1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Oh wat spannend maar zo fijn! Van harte gefeliciteerd!! Ik hoop op een blijvertje dat is jullie na zn tijd ook wel echt gegund.
Hoever was je toen het mis ging bij je miskraam? Ik zal voor jullie duimen, laat je weten hoe het gaat? 
Het was raak met IUI en de 0,7 miljoen zaadjes. Ik ben er best rustig onder merk ik, misschien te rustig? We zagen het met de testen aankomen, een keertje eerder gehad. Maar gok dat het er nog wel een keer uit komt. Tuurlijk wel ff flink gejankt en boos geweest. Waarom eerst hoop geven en daarna dit.. Maar anderzijds geeft het ook wel wat hoop. Hoop dat een bevruchting toch kan.

Dankje! Jaa ik vind ook dat we het verdiend hebben:) vorige keer was ik 6 weken, dus heel pril. Paar dagen bloedverlies gehad, wat dus uiteindelijk fout ging. Nu vind ik het ook elke keer weer spannend om naar het toilet te gaan, zo bang dat het weer gebeurd. Maar ook super blij natuurlijk dus alles door elkaar!! Laat zeker weten hoe het gaat, ook zo benieuwd hoe het de rest vergaat!
Wauw, bijzonder hoor, met 0,7 miljoen. Maar zo frustrerend om van enorme hoop naar vette teleurstelling te gaan, uitputtend! Tja.. Te rustig kan, maar moet ook nog landen misschien! En als je zo van links naar rechts geslingerd word, weet je soms ook niet meer wat je 'moet' voelen is mijn ervaring. Enige wat je kan doen is heel lief zijn voor jezelf en elkaar denk ik. Knap dat je ook de positieve kant kan in zien, is ook echt zo natuurlijk! Hoe lang zijn jullie nu bezig? 

Gefeliciteerd 97. Wat super fijn!! Duim dat het goed mag gaan dit keer. 

Wij maandag eindelijk de afspraak!!! Hoop zo ontzettend dat het goed is en we niet die 3 maanden moeten wachten...??

Spannend llyn, zou zo fijn zijn als jullie niet hoeven te wachten..dat doen we immers al.
97 hoe gaat het nu met je? 
Wij zijn nu 1,5 jaar bezig, hoop dat we binnen 2 jaar toch wel zwanger mogen zijn..

Iedereen de beste wensen voor 2020 en hopelijk lukt het om dit jaar zwanger te worden. 
Hier begon 2020 "goed". Gelukkig ben ik netjes op tijd ongesteld geworden, dus over een paar dagen aan de ovulatietesten zodat ik een week na mijn ovulatie kan gaan starten met de eerste spuiten voor ronde 2.

Wat duurt wachten dan lang he Schorpioen! Hoop zo voor je dat het snel mag lukken! Kost zoveel energie steeds.
Spannend Brabandse! 'fijn' dat je ongesteld bent geworden en dat je kan beginnen. Fijn om weer ergens naar toe te werken.
Met mij gaat het goed. Alleen super onzeker over alles. Als ik geen kwaaltjes heb wil ik kwaaltjes en als ik ze wel heb word ik daar weer onzeker van. Zit mezelf in de weg. Maar... Vooral erg dankbaar, onze eerste echo is 27 januari, kunnen niet wachten! 

Kan me erg goed voorstellen dat je ontzettend onzeker wordt van geen klachten. Zou ik denk ik ook hebben. Hopelijk is de echo goed en kun je dan wat gaan ontspannen! 

Terug
Bovenaan