag ongi geworden, erg balen en erg verdrietig was ik dan ook.
Wat duurt een maand zo lang he?
Nu gaan we weer vooruit kijken naar het moment dat we weer kunnen klussen en dan beginnen die wachtweken weer van vooraf aan.

Ik vind het af en toe zo moeilijk om hoop te houden, zeker nu er zoveel mensen om mij heen zwanger worden/zijn. Hebben jullie dat ook?

Liefs Wijstje en tot gauw maar weer.

hoi, ik zie dat jullie al 'n tijdje kletsen maar 'k kom me er ook even bij aansluiten. moeilijk he, om je hoofd er een beetje af te houden. je hebt zoveel hoop, voelt allerlei dingetjes in je lijf omdat je er zo op gefocust bent en dan word je weer ongesteld en begint 't weer van voren af aan. ik ben gisteren ongesteld geworden en heb er echt zo de balen van. zijn jullie al lang bezig? wij eigenlijk helemaal niet, maar na de miskraam kan 'k bijna nergens anders meer aan denken. ook wat dat betreft wou 'k dat die miskraam nooit had plaatsgevonden.
gebruiken jullie testen en zoja, helpt dat om je hoofd 'n klein beetje opzij te kunnen zetten??
groetjes s  

Hoi S

Ik heb op 12 november een miskraam gekregen van mijn 6e kindje en ik ben er nu na de miskraam meer mee   bezig als toen ik nog zwanger was.
Ik vind het eigenlijk hardstikke erg en dat gevoel wordt steeds sterker.
Ik heb de eerste cyclus ovulatietesten van clearblue gebruikt, de digitale.
Ik ben   erachter dat je de aflezer ook kan gebruiken i.c.m. persona teststaafjes.
Ik had vorige week dinsdag een positieve test, dus wie weet.
Wat vooral vreemd is , is dat we na de vijfde eigenlijk klaar waren met baby's. Toen werd ik onverwacht zwanger en moest ik er toch aan wennen en nu vind ik het vreselijk dat het misgegaan is en nu kan ik aan niets anders denken.
Misschien slijt dit gevoel wel weer. Maar ik wil mijn periode van kinderen krijgen niet afsluiten met een miskraam.
Toch twijfel ik wel weer want ik ben al 38 dus niet de jongste meer.

groetjes

Terug
Bovenaan