1e ongi na mk?

Hoi dames,

Ik heb half september een miskraam gehad. Ook ik ben de jongste niet meer, begin januari ben ik 36 geworden. Toen onze 1e dochter net 1 jaar was (november 2006) hadden we besloten dat we erg graag een 2e kindje zouden willen en daarom heb ik toen m'n spiraaltje eruit laten halen. Het zwanger worden liet op zich wachten, pas na 8 maanden werd ik dan uiteindelijk zwanger, helaas ging dat na 8 weken fout. Nu zit ik dus nog steeds te wachten tot ik weer zwanger ben. Ik hoop niet dat dat weer 8 maanden gaat duren.

Voor mijn 1e dochter heb ik ook een miskraam gehad, toen was ik 4 maanden na het stoppen met de pil zwanger (best snel achteraf, maar toen niet), na 8 weken kreeg ik een miskraam en 6 maanden daarna was ik gelukkig zwanger en was dit een goede zwangerschap.

Weet je wat het is, elke maand duurt gewoon te lang. En dan al die mensen met die goedbedoelde adviezen, je moet er niet zoveel mee bezig zijn etc. Tja, dat is makkelijk gezegd als je "meteen" zwanger bent en nog nooit een miskraam meegemaakt hebt, ik wordt daar zo moe van.

Elke signaal van m'n lichaam vang ik op en dat geeft weer hoop, tot je weer ongi wordt en dan begint alles weer van vooraf aan.

Ik ben zelf enigkind, heb geen broers of zussen en ik gun mijn dochter zo graag een broertje of een zusje. Ik hoop dan ook dat ik heel snel zwanger mag zijn en dat die zwangerschap dan goed mag gaan. We blijven hoop houden, alhoewel dat soms erg moeilijk is.

Liefs Wijstje -xxx-

Hoi dames,

ff tijd om wat op het forum te schrijven.
Hoe is het met jullie?
Hier gaat alles z'n gangetje, moet eerlijk toegeven dat ik het steeds moeilijker vind om regelmatig hier op het forum te kijken en wat neer te tikken.
Dit ivm het lange afwachten wat het hele "gedoe" met zich meebrengt en ook druk zijn  met verjaardagen en een aankomende verhuizing.
Een collega heeft een jaar geleden eens gezegd dat ze voelde dat ik in Februari '08 zwanger zou zijn??? Nou ... ik hoop toch zo dat dat zo zal zijn!!!
Maar ik ga er maar niet vanuit
We zitten op dit moment in de klusdagen, maar erg regelmatig klussen lukt deze keer niet.
We zijn veel van huis en erg moe.
Maar ja, je weet het natuurlijk nooit en hoop moet je toch blijven houden

Ik wens jullie een fijne dag toe en geniet van het samenzijn

Liefsss en een dikke knuf,
Ashley.

Hoi Ashley,

Ik begrijp wel een beetje wat je bedoeld. Soms heb je geen tijd of geen zin om op 't forum wat te tikken, maar je wilt anderen toch ook wel weer even laten weten hoe 't met je gaat, best dubbel allemaal.

Mijn geduld begint ook een beetje op te raken. Ik had er vorige maand zo'n goed gevoel over, maar helaas heeft m'n lichaam me weer in de steek gelaten zullen we maar zeggen. Wij zitten nu ook in de klusdagen, maar met carnaval in 't vooruitzicht (4 dagen optreden) ben ik nu meer met dat bezig dan met wat anders. Hopelijk is dat een goed voorteken, we zullen zien.

Volgende week maandag weer prog prikken om te kijken of er een goeie eisprong geweest is en dan 11 febr. heb ik een afspraak met de gyn om even te kijken hoe 't ervoor staat en bespreken wat we kunnen doen, of juist niet doen.

Ik heb er soms helemaal geen vertrouwen meer in, maar dat is wel normaal denk ik. Je wilt het zo graag en om je heen zie je alleen maar dikke buiken en hoor je alleen maar weer meer mensen vertellen dat ze zwanger zijn. Kei leuk voor hun hoor, maar nu wil ik aan de beurt zijn.

Zo, ik moest dit even kwijt, sorry.

Nou meisje, klus ze en ik hoop dat je wel af en toe wat blijft schrijven, kan ik een beetje lezen hoe 't met je gaat.

Veel liefs Wijstje

Hoi Ashley en Rimke,

Hoe is het met jullie, al even niks meer van jullie gehoord. Hopelijk gaat alles goed met jullie.

Heb zelf ook niet veel tijd gehad om op 't forum te schrijven, maar wel af en toe gekeken of jullie nog gereageerd hadden op mijn vorige berichtje, maar helaas.

