1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Lotjejansen, ik ben eigenlijk meer een meelezer! Merk dat ik niet goed aansluiting kan vinden op het forum.
Ehm ons verhaal... Sinds november 2016 geen condooms meer gebruikt (pil had ik jaren daarvoor al weg gedaan, beste keus ooit, stomme hormonen!). Na het uitblijven van een zwangerschap rond mei 2018 naar de huisarts gegaan, zaadonderzoek gekregen en ik mocht langs de gyn. Bij mij leek alles goed, helaas ligt het probleem bij man.
Toen een HSG gehad en gekozen om het nog 6 maanden zelf te proberen. Daarna begonnen met IUI, laatste IUI was in december 2019.
En nu dus wachten op IVF!

Ook dat is lang! Na 3 maanden was m'n geduld al op ?
En bij ons is er maandelijks wel een kansje, in tegenstelling tot bij jou Knuffeltje. Hoewel ik na ruim 4 jaar er ook niet meer in geloof.
Een keer gaat het lukken! ?

Jeetje meiden wat een eeuwigheid voor jullie! Hopelijk komt het eind nu exht in zicht. 
Wij waren sinds december 2018 bezig. 

Nope hier nog steeds geen menstruatie, stomme is dat ik ook totaal niet heb onthouden wanneer mijn eisprong was, dan kon ik het wel uitrekenen. Maar goed, zal vast wel een keer komen. 
Lapjesendraadjes, lijkt me echt verschrikkelijk die tijd tot de echo's, de angst en onzekerheid naast toch ook de blijdschap. 
Lisb, een lange weg ook voor jullie. Hebben jullie vanaf de laatste iui tot ivf zelf even gewacht tot jullie gingen beginnen of?? 
Hoop voor jullie, net als iedereen op dit forum, dat het snel mag zijn. Helaas is iedereen hier al te lang bezig, elke maand is te lang he ;)

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het met mandereintje gaat, iemand nog iets van haar vernomen? 

Jaaaa Lisb het overkomt altijd een ander tot het jezelf overkomt ??
En ondertussen elkaar maar supporten in het doorleven stap voor stap alles door gaan en soms hoop en soms vrees 
Hier sinds eind 2018, gek idee zo lang al. 
Suus hoe gaat het inmiddels met je pijn?
Schorpioen tijdje niet iets vernomen van mandareintje

Lotjejansen , vannacht was het heel erg met de pijn. Stond op het punt om het zh te bellen maar toen zakte het weer. Vanmorgen weer wezen prikken e  prachtige hcg waardes. De gynaecoloog zegt dat de pijn echr komt door de hormonen die op mijn darmen werken. En dat het nu echt nog geen klachten kunnen zijn van een bbz omdat het daar veel te klein voor is. 
Dus ik ben wel redelijk gerust gesteld maar die pijn is wel echt akelig. 17 maart een extra vroege echo puur om te kijken of het op de juiste plek zit! 
Voor jou schiet t alweer op donderdag de echo heb je er een goed gevoel bij?

Terug
Bovenaan