Brabandse: wat rot dat het gesprek zo tegenviel zeg
rot als je je verhaal steeds opnieuw moet vertellen. Misschien mochten ze die informatie niet uitwisselen ivm privacy. Hopelijk heb je over 2 weken een positiever gesprek en voel je je dan een stuk beter!
Tsja als je de mogelijkheden hébt om naar Cuypers te gaan zou ik het absoluut doen. We hebben maar een paar vergoedde pogingen. Nederland is heel prima, ze hebben een protocol. Pas je daarin? prima. Pas je daar niet in? Dan mag je het 3x proberen en heb je daarna pech. In Duitsland krijg je echt de zorg op maat, zonder protocol. Had ik al ooit verteld dat er een facebookgroep is voor mensen die daar lopen, willen gaan lopen, gelopen hebben? Dit is een besloten groep en niemand kan zien dat je daar lid van bent (tenzij ze dit zelf zijn), deze groep heet: 'MMM forum C&C Heinsberg'. Staat erg veel informatie! Ik heb hier mega veel steun aan ook, je kan altijd je ei kwijt, iedereen weet waar je het over hebt, iedereen is super lief en supportive.
Het chagrijnige is gelukkig weer iets gezakt! Misschien stond het los van de hormonen, ik ben soms wel eens chagrijnig. Wie niet, toch? Maar idd aparte dingen, die hormonen.. ik heb dat ook altijd een dag voor ik ongesteld moet worden, dan weet ik al dat het er aan zit te komen. Ik ben dan zooo onredeleijk.
Mijn echo is inderdaad vrij snel, dag 6 al. Normaal doen ze dag 8 de eerste echo, maar dan is het Pasen dus dan doen ze liever ervoor dan er na. Dan hebben ze meer tijd om bij te sturen. Volgens mij wisselt het heel erg hoe snel je terecht kunt. Paar maanden terug was de wachtlijst 2 maanden tot de intake (en daarna kun je wel meteen beginnen), maar heb nu al gehoord dat het veel sneller is in sommige gevallen. Als ze net een gaatje hebben dan plannen ze je gewoon veel eerder in.