1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Zo logisch ook brabandse die gevoelens daar hoef je je echt niet schuldig over te voelen! 
Ik ga dan ook maar aan  de avocados haha zwindo had dat ook gedaan toch?! Een hele per dag? Ik vind het wel exht knap dat je zo kan denken lapjesendraadjes! zou willen dat ik me er ook zo onder kon voelen. Ik zie echt op tegen komende week..als het niet is gelukt hoe lang is de wachtlijst dan voor de cryos voordat we pas weer een poging hebben...ga exht proberen het los te laten! En inderdaad ooit komt het goed bij ons allemaal

Grr ik heb mega testdrang...nu al terugplaatsing was een week terug dus volgens mij kan ik nog niet eens positief testen. Wordt een lange week ?

SuusX ik heb mij juist de afgelopen maand minder ongeduldig gevoeld dan normaal. En veel positiever dan normaal. De Mr en ik hebben aan het begin tegen elkaar gezegd dat t vast niet bij de eerste poging zou gaan lukken en dat we waarschijnlijk meerdere puncties nodig zouden hebben. Dat zorgde wel voor een bepaalde nuchterheid. Op de punctiedag voelde ik mij opeens zo goed en zo vol vertrouwen en overgave en dat gevoel is daarna gebleven. Ik vond t einde van de wachtweken maar eng, want ik was bang voor de uitslag, om zo vanaf mijn zen wolk te donderen zegmaar. Iedereen is gewoon anders. Als jij nu al wil testen, dan doe je dat toch vanaf nu elke dag? Ik kon dat niet aan, ik stelde het liever uit (maar was er ook bang voor)

Ja ik wil echt volhouden hoor er is zo'n grote kans dat er niet eens wat te zien is. Eigenlijk geen advies echt. Dat ik eventueel zelf zaterdag een test kan doen voor ik ga prikken. Dat was ik sowieso van plan anders valt t misschien zo tegen de uitslag van het prikken. lotjejansen hoe gaat het met jou? 
lapjesendraadjes ik durf aan één kant ook niet goed hoor.. en ga t ook niet doen. Eventueel als ik t echt niet meer red dan vrijdag. Ik stond er ook wel relaxte in en zei ook dat als de eerste x niet zou lukken dan vast wel de tweede of derde keer. Maar komt ook doordat ik bang ben voor de wachtlijst van  de cryo terugplaatsing dat speelt wel een grote rol. Ik had vandaag weer menstruatie achtige krampen daar word ik ook zo onzeker van. T trok wel weer weg. Hoe gaat het met jou vandaag? Moest je nu contact hebben met het zh?

He verdorie, was het eerder spotting, lijkt het nu een doorbraakbloeding te worden ? Maakt me onzeker. Had gehoopt dat 14 feb beginnen met de pil gelijk ging met menstruatie,maar die kwam niet. Weet dus niet of dat uitmaakt voor het hormonen spuiten later. Weet ook niet of ik dit moet melden donderdag... 

Ik heb echt opeens allerlei klachten. Ik denk dat dat goed is? Alles ruikt vreselijk sterk, ik voel mij licht in mijn hoofd als ik niet echt om de 2,5 uur eet en onvoldoende drink en ik heb krampjes/steekjes. En na een uur of 16.00 begin ik met geeuwen. Vandaag de kliniek gebeld en ik heb over 3 weken mijn zwangerschapsecho bij mijn eigen arts! Dat gaat een bijzonder moment worden, ik hoop natuurlijk een kloppend hartje te zien en ik vind het heel fijn dat het bij mijn eigen arts is. Ik hoefde er ook niet eens om te vragen, het werd gelijk geregeld! 
Vandaag heb ik ook de huisarts gebeld over mijn hooikoortsmedicatie. Die mag ik gelukkig gewoon blijven gebruiken!
Ik zou mij ook al kunnen aanmelden bij de verloskundige, maar daar wacht ik mee totdat ik de zwangerschapsecho heb gehad, denk ik.
SuusX heb je een idee hoe lang de wachtlijst is? Dan weet je nl wat je kunt verwachten. De onzekerheid daarover is nu nl killing, denk ik. Maar voor hetzelfde geld is het gewoon ook raak bij je he!! 

Ohnee wat balen knuffeltje! Ik denk niet dat t uitmaakt maar zou t zeker wel even mmelden.snap dat je er onzeker van wordt. 
lapjesendraadjes  haha alleen maar goede symptomen als ik het zo hoor. Je hcg stijgt nu natuurlijk snel dat verklaart de symptomen. En wat fijn dat de echo gepland staat! Over drie weken is best snel! Zeker bijzonder met je eigen arts wat goed dat ze dat zo snel regelden. 
Meiden.. ik kon t niet laten..werd wakker met krampen en rugpijn en dacht ik ga toch testen.. en hij is positief! Kan t nier geloven dacht echt dat het niet gelukt was! En nu me proberen rustig te houden aangezien wij meerdere miskramen hebben gehad maar meestal buitenbaarmoederlijk. Dus ik krijg dan als t goed is een extra vroege echo. Mega spannend! Ik sta helemaal te shaken hahah

Terug
Bovenaan