1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Ook voor jouw weer spannend caroline, weer een stapje verder donderdag.
Van de 19 waren er 15 rijp genoeg voor bevruchting. En daar zijn er nu nog 11 van in de race. De afvalrace is weer begonnen. Blijft toch altijd zo spannend.
Lotjejansen heb jij al te horen gekregen hoe het bij jouw is gegaan? Hopelijk heb je 1 of meerdere cryos! 

Dames wat goed om veel positieve verhalen te lezen. Spannend Schorpioen en zeker mooi dat er zoveel goede eitjes waren. Op naar een mooie terugplaatsing. 
Lapjesendraadjes, fijn dat bij jou ook alles goed gaat. 
Sorry dat ik niet op iedereen reageer, maar ben echt moe. Zo lekker slapen. Gelukkig gaat alles nog steeds goed. Wel kwaaltjes en dan vooral die vermoeidheid, maar ik heb het er allemaal voor over. Aangezien mijn eierstokken nog erg groot waren, kreeg ik weer snel een tweede echo. Gelukkig waren de eierstokken een beetje kleiner geworden. Wel nog rust houden, maar het gaat de goede kant op. Wat vooral mooi was om te zien wat voor een ontwikkeling onze kleine spruit in twee weken had doorgemaakt. Het was al echt een mensje. Zo mooi! 

Mttm wat fijn dat de kleine goed groeit, wel jammer voor je dat je zo moe bent. Hopelijk trekt dat binnenkort weg voor je.
Schorpioen wat fijn dat ze zoveel eitjes hebben gevonden en dat er nog zoveel in de race zitten. Hopelijk blijven er ook genoeg over voor cryo's. Wel fijn dat je nog in zo'n goede vibe zit. Had ik de vorige keer ook een dat was zoveel fijner als de keren daarvoor. 
TessieV en Fleurbo welkom op dit lijntje.
Lapjesendraadjes wat een flapuit van een mr zeg! Maar wel fijn dat hij er toch relaxed onder is, ondanks de negatieve ervaringen die hij had met z'n ex. Hebben jullie het inmiddels al aan meerdere mensen laten weten of wachten jullie nog?
Carolinerkj succes morgen bij de echo. Hopelijk mag je starten met stimuleren.
Lotjejansen al iets gehoord of je cryo's over had? Nog wel een spannende tijd tot 3 april. Voel je je nog steeds goed?
Knuffeltjeee lukt het wachten een beetje?
Hier gaat het inmiddels weer een beetje. Echt nog dagen na de antibiotica kuur last van mijn buik gehad, maar dat lijkt nu beter te gaan. Nog een weekje wachten totdat we de test nogmaals moeten doen. 

SuusX, hoorde van Kersencake dat je zwanger bent. Wat fantastisch. Gefeliciteerd! Zo gegund. Het zal allemaal vast nog onwerkelijk voelen en spannend zijn. Maar via deze weg wil ik je in ieder geval een hele goede zwangerschap wensen! :) 
En ik hoop uiteraard dat de andere dames in dit forum snel volgen, veel sterkte allen bij dit moeilijke en zware proces. 

Hoi hoi
Bedankt Brabantse heb er veel zin in eindelijk weer een stapje verder vanaf morgen gaat het snel denk ik gelukkig voel jij je ook weer wat beter wat een tegenslag wat dit voor  jullie hopelijk mag je snel weer beginnen 
Mttm die vermoeid gaat hopelijk snel over vooral lastig met werk 
Lapjesendraadjes als je dit nog leest succes morgen dan heb je de echo hoop zo dat die goed is de eerste keer is super spannend 

Terug
Bovenaan