Hee meiden! Het was een heftige dag gister. De punctie ging wat moeizaam omdat mijn blaas niet leeg was en ze (daardoor?) slecht bij mijn rechter eierstok konden, hier zaten de meeste follikels. Ze hebben dus flink op mijn buik moeten duwen. Had daardoor erg veel pijn na de punctie. Gelukkig wel 13 eicellen gevonden! Dus mooie opbrengst. Ben savonds nog wel op de spoedpost beland omdat ik echt extreme pijn had. Kon moeilijk ademen, steeds krampen in mijn buikvies en de pijn trok door naar mijn schouder. Heb echt nog nooit zo veel pijn gehad. Waarschijnlijk een bloedende follikel aan de rechterkant (hier zat ook de pijn) dus dan zit er wat bloed in je buikholte en dat kan gruwelijk zeer doen zeiden ze. Dus heb morfine gekregen en mocht naar huis. Heb redelijk goed geslapen en de extreme pijn is nu weg, heb vooral nog een bolle en zere buik, dus ik moet nog heel rustig aan doen (kan ook niet anders). Buik is goed geirriteerd door alles dus. Vandaag gebeld met het goede nieuws dat we 9 embryo's hebben!! 9!!!! Van de 13 cellen waren er 10 rijp, en daarvan zijn er dus 9 bevrucht. Ben de pijn al weer vergeten, wat een topscore. Nu duimen dat ze ook genetisch in orde zijn en dat ze het halen tot zaterdag, want dan zou ik de TP hebben.
@Brabandse: wat slecht zeg dat ze je nog niet gebeld hebben. Ze mogen hier wel wat zorgvuldiger mee omgaan vind ik... tsjongejonge!
@Brabandse: wat slecht zeg dat ze je nog niet gebeld hebben. Ze mogen hier wel wat zorgvuldiger mee omgaan vind ik... tsjongejonge!