1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Goed van je  lapjesendraadjes dat is wel de beste mentaliteit die je kan hebben! Gelukkig dat het met regelmaat kleine beetjes eten helpt! Die vermoeidheid herken ik wel maar zal ook nog wel een beetje nasleep van alle hormonen zijn misschien.  En inderdaad de krampen zullen vermoedelijk door de innesteling nog komen. Ik wacht het maar rustig af zo ver als dat gaat haha. 
brabandse tuurlijk blijven we hier mee schrijven tenminste ik wel! Ik hoop ook heel erg dat het voor jullie ook snel Gaat lukken en er uit de onderzoeken niets bijzonders komt. Is het tot die tijd rust? 
Wat lief kersencake,  dank je!
De krampen zijn vandaag een heel stuk minder gelukkig! Op naar zaterdag het bloed prikken!

Brabandse morgen pas einde van de dag horen we de rest van de voorlichting voor het prikken. Bij mijn ziekenhuis willen ze alles kunnen controleren, dus moest ik aan de pil. Hier ben ik heel slim 14-2 mee begonnen. Hoop hierdoor snel te kunnen starten met prikken!
Het zit nu toch wel constant in mijn hoofd. Ik heb er ook een heel positief, hoopvol gevoel over. Gewoon als we er maar straks in zitten, in die achtbaan. Nu sta je er naast en wil je zo graag... Maar van kijken komen geen kindjes, en van gewoon proberen ook niet. Gewoon dat er straks hopelijk goed nieuws te melden valt. Dan zit die wens, hoe eng ook, toch wel heel diep... We hebben al zo'n reis afgelegd. Laten we dan ons hier vol in storten en hopen op een goed einde... Als de embryo's maar goed zijn. Dan zijn er nog vele redenen waarom het niet zou kunnen, maar ik houd vast aan het simpele, omdat het bij een ander òòk/wèl kan...

Hoi dames,
Sorry dat jullie een tijdje niets van mij hebben gehoord, maar ik had echt even rust nodig. Het werd me allemaal een beetje veel en ik had toch wel behoorlijke bijwerkingen van de utrogestan.
Toch wilde ik weer even reageren, omdat het nu een beetje voelt alsof ik jullie in de steek laat.
Lapjesendraadjes, wat een geweldig nieuws. Gefeliciteerd! Heerlijk na al die tijd. Overigens heb ik wel eens vaker gehoord dat huisdieren het veel eerder aanvoelen. Op naar de eerste echo. Zal een spannende tijd worden.
SuusX, ook gefeliciteerd! Geweldig dat het raak is. Ik wil je overigens niet ontmoedigen, maar heb je pregnyl gespoten? Zoek dan even op hoelang dat dat in je lichaam blijft. 

Brabandse, fijn dat je het onderzoek hebt gehad. Het is natuurlijk minder dat je zolang moet wachten, maar als het de kansen kan vergroten, alleen maar beter. Succes!
Knuffeltje, goed dat je met de pil kon starten en fijn dat je duidelijkheid hebt over de bloeding. Hopelijk gaat nu alles snel. 

Sorry als ik iemand ben vergeten. 

Heel veel succes allemaal! Ik zal af en toe reageren. 

Hoi mtmm! Neem vooral de rust die je graag wilt, het forum is zeker geen verplichting. Hoe is het verder met jou gegaan? 
Knuffeltjeee wat fijn morgen wordt het concreter! Succes, dat het hopelijk vanaf nu vlot gaat is je zo gegund!
Hier morgen weer een uitgangsecho, ben benieuwd of we een go krijgen!
Brabandse heel herkenbaar dat je zelf ook zo graag positief nieuws zou willen hebben. De tijd kan een hoop doen gelukkig ??

Tuurlijk blijf ik nog even meekletsen Brabandse! Ik had vandaag mijn consult met de verpleegkundige van de kliniek. Die kon mij geruststellen over het trekkerige gevoel dat ik af en toe voel en dat ik de ene dag wel en de andere geen kwaaltjes heb. 
Knuffeltjeee dat had ik dus ook, dat gevoel van laten we het gewoon maar doen. Want dan ben je eindelijk bezig en dichter bij resultaat! Ik duim hard voor je dat je snel mag beginnen!
Oeh mttm dat klinkt niet prettig! SuusX had t ook al over de bijwerkingen van Utrogestan. Ik meen hieruit op te maken dat t niet is blijven plakken? ☹
Lotjejansen, spannend ook voor jou ga ik hard duimen!

Zo stond ik er toen ook in knuffeltje dat wachten voor je mag starten duurt dan ook zo lang. Dan maar gauw beginnen inderdaad hopelijk hoor je morgen concreet meer hoe of wat. 
mttm goed wat van je te horen! Maar zeker afstand nemen als je dat nodig hebt dit moet inderdaad geen verplichting zijn. Hoe gaat het nu met jou? Wat rot dat je zo last had van de utrogestan! Voel je je  wel iets beter? Ik heb ovitrelle geprikt twee weken geleden dus dat is nu wel uit mijn lijf had ik gelezen. 
Spannend lotjejansen morgen de uitgangs echo! Voor mn gevoel best snel gegaan of niet? Krijg je dan nu andere medicatie of hogere dosis?

Hoe ging het vandaag Knuffeltjeee? 
Klopt Suus er zat 3 weken tussen de vorige poging en deze doorstart zoals de gyn het noemt. Vandaag uitgangsecho gehad en vanaf morgen aan de slag met hogere dosering. 
Hoe gaat het met jou, en met jou lapjesendraadjes. Begint het nieuws door te dringen ?? hoe houd je zoiets weken lang geheim lijkt me zooo moeilijk :)! Of zijn jullie er makkelijk mee? 

Met mij gaat het heel goed! Ik heb een beetje last van de banden in mijn buik, maar dat is het wel zo'n beetje. Geuren zijn nog wel sterk, maar niet meer overweldigend. Wel ben ik nu opeens s ochtends heeeel vroeg wakker.
Ik heb het mijn zusje direct geappt. En op het werk hebben twee mannelijke collega's het geraden(!). Maar die hebben gezworen het niet door te vertellen. Verder scheelt het gewoon enorm dat je door corona enorm beperkt bent in de mogelijkheden om andere mensen te zien. Mijn jongste stiefdochter heeft nog niets gevraagd, maar de Mr heeft gisteren iets laten vallen. De sukkel haha. En dat terwijl we hebben afgesproken het haar pas na de echo te vertellen hihi. Ik heb een beetje afwerend gereageerd dus ze is er niet verder op in gegaan.

Terug
Bovenaan