1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Helpmijdewinterdoor ach neee wat klote zeg. Welke test heb je gebruikt? Het kan ook nog te vroeg zijn, zou nog niet opgeven maar ik weet hoe je je voelt. Voel me net zo...
Bij mij kan ook te vroeg zijn. Mn NOD is vrijdag en testdatum zaterdag/zondag, heb 2 datums doorgekregen. Ik heb gewone vd action gebruikt en kruidvat 2 voor 5. Ook beiden omo wit. Net evem gevoelige testen gehaald, die van action en van een lokale drogist (ben in Duitsland op vakantie). Dus ga t vandaag en de komende dagen daarmee nog eens testen. 

Wat een verdrietige berichten hier allemaal. Hopelijk weten jullie je ook weer te herpakken. Wordt tijd voor eens goed nieuws!! 

Toch blijf ik nog even duimen hier voor jullie. En even een virtuele knuffel! ? 

Wat een nare berichten zeg. Ik duim voor iedereen dat er toch een positieve uitkomst zal zijn. 
Hier is het vooral wachten op de reactie van de artsen, zodat er onderzoeken gepland kunnen worden. 

Ik mag inderdaad pas weer beginnen nadat de cyste is verwijderd. Ik bel daadkrachtig het ziekenhuis, gaat de poli pas ergens half augustus open en kunnen ze dus nog geen afspraken maken! Grrrrrrrrr 

Heb jij nog getest helpmijdewinterdoor?
Ik niet meer. Ik wacht nog even een paar dagen af. Wel nog steeds licht bloedverlies. Snap dr zo weinig van he.
Lapjesendraadjes, wat rot zeg!! Het zit jou ook niet bepaald mee zo he :( 

Lapjesendraadjes, wat heb jij een tegenslagen zeg. Hoe is jouw man hieronder?
Mandareintje had je nog contact gehad met de kliniek vanwege het bloedverlies? 

Terug
Bovenaan