Mmm knuffeltje, hier op het werk met mijn nieuwe teamleider is het ook al zn gedoe. Ik ga daarna wel in discussie maar nu ligt de focus even op mezelf. Ik krijg de officiële 2 dagen want dat is volgens mijn teamleider hoe het vastgelegd staat. Klopt maar de vorige icsi poging is me zo zwaar gevallen met de werkdruk en stress van het werk dat ik me zo voorbij gerend ben en alles heb lopen verplaatsen en een week vakantie had waarbij de punctie en tp viel. Dat ik dit nu anders wilde doen. Gewoon even rust.. fijn als er dan ook een beetje mee wordt gedacht. Ik had als voorstel 2,5 week er uit en de laatste 5 dagen met 3 diensten op ziektewet en de rest over uren. Super netjes dacht ik. Maar mijn teamleider dacht daar dus anders over want je krijgt maar 2 dagen. Punt. Punt Punt....
Brabandse lastig die keuze tussen 1 of 2. Wij mogen die keuze ook maken. Merk dat sommige artsen voorkeur hebben voor 1. Ivm complicaties, en hier zeggen ze steeds, je bent nog jong, wat ik ondertussen echt uitkots.
De kans op een zwangerschap met 2 embryo's is wat groter maar niet dubbel zo groot. Ik zou het aan kant willen omdat je niet weet of het nog een keer gegund is daarna. Mochten ze ook alle 2 blijven zitten dan heb je er meteen 2. Maar aan de andere kant lijkt me dat ook ontzettend zwaar.
Wij kijken het even aan hoeveel embryo's we hebben en wat de kwaliteit daarvan is. Zijn ze wat slechter dan zou 2 eitjes tp misschien meer een voorkeur hebben als 2 toppers.
Succes met de keuze maken.
Hier sinds 2 dagen aan het stimuleren, dit keer met menopur. Ben benieuwd hoe ik daar op reageer. Dinsdag al terug komen, ze willen me dit keer eerder zien omdat ik ineens veel eitjes had bij de uitgangsecho en ze willen dus checken of het niet te hard gaat. Dus erg benieuwd.
Ben de afgelopen maanden wel supplementen van rika luka aan het slikken en iets wat ander eetpatroon. Vraag me af of dat de oorzaak is daarvan. Of dat t gewoon nu een keer zo is. Maar maakt verder ook niet uit, maar het maakt me wel nieuwsgierig