1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Oh knuffeltje dit gedichtje raakt me diep. Zo herkenbaar dat gevoel. Ik vind hem heel mooi en heel sterk. Komt hier wel even binnen hoor.. 
Bedankt dat je er eentje wilde delen. 

Tijd

Tijd glipt
Als zand door onze vingers
Weet je nog
Dat jaar
Die van die wordt alweer twee
Ongemerkt
Tekenen de jaren
Ons gezicht, ons gemoed
De toekomst ongewis
Nog steeds met lege handen
Ons kind heeft nog geen jaartal...

Hier gister terug plaatsing gehad, we zitten weer op dat verdomde bankje.  Man het wordt steeds zwaarder. 
We hebben er nu nog 4 in de vriezer. 2 hebben ze nog een aan gekeken, die hebben het helaas niet overleefd kregen we vandaag te horen, beetje jammer had stiekem op 1 gehoopt. Maar we mogen niet klagen. 
Zie wel op tegen het testen, wil niet weer die teleurstelling. Maar we gaan er gewoon  het beste van maken

Schorpioentje hoeveelste terugplaatsing  is dit voor jullie ? Hoop dat het nu blijft zitten en wachten vond ik ook altijd killing na iui en de 6de keer  hadden we de moed wel opgegeven maar nu  gaan we naar de eerste terug plaatsing toe en gaan we er weer met volle moed tegenaan en heb wel weer goede hoop maar zodra de wachtweken eraan komen zal ik toch wel weer zenuwachtig zijn en vooral ongeduldig ??

Fijn schorpioen weer 1 veilig in je en wat zou het geweldig zijn als het raak mag zijn. Het blijft afwachten in deze kl**te trajecten, zo onvoorspelbaar. Fijn dat je veel afleiding hebt en mooie lente dagen nu! Hou je taai! En die 4 zijn er maar mooi nog wel ?????

Terug
Bovenaan