1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Lapjesendraadjes wat balen dat er maar 3 leken mee te doen, maar wie weet doet de rest straks toch nog mee. Zijn ze niet bang voor de cyste?
Kadootje ik gebruikte menopur, dat moet je ook inderdaad zelf mengen en het is een handigheid wat je krijgt.
Mandareintje ik duim voor jullie dat het gaat lukken!
Helpmijdewinterdoor Nee, het gevoel is echt wel goed. Maar vind het vervelend om te horen dat mijn gevoel na poging 2 bij de andere arts goed was. Dat we te snel naar icsi gestuurd zijn zonder echt tot op de bodem van het probleem gekomen te zijn en andere opties overwogen te hebben. Dus ben blij dat deze kliniek dat wel wil doen. Hoewel ik dus besef dat dat tijd gaat kosten en ik na 2 jaar bezig zijn toch gehoopt had zwanger te zijn . 

Mandarijntje: Wat fijn dat jullie weer een terugplaatsing hebben gehad. Hopelijk is het bloedverlies van de innesteling en blijft dit kleintje mooi zitten! 

Lapjesendraadjes: Die paar kleine kunnen ook nog gaan groeien, tenminste dat gebeurde bij mij de vorige keer wel. Snap dat 3 een teleurstelling is, maar ik begreep wel dat minder eitjes beter is dan veel. Als je veel eitjes hebt, is de kwaliteit vaak minder. 

Ik mocht vanmorgen even op controle (dag 8 nog maar). Er was wel te zien dat er veel follikels klaar liggen maar het is afwachten of ze ook daadwerkelijk allemaal gaan groeien. Nog even spannend dus. Ook meteen gevraagd van die Cetrotide. Samen met de verpleegkundige nog even geoefend, nu komt het vast goed ??. Het is meer mijn eigen onzekerheid en de hormonen waar ik soms last van heb ?.

Hoe is het met de dames op het wachtbankje? 

Ik heb vandaag weer een controle gehad. Er was vrijwel niks gegroeid. Enorm frustrerend want de vorige keer had ik een flinke overstimulatie en nu dus nog niks bruikbaars. 1 eitje van 10mm en de rest was nog kleiner. Zit nu op dag 10. We gaan de hormonen iets ophogen, maar ook weer niet teveel. Weet iemand hoeveel dagen je eigenlijk kan prikken? Vrees dat het deze maand niet meer gaat lukken en we weer moeten afbreken...

Ik heb vanochtend weer controle gehad. Er was niets extra bijgekomen. Deze poging wordt dus helaas afgebroken! De cyste moet wrs operatief verwijderd worden, ik zou er vandaag over gebeld worden maar het is nu half 10 en ik heb nog geen telefoontje gehad. Ik denk dus dat de arts het is vergeten..
Echt superjammer, ik had echt verwacht dat mijn lichaam beter zou reageren op de medicatie! De arts had dit ook niet zien aankomen. Nu moet ik straks al een week voor mijn verwachte menstruatie beginnen met de Decapeptyl (Als ik niet eerst die klere cyste moet laten verwijderen en dat niet te lang duurt)

Voor jou dus ook een flinke domper Lapjesendraadjes ?. Enige 'voordeel' van afbreken is dat je de poging tegoed houdt van de verzekering. Ik houd dit maar in mijn achterhoofd, mocht er niks meer gaan groeien. Hopelijk kan de cyste geen kwaad. En anders duimen dat ze het snel weghalen!

Huh ik heb gister een bericht geschreven maar die is weg?? Vaag.
Oh nee kadootje en lapjesendraadjes, wat een enorme tegenvaller zeg!! Wat klote..
Lapjesendraadjes ik hoop dat ze de cyste snel kunnen verwijderen zodat je niet nog meer vertraging oploopt zeg. Hopelijk bellen ze morgen!!
Hier neemt de spanning weer toe hoor, krampjes komen en gaan. Tis nu meer een drukkend gevoel iov krampjes, geen idee of dat goed is! 

Wat balen dat er zo weinig gebeurd. Ik heb 4 weken gespoten. Bij mij zeiden ze dat ze door stimuleerde tot er resultaat was. Al denk ik soms had maar afgebroken en vers gestart want van die 35 eitjes waren er maar 2 goed. 
Ik heb vandaag mijn nod maar negatief getest. Volgens het ziekenhuis mag ik vrijdag testen en als die negatief is moet ik stoppen met de medicijnen en menstruatie afwachten. Pff had al wel het gevoel dat het niet gelukt was maar wat een tegenvaller als de test echt omo wit is. Deze blasto was van hele goede kwaliteit en de andere die ingevroren is iets minder maar ook wel redelijk.
Manderijntje wanneer is jou nod? Bij jou kan het nog te vroeg zijn denk ik. 

Terug
Bovenaan