1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Witte test dus stoppen met utrogestan en als menstruatie begint bellen voor echo. Heb nog 1 embryo en dan nieuwe ivf. 
Wat balen zeg al die negatieve berichten. Hopelijk hebben We volgende maand meer geluk manderijntje.
Lapjes jeetje weer een tegenvaller.

Ach jeetje jij ook al helpmijdewinterdoor.. vreselijk. Dikke knuffel! Hopelijk is de volgende een plakker! Wij gaan door naar een nieuwe poging... maar eerst even pauze denk ik. Zo heftig allemaal..
Ik trek maar eens een biertje open

Sterkte Mandarijntje en Helpmijdewinterdoor! Hopelijk kunnen jullie het weer een plekje geven en nieuwe energie vinden voor een volgende poging! 

Lapjesendraadjes; Ik hoop dat ze de cyste in augustus nog weg kunnen halen, dan kan je snel weer door! 

Ik had gisteren een echo op dag 13. Een eitje van 12mm en een eitje van 10. Nog niet veel bruikbaars dus. Even doorprikken en misschien maandag weer een stap verhogen met de hormonen. Zo gek, vorige cyclus finke overstimulatie en nu dit. Begreep van de arts dat er vrouwen zijn die wel 3 weken moeten stimuleren, dus ik probeer erop te vertrouwen dat er nog meer gaat groeien. Maar dat is best lastig. Zouden ze bij 2 eitjes ook alsnog IUI kunnen doen? Vind een IVF poging dan een beetje zonde (verzekeringstechnisch). 

Kadootje: nee dat is veel te weinig voor een punctie inderdaad. Vaak kun je dan een escape IUI doen, zodat het geen poging kost en de eitjes toch een kans krijgen. 

Het zit deze maand niet echt mee geloof ik! Kut dat t niet is gelukt Helpmijdewinterdoor en Mandareintje!
Ik hoorde gisteren dat ik weer ben ingehaald door een nichtje. Ik baal daar zo vreselijk van! Ze roken allebei als een ketter en zij is ook nog eens veel te zwaar. En dan denk ik, ik leef zo gezond en we zijn er al zolang mee bezig, waarom ik niet?
Mijn vent vindt t jammer dat we deze ronde niet door konden naar de punctie, maar hij staat vierkant achter het besluit om te opereren. Hij hoort elke dag van mij dat ik de cyste voel drukken. Hij is wel erg bang dat ze tijdens de operatie de hele eierstok moeten verwijderen. Dus wil hij de allerbeste arts (ach, het schatje). 
En ik heb mij deze week een keer afgevraagd of dit misschien niet allemaal tekenen zijn dat ik geen kinderen zal krijgen? Ik was een beetje depri zegmaar. Het voelt nog steeds een beetje als een rare droom en ik heb het idee dat ik mijlenver verwijderd ben van een kind. Ik bedoel, het prikken begon, toen kreeg ik twee controles en werd er besloten dat ik moest stoppen met prikken, kreeg de boodschap dat ik geopereerd moet worden en vervolgens niets! Geen punctie en terugplaatsing, geen afspraak nog kunnen maken en gewoon maar weer wachten. Bleh! Ik ben ook nog nooit onder narcose geweest, ik heb altijd plaatselijke verdoving gehad bij mijn kaakoperaties enzo, dus dat vind ik dan ook best spannend.

Ahh ik snap je zo goed Lapjesendraadjes! 
Heel frustrerend. Dan kan je eindelijk beginnen en dan wordt het afgebroken. 
Het blijft een rollercoaster aan emoties..
Met die operatie komt het vast goed! Snap dat je het spannend vindt hoor, dat mag ook! 

Terug
Bovenaan