Ik heb de afgelopen 4 dagen alweer van 3 mensen die ik ken gehoord dat ze zwanger zijn, ik gun het hun echt hoor, maar ik moest toch wel even wat tranen wegpinken. Dat vind ik dan zo vervelend voor hun omdat hun zo blij zijn, maar ik ben dan verdrietig omdat ik het zelf ook zo ontzettend graag wil.

Heb er deze maand geen vertrouwen in. Ik heb het heel erg druk gehad met carnaval (tja dat heb je hier in het zuiden he). Vanavond laatste avond optreden (dan hebben we 4 zware dagen achter de rug). Daarom denk ik dus ook dat het niet gelukt is, stress voor 't optreden, laat naar bed, vroeg op etc.

We wachten maar af.

Meiden, ik hoop heel snel van jullie te horen.

Liefs Wijstje.

Hoi Wijstje,

sorry hoor meid, dat ik zo weinig schrijf
Ik ben zo langzamerhand de moed een beetje aan het opgeven ...
Waarom lukt het nou niet??? We klussen op de goede dagen, ik weet dat ik een eisprong heb en nog lukt het niet  echt om gek van te worden!

En ook weet ik precies hoe je je voelt met al die zwangeren om je heen. Kunnen zijn ook niets aan doen natuurlijk, maar toch voel je je er verdrietig door.
Ik heb sinds kort een nieuwe collega en ja hoor, na een week vertelde ze me dat ze dacht dat ze zwanger was ... heel leuk voor haar, maar o zo confronterend voor mij

Deze ronde (zit nu op dag 25) wordt denk ik ook niets voor ons. We zijn beide ziek geweest (griep) en hebben alleen helemaal in het begin 2 keer geklust en nu gister pas weer voor het eerst.
Dus ik hoop dat de RD dan maar snel zullen komen en dat het niet weer zo'n hele lange cyclus gaat worden. Dan kunnen we weer verder.

Meid, weet dat ik aan je denk

Liefsss en een dikke knuf xxx,
Ashley.

he meiden,

Wat akelig dat jullie je zo naar voelen.........het valt ook gewoon niet mee om moed te houden. (en ik besef dat dat voor mij op dit moment heel makkelijk te zeggen valt).

Het is niet leuk als het bij iedereen om je heen zo makkelijk gaat en bij jezelf gewoon niet wil lukken, het lijkt net of mensen er niet bij stil staan dat het soms gewoon lastiger gaat dan 1 keer het bed induiken en zwanger ben je! Mooi niet dus.

Ik vind het dan ook lastig om hier mijn blijde mailtjes neer te zetten, hoewel, ontspannen zwanger zijn is er echt niet meer bij hoor.........heb inmiddels twee goede echo's gehad en vanmiddag moeten we weer (zo voel ik het echt want blijf gewoon bang dat het niet goed is..............).

Lieve meiden, geef niet op hoor, koppie omhoog (en natuurlijk mag je best grondig balen ondertussen)!
Ik denk aan jullie, dikke knuffel,

Liefs Rimke

Hoi Ashley en Rimke,

Wat leuk om weer wat van jullie te horen.

Rimke, ik snap wat je bedoeld, dat je niet al te blij wilt zijn en dat je het niet leuk vind voor ons, maar je moet echt proberen te genieten van deze zwangerschap, als al die echo's goed zijn en jij voelt je goed, dan is dat een heel goed teken.

Ashley, wij blijven maar hoop houden he?  Maar dat valt niet altijd mee. Ik gun het echt iedereen hoor, om zwanger te worden, maar mezelf (en jou natuurlijk) toch nog het meeste. Het is gewoon erg irritant dat je weet dat je het op het juiste moment doet, je eisprong super is en dan nog lukt het niet, net zoals  jij zegt. Daar word je gewoon erg onzeker van en dan ga je weer twijfelen aan je eigen lijf en twijfel je of het ooit nog zal gaan lukken.

Ik heb volgende week donderdag mijn nod. Had vandaag alweer een beetje last van m'n rug en dat is eigenlijk geen goed teken, want dat heb ik meestal een paar dagen voor ik onig moet worden.
Met al die zwangere om me heen denk ik maar steeds dat het nu weer mijn beurt niet is. Ik wil er niet al teveel mee bezig zijn, maar wordt  er zo stiekem toch wel helemaal chagerijnig van.

Rimke, geniet van je zwangerschap en ik gun het je echt hoor.

Ashley, we proberen hoop te blijven houden, ik denk ook aan jou.

Tot snel maar weer.

Liefs Wijstje XXX

Hoi meiden,

even weer een snelle update van mijn kant.
Gister zijn de rode duivels weer gearriveerd
We hadden het wel verwacht, zijn beide ziek geweest (griep) en hebben dus niet "optimaal" kunnen klussen.
Eén klein pluspuntje; heb weer een gewone cyclus gehad van 33 dagen!

Nu op naar ronde ...

Liefsss,
Ashley.

Terug
Bovenaan