1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Mwah. Ben er nog wel erg down van. Het is ook alles bij elkaar denk ik, het lange wachten, heftig traject en dan lukt het ook nog eens niet. Heeft nog even tijd nodig om een plekje te geven.
Oeh wat spannend!! Kijk je er erg tegenop? Het is gelukkig snel voorbij! Daardoor viel het mij uiteindelijk mee. En hoeveel eitjes lijken het nu? 

Ja dat lijkt me ook heftig. Doet er zo veel voor en dan nog niet. Sterkte en geef het de tijd om een plekje te geven.
Kijk er niet echt tegenop. Laat het maar gewoon op me afkomen. Erna is vooral de narcose vervelend. Had ik de vorige keer wel paar dagen last van. Ze zag er nu 16 ofzo. We zullen zien. Word een spannende week. 

Nou super spannend!! 16, dat klinkt goed. Ik ga duimen voor een boel mooie embryo's! Ga je onder volledige narcose dan? Kun je behoorlijk last van houden ja! Nou sterkte er mee :) 

Dank je wel.
Punctie is goed gegaan. 8 eitjes gevonden. Morgenmiddag bellen ze of de bevruchting gelukt is....
Ja narcose gehad, nu van bijkomen. Gaat goed, pijn is goed te doen met pcm.

Er waren er 3 bevrucht. Helaas bleek er bij tp nog maar 1 over te zijn dus geen cryo's.  
Mag de 18e bloedprikken voor de uitslag..
Hoe gaat het met jou?

Wat ontzettend balen dat je geen cryo's hebt! Maar hopelijk is dat ook helemaal niet nodig en is deze gewoon hartstikke raak! Trek je de wachtweken een beetje?? 18e komt al wel dichtbij!! Al kan het natuurlijk niet snel genoeg gaan. 
Bij mij is het nu even rustig. Zit in mn rustmaand. Vanwege mijn onregelmatige cyclus mocht ik aan de pil dus duurt het tenminste geen eeuwigheid tot de volgende poging. Moet nog een week de pil slikken en dan gaan we weer...... 

Ben er nu wel klaar mee. Morgenmiddag bellen ze de uitslag door. Helaas ben ik dan op mijn werk. We zullen zien. Anders mag alles weer opnieuw...
Wat fijn dat je bijna weer mag starten! Heel veel suc6 de komende tijd. Hou me op de hoogte als je wilt. 

Terug
Bovenaan