1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Spannend dat je weer zoveel eitjes hebt, ik hoop voor je dat ze goed van kwaliteit zijn ondanks dat het er toch weer zoveel zijn.
Je had die groep inderdaad al eens gegeven, dus ik zal er eens naar gaan kijken. 
Chagrijnig mogen we best eens zijn toch? Is ook niet zomaar een dingetje dit proces waarin we zitten.
Schorpioen raar eigenlijk hé, dat je onbewust toch wat hoop blijft houden dat het spontaan lukt. Misschien wel omdat iedereen wel iemand kent of via via dat er toch zijn kans bestaat, ookal is dat maar zeer klein. 
Ik snap niet zo goed waarom de psycholoog er niks van wist. Zij hoort namelijk ook bij het team in het mmc Veldhoven, dus ga er vanuit dat die toch ook dossiers kunnen inzien van elkaar. Daarnaast hebben we uitdrukkelijk gevraagd aan de fertiliteitsarts of we eerder konden en ze zei dat na overleg er echt niet eerder plek was. Maar bij wie ik precies ingepland werd is nog niet duidelijk, ze vroeg of ik er geen bezwaar tegen had als het iemand anders was, als die eerder plek had een dat vond ik niet erg. Dus ik ben benieuwd.
Voor iedereen nog fijne paasdagen! Hebben jullie iets bijzonders gedaan? 

Hey Brabandse, ben erg benieuwd wanneer je wat hoort! Zojuist de tweede echo gehad, en het zijn er iets minder nu. 14! Ben daar wel blij mee. Vorige echo was ook pas op dag 6 en alles was nog onder de cm (op 1 na) dus dan kan je er blijkbaar ook weinig van zeggen. Moet vrijdag weer een echo want ze waren nu pas zo'n 12-13 mm. Heb vandaag eens gevraagd of ik nu op een hoge of lage dosering zit. Blijkbaar een vrij hoge, want wat ik spuit staat gelijk aan, of is zelfs iets hoger dan 150, wat in NL de maximale dosering is (in duitsland is 225 de maximale dosering). kun je nagaan.. denk ik dan. Ben toch echt blij dat ze in Duitsland niet zo flauw zijn! 

Mandareintje, ben benieuwd hoe het nu is. Wanneer heb je weer een echo? Hoop ook al zullen het er 18 blijven, het dit keer wel goede eitjes zijn. Maar dag 6 is inderdaad nog vroeg en kan nog vanalles mee gebeuren.
Nog even afwachten voor jouw dus Brabandse, ben wel benieuwd hoe de sessies dan gaan? Telefonisch of toch in de praktijk op afstand?
Ik zou eigenlijk dit weekend 2 dagen naar paaspop gaan, met Pasen zelf moeten werken. Maar nu dus lekker gekookt voor 2tjes en verder thuis gebleven he. Zaterdag van het zonnetje genoten nadat alles weer gepoets was. 
Jullie?

Schorpioen ik denk dat onze berichtjes elkaar gekruist hebben op een of andere manier. We zijn terug naar 14 follikels inmiddels. Beter! Jammer dat Paaspop niet door is gegaan he :( vrienden van mij zouden ook gaan.. 

Mandareintje Wat fijn dat het er toch wat minder zijn geworden. Wanneer verwacht je de punctie ongeveer te hebben, volgende week misschien? Zoals ik al vaker heb gezegd, het blijft me verbazen dat er zoveel verschillen zijn in het behandelen.
Schorpioen Waarschijnlijk is de afspraak via beeldbellen als het ziekenhuis nog niet open is en dat vind ik prima. Normaal ben ik daar niet voor omdat je toch een hoop lichaamstaal mist, maar in deze rare tijden is dat een goede oplossing.
Wij hoefde nu gelukkig niet verplicht naar de schoonfamilie. Voor de rest weinig gedaan, een dag films gekeken en dat was gezellig. Ook heerlijk in zijn armen in slaap gevallen en wat extra slaap was blijkbaar nodig. 

Brabantse: lk doe nu ook aan beeldbellen met mijn psycholoog en dat gaat echt heel goed! 
Ik verwacht maandag de punctie, maar heb eerst vrijdag nog een echo. 

Mmm wat raar heb je berichtje inderdaad niet gezien. Maar goed om te lezen dat het er nu 14 zijn. Mooi aantal! Gaat alles nog steeds goed met weinig bijwerkingen?
Krijg je het op je werk allemaal geregeld qua afspraken?Wat doen jullie eigenlijk voor werk? 
Beeldbellen zou ik nu in deze tijd ook prima vinden. Altijd prettiger als geen contact. Voor nu tijdelijk denk ik dan ook een goede oplossing.
Klinkt als een heerlijk relaxt paasweekend Brabandse. Die rust doet je hopelijk goed.Ik vind het eerlijk gezegd ook wel heerlijk niets hoeven. Geen verplichten geen gehaast gewoon lekker werken en thuis zijn. Merk dat het me ook heel veel rust geeft en minder lichamelijke klachten. 

Terug
Bovenaan