1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Wat fijn dat het de bijna zo ver is ? 97.
Fijn dat de cyste niet voor vertraging zorgt. 
Ja de wachtweken zijn vreselijk. Maar wel mooi ook omdat er dan een kans is...
Duim voor je dinsdag. 
Brabantse: wat een gedoe op je werk. Is het tijdelijk? 
Wat goed dat je gebeld hebt en zo snel al terecht kunt. Ben benieuwd. 

Alvast succes morgen met de terugplaatsing gebruiker! 
Wij hebben vandaag helaas weinig antwoorden gekregen, maar dat was puur omdat ze dat gewoon niet kon geven. Wel is het zo dat als mijn cyclus mee zit, dat we eind januari weer mogen beginnen aan ronde 2. Dit keer met andere medicijnen die hopelijk voor een betere eicel zorgen. Want dat was wel iets waar winst op te halen viel. 
Helaas loopt mijn werk nog niet vlekkeloos, hoewel er wel minder druk op staat omdat er nu een extra vrijwilliger mee draait. Daardoor hoef ik dus iets minder taken te doen, maar moet ik dus wel echt aan mijn maximale tijd gaan halen en dus niet overwerken. 

Wat jammer dat jullie er niet veel wijzer van geworden zijn. 
Zelfde als bij ons. Ook hogere dosering en andere medicatie. Hopelijk kun je in januari beginnen. 
Hopelijk snel wat rust op je werk want dat helpt ook niet mee. Gelukkig iets minder taken. 
Suc6 morgen 97

Hoi allemaal,
Ik sluit ook graag aan. Deze week mijn nod na 2 iui. Helaas was na het opwerken het zaad tot 2x toe onder de 1 miljoen dus hebben we over een vervolg traject moeten nadenken. Iui is niet de weg voor ons. 
Helaas moeten we dan ook naar een ander ziekenhuis. Uiteindelijk gekozen voor UMC Radboud maar vruchtsbaarheidskliniek Nij Geertgen stond ook op het lijstje. Alleen rade onze arts deze af. 
We wachten nu dus op de verwijzing en hopen snel te mogen komen. Ik had gehoopt in de tussentijd toch nog minstens 1x iui te mogen doen, maar helaas dat mocht niet. Teleurstelling dus. Maar we gaan het zien.
Qua onderzoeken  nog weinig gehad. Wel bloedonderzoek en echo's voor en na mijn eisprong en mijn vriend een zaadonderzoek. 

Welkom schorpioen. 
Wat een h herkenbaar verhaal. Het ging bij ons precies hetzelfde helaas. Wij moesten ook naar een ander ziekenhuis. 
Hopelijk snel de eerste afspraak voor jullie.
@97: hoe ging het vandaag?   

@Brabandse: jammer dat je weinig duidelijkheid hebt gekregen:( Blijf je met zoveel onzekerheid zitten. Ik hoop dat de aanpassing in medicatie jullie een stap verder gaat helpen! En ongeveer eind januari dus verder, dan eerst weer starten met de pil?  
@Llyn: fijn dat je gesprek hebt gehad. Betekent dat dat je nu niet 3 maanden hoeft te wachten? Of heb je daar nog geen duidelijkheid over. 
@Schorpioen: wat een teleurstelling dat de IUI's niet gelukt zijn en jullie nu na moeten denken over een ander traject. Hopelijk krijg je snel een uitnodiging!
Wij hebben vandaag inderdaad de terugplaatsing gehad! Er is een mooi embryo teruggeplaatst, al verder ontwikkeld dan een embryo (compactie). Dat zegt natuurlijk niets over de zwangerschapskans maar voelt toch goed op de een of ander manier. Nu is het afwachten.....  zo spannend! 31 januari mag ik testen, oudjaarsavond, hopelijk kunnen we dan dubbel feest vieren. 

Wat fijn dat de terugplaatsing goed is gegaan. Duim echt voor jullie dat oudjaar een mooie afsluiting gaat zijn!
Helaas welkom Schorpioen. Ik hoop voor jullie dat jullie snel terecht kunnen in het andere ziekenhuis. Wel ontzettend balen dat je ondertussen niet nog een keer iui mag doen. Mijn vriend zijn resultaten lijken op die van jou. Wij hadden de "mazzel" gelijk aan icsi te mogen beginnen en niet eerst andere stappen te moeten nemen. 
Die onbeantwoorde vragen was ik zelf al wel op voorbereid omdat Google mij ook al niks kon zeggen. Zwanger worden is en blijft toch ook een grote gok wat dat betreft. In januari moet ik zelf mijn ovulatie bijhouden en ik mag zelf een week na een positieve test beginnen met spuiten. Dus gelukkig niet aan de pil dit keer. Dat was mij door de doorbraak bloedingen etc erg slecht bevallen. Daarbij begint ronde 2 dus al vrij snel gelukkig. In de tussentijd toch nog kijken of ik wat kan doen mbt voeding. Met een beetje mazzel is de punctie dan rond de verjaardag van mijn vriend, dus wie weet brengt dat geluk ofzo. 

Thanks meiden!
Wat een spannend 2 weken gebruiker. Ik hoop met je mee op het beste resultaat.
Wat ik me als leek afvraag, is een terug plaatsing pijnlijk? 
Hoeveelste ronde is het voor jullie allemaal? En hoe ervaren jullie het hele traject?

Terug
Bovenaan