1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Gefeliciteeeerd SuusX ! ??❤ Ook voor jou een hele spannende maar hopelijk prachtige periode gewenst???

(Lang leve google, had ik dit er nu ook maar achteraan opgezocht. Bloedverlies met starten met de pil is heel normaal, gezien ik deze zo lang niet geslikt heb. In het ergste geval had ik hier de hele 3 weken last van gehad...)

Bedankt meiden ? we zijn heel voorzichtig blij maar eerst maar bloed prikken en de echo afwachten.  Maar ik heb nog nooit gehad dat ik al zo vroeg positief testte en ook al zo'n duidelijke test dus hopelijk is het inderdaad een goed teken! Mijn man had vanaf het begin al gezegd dat het meteen zou lukken. 
knuffeltje ah gelukkig bestaat er Google haha. Klinkt ook wel logisch ja dat je dan doorbraak bloedingen kan krijgen. 

Lapjesendraadjes haha die is nog niet bekend hoor. Ik moet zaterdag eerst prikken en dan maandag weer en dan overleg met t zh. Dus hopelijk blijft t goed gaan! Heb jij ook menstruatie krampen? Ik heb verder 0.0 symptomen alleen mega krampen bijna de hele dag al en lage rugpijn. Voelt net alsof er een hele erge menstruatie aan zit te komen..

SuusX Ik had gisteren de hele tijd wat krampjes. Maar toen had ik echt een fysiek drukke ochtend gehad. Vandaag is het veel minder. Af en toe een steekje. Geuren zijn nog steeds sterk. En om 15.00 uur kon ik mijn ogen niet open houden tijdens de zoveelste digitale vergadering haha. Maar ik heb nu door dat ik regelmatig iets moet eten en drinken en dat t dan goed gaat.
Ik appte de Mr vandaag dat ik het allemaal maar over mij heen laat komen, het is een totaal nieuwe wereld voor mij dus ik heb geen idee of ik mij ergens druk over moet maken. Ik geloof dat die krampen nog bij de innestelling horen?

Suusx voorzichtig alvast gefeliciteerd! Aan de ene kant erg fijn te horen dat er op deze lijn toch nog positieve verhalen zijn. Aan de andere kant hoop ik echt dat ik er binnenkort ook gewoon bij hoor. 
Lapjesendraadjes raar hé, ben je zo lang bezig met zwanger worden overvalt het je toch een beetje en ga je dan pas denken aan de vervolg stappen. Dat had ik de laatste keer ook, puur omdat ik echt wel het gevoel had dat het gelukt was. Toen was ik pas voor het eerst in 3 jaar bezig met de stappen van zwangerschap na de eerste 4 weken. Ik hoop voor je dat je klachten hanteerbaar blijven. 
Ook hoop ik dat Lapjesendraadjes en suusx nog wel wat mee blijven kletsen, want het lijntje dunt nu wel hard uit zo.
Knuffeltjeee gelukkig dat Google eens kon zorgen voor geruststelling ipv alleen maar meer bangmakerij. Wanneer mocht jij ook alweer beginnen met je traject? Dacht dat dat ook binnen een paar weken nu was toch? 

Suusx, Gefeliciteerd!!! Wat een ontzettend mooi nieuws. Ik ga heel hard met je mee duimen dat deze inimini op de juiste plek zit. Maar dat je nu al zo'n positieve test hebt geeft vertrouwen!

(Sorry voor het inbreken...)

Terug
Bovenaan