1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Mandareintje Kan me goed voorstellen dat het allemaal te langzaam gaat, maar het komt goed! Succes met de echo vandaag. 
Ik werk in de paarden houderij, dus thuis werken zit er voor mij niet in. Bij ons rijtjeshuis is geen plaats voor 90 paarden. ?
Moet zeggen dat ik het niet erg vind om niet thuis te kunnen werken, ben iemand die graag ook lichamelijk bezig is, dus achter een computer zitten de hele tijd is niet mijn ding. Voordeel is ook dat ik dus gewoon nog contacten heb op het werk van collega's en klanten die hun paard bij ons gestald hebben. Ik werk ook niet fulltime, dus probeer mijn afspraken zoveel mogelijk buiten mijn werk om te plannen. Indien dat niet lukt krijg ik gewoon vrij omdat mijn bazen zelf ook in zo'n traject hebben gezeten, dus weten wat het inhoudt. 

Dat van die onregelmatige dagen, hard werken etc herken ik inderdaad ook en dan herlaad weinig op de bankrekening terug zien. 
Altijd balen als je merkt dat je menstruatie eraan zit te komen. Ik zou denk ik ook zo'n strategie inplannen! 
Even een vraagje voor jullie. Ik ben nu bezig met ovulatietesten en de vorige cyclus dat ik op dag 24 een echt positieve test en ook netjes 14 dagen later ongesteld. Omdat ik nu niet weer zolang wilde testen ben ik vandaag op dag 11 begonnen en had gelijk weer een positieve test. Dus ik snap er niks van nu. Ik ga nog wel gewoon door met testen trouwens. Hebben jullie een idee waar het aan kan liggen, want mijn cyclus is eerder langer dan korter normaal gesproken. 

Brabandse: Dag 11 al? Das vroeg zeg. Bij mij wisselt het ook heel erg wanneer mn eisprong is. Maar bij jou wel heel veel zo te zien. Heb je iets anders gedaan dan anders?
Mijn echo was weer goed, nog steeds zo'n 14 follikels die mee doen en maandag is de punctie! Duimen jullie mee? 

Mandareintje Spannende tijd en ik duim voor jullie. Hopelijk heb je dit keer wel een terugplaatsing! 
Ja ik vond het ook erg vroeg. Heb eigenlijk niks gedaan om mijn eisprong te vervroegen ofzo. Ook zijn mijn dagelijkse bezigheden de afgelopen weken niet veranderd, dus ik snap er weinig meer van. 

Oh wat een netjes resultaat. Hoelaat mag je morgen? Ik duim zeker mee! Hoe heb je  de vorige punctie ervaren? 
Mmm dag 11 is een heel verschil met 24. Ik heb ook ooit eerder vroeg mijn ei gehad maar dat was nadat ik een positieve test had. Dus daar aan gekoppeld.  Al ging ik na al die tijd twijfelen of die test toen goed was na uitblijven van een zwangerschap.
Wat verder nog zou kunnen; misschien toch zwanger? Daar reageert ook een ovulatietest op.
En wat ik ook nog wel eens lees is dat ovulatietesten niet altijd betrouwbaar zijn met pcos, maar dit had jij niet toch?
Vandaag nog een keertje getest? Wat kwam daar uit?

Thanks! Om 9.30 begint de punctie en moet me om 9u melden. Vorige keer ging heel goed, krijg een lichte narcose dus merk er weinig van. Vind het spannender wat ze uiteindelijk gaan vinden! 
Brabandse je maakt het spannend voor ons hoor! Want het kán idd ook een zwangerschap zijn.. ben benieuwd!

Hoe is het gegaan Mandareintje? Ik hoop voor je dat alles goed gegaan is! 
De afgelopen dagen heb ik een wisselend streepje gehad, dus echt geen idee wat er aan de hand is. Ik had inderdaad ook gelezen dat lh testen ook op hcg reageren, dus had ook al een zwangerschap test gedaan, maar die was negatief. Dus ik test voorlopig gewoon even verder en wie weet ben ik over 14 dagen gewoon ongesteld.
Ik heb trouwens nog niks gehoord van een afspraak bij de psycholoog, dus als ik woensdag nog niks gehoord heb, ga ik weer eens bellen. Ze had namelijk gezegd dat ze binnen 2 weken een afspraak zouden plannen en die zijn dus al bijna voorbij. 
Hoe gaat het voor de rest met jou Schorpioen? 

Terug
Bovenaan