1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Hee Schorpioen, ja jouw naam kwam me ook al bekend voor, haha. Wat rot datje nu ook in hetzelfde schuitje zit. Hopelijk niet voor lang! Is dit jullie eerste tp? En nog 4 over! Nou als daar geen cryos uitkomen, schiet mij maar lek. Wanneer mag je testen? 
De onderzoeken gaan me prima af! Voor alle pijnlijke onderzoeken geven ze een roesje namelijk. Kan alleen niet wachten op de uitslag! Nog 2 weken aftellen!

Onze eerste behandeling icsi inderdaad en eerste terug plaatsing. Daarvoor iui gehad. Mag over 2 weken testen, dus de 22ste. Ben benieuwd hoe deze wachtweken gaan.
Kan me voorstellen, ook nog 2 weken in spanning afwachten dus. Ik duim voor je voor zo goed mogelijke uitslagen en een goed behandelplan om jullie droom te realiseren.

Wat fijn dat jullie een terugplaatsing hebben gehad en hopelijk nog wat over voor cryo. 
Die wachtweken zijn erg vervelend vond ik omdat je niks kan doen en wel van alles voelt. 
Mandareintje bedankt voor de link. Mijn vriend en ik zijn aan het kijken wat we gaan doen. Zag helaas wel dat ze geen contact hebben met cz, waar ik helaas bij verzekerd ben. Heb jij enig idee wat jullie ongeveer kwijt zijn voor dat traject, want we zitten ook te twijfelen of we een poging zelf betalen als nr 3 niet lukt. 

Brabandse, dit kun je misschien op hun site terug vinden of anders even informeren. Vaak hebben ze deze informatie wel. Vaak kunnen ze wel een gemiddelde inschatten.
Misschien ook CZ bellen voor de mogelijkheden? Ik weet niet of dat überhaupt kan. 
Succes met samen uitzoeken, kan je daarbij helaas niet helpen maar volg vooral je gevoel! 

Brabandse, dit kun je misschien op hun site terug vinden of anders even informeren. Vaak hebben ze deze informatie wel. Vaak kunnen ze wel een gemiddelde inschatten.
Misschien ook CZ bellen voor de mogelijkheden? Ik weet niet of dat überhaupt kan. 
Succes met samen uitzoeken, kan je daarbij helaas niet helpen maar volg vooral je gevoel! 

Bericht van het ziekenhuis. Er is er 1 de vriezer in gegaan. Stiekem had ik toch wel gehoopt op 2-3. Ben merk ik toch wel teleurgesteld en verdrietig hierover, terwijl ik dankbaar moet zijn met die verse tp en die ene in de vriezer. Vooral als je jullie verhalen mee krijg. Daar voel ik me dan weer egoïstisch over. Maar stiekem hoop je gewoon op meer, ook omdat je er tegenwoordig niet meer vanuit mag gaan dat het meteen gaat lukken. Hopen natuurlijk wel. 
Merk nu eigenlijk al hoe ellendig deze 2 weken gaan duren...pff je hebt weer eens hoop.. 

Schorpioen Op hun site kon ik het niet vinden, die vandaar dat ik het hier vroeg. Op dit moment gaat het nog te ver om daar het cz of de kliniek zelf te bellen. 
Ik snap je dubbele gevoel, maar probeer ook blij te zijn dat er toch een in de diepvries is gegaan. Hoe voel je je nu? Ik vond dat wachten echt verschrikkelijk, de dagen gingen zo langzaam. 
Mandareintje Hoe voel jij je inmiddels?
Hier gaat het goed. Inmiddels bij de natuurgenezer geweest en dat was echt raar. Ik ben iemand die echt met 2 benen op de grond staat en niet snel dingen gelooft omdat men het zegt. Maar zij wist dingen omhoog te brengen die niemand weet en zij was er heilig van overtuigd dat het ons wel is gegund om een kind te krijgen. Dus ik ga met haar huiswerk aan de slag zodat mijn hoofd leeg wordt. Daarbij is het erg fijn dat ik zelf kan bepalen wanneer we weer de volgende poging gaan doen en ik dus kan wachten totdat ik mezelf er klaar voor voel. 

Terug
Bovenaan