1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Oh heel herkenbaar die onzekerheid en kwaaltjes die het ene moment wel aanwezig zijn en vervolgens weer niet en dan er ineens weer zijn. De hormonen zijn aan het opbouwen dus kan zo maar zijn dat je rond de 8 weken ineens meer last gaat krijgen van dingen.

Hier straks weer naar het ziekenhuis inderdaad want vanmorgen geen positieve ovulatietest, dus toch weer even bekijken wat het van binnen allemaal aan het doen is. Opzich geen grote verassing dat hij nog niet positief is kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een cyclus onder de 30 dagen heb gehad, dus was daarom ook zo verbaasd dat ze zei dat ik gisteren of vandaag een positieve test zou hebben. Mn laatste cyclus was 31 dagen dus als ik die aanhoudt zou ik zondag mn piek vinden. Maarja als mn lichaam weer zoals voorheen een mega cyclus heeft dan kan het weer een lange zit worden. Ben benieuwd wat ik straks te horen krijg. Misschien toch ook weer wat prikken om het een en ander te helpen? Geen idee.

1 follikel is gegroeid rest is kleiner geworden of verdwenen. Ze verwacht nu 2 a 3 dagen de positieve ovulatietest. Zou opzich wel kloppen met een cyclus van net iets boven de 30 dagen. Voor de zekerheid is ook nog bloed afgenomen daar worden ik morgen over gebeld met de uitslag, maar verwacht er niet iets spannends van. Hoop wel echt maandagochtend een positieve ovulatietest te hebben want gaan die dag verhuizen dus zou vervelend zijn als ik dan nog langs moet voor nog een echo.

Spannend Zwindo! En fijn dat het ook lijkt te kloppen met de cyclus :) 
Wat een leuke en spannende week staat jullie te wachten! Misschien wel lekker dat je wat afleiding hebt met de verhuizing?
en wat gaat er gebeuren als de test positief is? 4-5 dagen wachten en dan terugplaatsing, of loopt dat anders?

Zwindo oh wat fijn dat je lichaam gewoon doet wat het moet doen. Tuurlijk zou je willen dat je netjes 28 dagen cyclus had, maar ik heb dat ook nooit gehad hoor. Kan me inderdaad ook voorstellen dat een nieuwe echo niet praktisch is. Ik duim voor je dat je de komende dagen een positieve ovulatietest hebt!
Hoe gaat het met de andere dames? 

Hoi
Mooi dat je lichaam weer meewerkt zwindo
Spannende weken voor jullie
Gistermiddag zh gebeld om de uitslag vd ha te geven geen blaasontsteking
Verder nog gepraat over het bloedverlies ze maakte zich geen zorgen erover ze wilde wel de echo naar voren halen maar uiteindelijk samen besloten toch gewoon 8 juli te laten omdat de kans groter is dat er wat te zien is en het hartje klopt de emoties gaan alle kanten op een keer super positief e even later weer denk ik dit gaat mis het bloedverlies was vanacht weg
Vanochtend nog met afvegen en nu net ook bijna niks meer in het inlegkruisjes va 8:15 uur dus wel gunstig mijn buik is nog steeds opgezet maar ik durf nog niet echt blij te zijn beschermd mezelf wel tegen een teleurstelling heb in sep vroege miskraam gehad en uiteindelijk toen gewacht tot de eerste echo en daar was niks meer te zien van een zwangerschap dus ik ben heel bang voor deze echo ook al had ik bij deze geen bloed voor de testdatum en veel korter

Caroline wat vervelend die onzekerheid hopelijk nu verder geen bloedverlies meer en een mooie echo 8 juli.

FleurBo inderdaad zoiets 4 a 5 dagen erna de tp.

Helaas vanmorgen nog steeds geen positieve test. Dus nu wordt het spannend of ik weer naar het ziekenhuis moet. Ook het bloedprikken gaf geen ovulatie aan dus gewoon nog even afwachten. Ben benieuwd of ze dan weer bloed moeten prikken ze hebben vrijdag namelijk niet zo goed geprikt dus heb een lekkere blauwe plek? verhuizen loopt op schema zit nu midden tussen alle dozen in te typen haha. Het is wel een fijne afleiding dat ik niet continue gefocust ben op de ovulatietesten etc.

Hoi
Gister was het bloed alleen nog was rozig van kleur en vanaf vandaag is het weer helemaal weg mij gevoel gaat nog alle kanten op ene keer voelt het goed en de andere keer ben ik bang voor de echo heb geen krampen gehad en mijn darmen zijn ook nog steeds aan het rommelen en mijn buik is ook nog best opgezet en zit nog wel in de weg maar weet niet of dat normaal.is enige wat we kunnen doen is afwachten en dat is frustrerend want je wil eigenlijk ook gewoon weer door als het niet goed is en dat wil je dan het liefst zo snel mogelijk weten maar goed 8 juli is de echo beter en dat heb ik liever dan dat we nog te vroeg zijn

Yess!! Vanmorgen de positieve ovulatietest. Ik kreeg een smiley van de smiley. ? nu spannend hoe het verder zal lopen ?

Caroline dat het nu gestopt is, is natuurlijk positief en je hebt verder ook geen krampen gehad ofzo. Snap wel dat deze verlengde wachtdagen nu nog lastiger zijn en je echt naar die eerste echo aan het toeleven bent. Ik duim heel hard voor je dat alles er gewoon goed uitziet 8 juli. ?

Terug
Bovenaan