1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Brabandse, fijn dat de kuur erop zit maar wat ellendig dat je er zo'n last van had het blijft ook echt troep he antibiotica! Hopelijk zijn de uitslagen verbeterd en is nog een kuur niet nodig.

Lotjejansen, wauw je heb t gehad en nu afwachten maar heel spannend! Is het goed gegaan hoe was de kwaliteit van het embryo? Nu lekker avocados eten en warme voeten! Ga heel hard duimen voor jullie.

Schorpioentje, wat spannend ook voor jullie. Er gebeurt in 1 keer een hoop hier zeg! Weten jullie al of je er 1 of 2 wil terug laten plaatsen? Hoe gaat het nu met je?

Hier alles oké, nog steeds eigenlijk geen zwangerschap symptomen. Alleen wat vermoeider als anders. En mn geur is wel sterker. De pijn lijkt eindelijk wat af te nemen. Dus hopelijk is de eierstok wat aan het slinken. De dagen kruipen wel echt voorbij zeg...wou dat ik het kon doorspoelen haha

Wat lief lapjesendraadjes naar je Mr! Hij kan vast veel hebben van je je kan er ook weinig aan doen. Donderdag al, leuk en spannend!!
Suus wat fijn dat je klachten wat afnemen. Ook voor jullie nog even afwachten, wanneer mag je weer voor de echo?
Tp ging goed! Nu beetje loslaten, ben best rustig. Het was dag 3 vandaag en pas na 5 kunnen het cryos worden. Er zijn er nog 2 in de running ?? krijgen er nog een brief over. 

?? ik hoop het zo voor je lotjejansen! En hopelijk worden die twee mooie cryos. Goed dat je je rustig voelt. Heb je een datum wanneer je zelf mag testen of moet je bloed prikken?
Ik deed ook iedere dag de omgekeerde houding is een yoga houding die goed zou zijn voor de doorbloeding van je baarmoeder. Ik vind t sowieso een prettige houding ook voor rugpijn of krampen.

29 maart mag ik weer voor de echo!

Paaseitjes zoeken dan lotjejansen! Blijft altijd mooi hè zn terug plaatsing. Nu ben je gewoon zwanger, hoop van harte mee dat deze blijft plakken en je dus zwanger blijft! Duim ook nog mee voor je 2 embryo's. Pff is altijd zn afval race he. 
Lapjesendraadjes, oh wat knap dat jullie thuis nog niets gezegd hebben. Lijkt me vooral in huis zo lastig. Hoop voor jullie een mooie echo donderdag.
Suusx fijn dat het vocht weg lijkt te trekken waardoor je minder last hebt. Ik denk dat wanneer het hier mag leuke ik de tijd ook zo langzaam zou vinden gaan. Dat is nu altijd al tijdens de wachtweken..
Hier gister laatste spuit gezet, vandaag geen medicatie meer. Morgen om 8:45 al de punctie dus dat is wel fijn. Merkt wel dat er nu druk op zit, t is gevoelig en bepaalde bewegingen zoals bukken zijn niet erg prettig en beetje kracht zetten op de wc voel je ook haha.. ben wel weer benieuwd hoe het morgen gaat en erna, elke punctie is toch weer anders, en elke arts is ook weer anders. Ben volgende week nog de hele week vrij dus wel echt lekker. Even de tijd voor mezelf 

Ah morgen vroeg al schorpioen, rest van dag en week alle ruimte om bij te komen wat fijn dat je dat zo kon inplannen! Ja heel spannend de komende dagen. Je hebt je best gedaan en vanaf nu mag de natuur zijn werk gaan doen met wat hulp ??? de lente is begonnen, nieuw begin!!

Schorpioen, oh lekker vroeg dan ben je er maar meteen van af! Ook zo heerlijk, een dag zonder prikken. Ik heb die dag ook echt een heel lang bad genomen, zo lekker geen gehannes aan je lichaam! Ik ga hard voor je duimen dat het allemaal weer goed mag gaan!!
Nou....thuis niets zeggen....de sukkel van het huis is absoluut de Mr. ??? gisteravond aan tafel werd er weer ouderwets geplaagd. Ook over mijn toetje. En dat moet je dus nu niet doen. Toen ik op een gegeven moment zei jongens, stoppen ik ga zo huilen. Zei de jongste ja ik ben ook ongesteld. Zegt die oen van een vent van mij nou Lapjesendraadjes kan de komende tijd niet ongesteld zijn he. (Terwijl ik een beetje instemmend naar de jongste humde). Zegt zij papa is dat een hint ofzo. Dus ik kon niets anders dan hem een mep geven en sukkel zeggen ?. Dus het woord richting de jongste is er uit, de oudste snapt t nog niet. De jongste vond het superleuk, kreeg vanochtend allemaal vragen enzo. 

Terug
Bovenaan