1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

@knuffeltje, ja misschien is het ook een beetje oppervlakkig van me. Als ik je antwoord zo lees. Ik was vooral nieuwsgierig hoe je zoiets ervaart en hoe zo'n keuze tot stand komt. Maar als ik het zo lees kan ik me voorstellen dat deze keuze rust brengt.
@lapjesendraadjes, ah dat is inderdaad al een hele tijd. Frustrerend is dat he... iedereen om je heen krijgt kinderen (bij ons in ieder geval wel, soms zelfs 2e of 3e). Ik kan daar niet altijd even goed tegen.

Lotjejansen klopt heeft allemaal tijd nodig, maar heb hem nog nooit zo erg meegemaakt als nu dus is wel echt even moeilijk. Loopt continue alleen maar te zuchten en te steunen, niets is goed en volgens hem is de hele wereld tegen hem. Helpt ook niet dat we de laatste maanden een heleboel tegenslagen voor onze voeten gekregen hebben. Baan bevalt heel goed. Ondanks deze rare tijd begin ik wel al mn plekje te vinden en te landen voor mn gevoel. Hoe gaat het bij jou nog even en je mag beginnen met prikken toch? Wij hebben nu net te horen gekregen dat de uroloog niet eerder kon dan half november, dus ik moet helaas een extra Lucrin injectie halen.
Lapjesendraadjes tnx voor de tip! Maar heb zoiets ook al aan hem voorgesteld maar hij vertikt het. Heeft hele slechte ervaringen gehad in het verleden. Ik laat hem indd ook gewoon lekker alleen nu gaan naar die echo. En vraag tegen de tijd dat hij naar de uroloog moet wel weer of hij wilt dat ik dan wel meegaat. 
Knuffeltjeee gebeurd ook veel bij jullie hopelijk vinden jullie snel rust. Kunnen jullie samen het traject bewandelen waar jullie je beide fijn en goed bij voelen. Het is wel mooi om te lezen dat het jullie sterker heeft gemaakt. Ik hoop er ook weer sterker uit te komen uiteindelijk al is dat nu even lastig te bedenken.
Ik heb me er nu wel al een beetje bij neergelegd dat een tp dit jaar niet meer zal lukken. Wel nu de angst voor een 2e lockdown dit werd ook meerdere malen benadrukt bij het maken van alle afspraken die we nu weer moesten inplannen... pfff... al die ellende nu....blegh. ben wel heel blij met mijn lieve vriendinnetjes die zijn nu ook echt even een plek om te kunnen luchten naast jullie hier natuurlijk. Blijft toch altijd anders je verhaal delen met mensen die het zelfde doormaken of niet. 

Zwindo ja, dat is hier ook maar afwachten... òf er wel wat kan worden opgestart. Door de eerste golf hebben ze al een langere wachtlijst... Zijn we dus ook niet de enige in, maar wat duurt het wachten lang...
Dat geld voor iedereen hier, wachten duurt lang, en de corona maakt het er niet beter op...

Ja die onzekerheid van of het wel of niet door kan helpt echt niet mee. Heb nu maar bedacht dat ik toch al een oudere moeder zal worden dus ja die paar maanden maakt dan ook niet meer zoveel uit. Maar ja als ik dan weer bedenk dat anderen gewoon thuis zonder hulp zwanger mogen raken doet dat wel pijn. Conclusie niet teveel denken en invloed uitoefenen op dat waar het kan.
Ah zwindo wel rot hoor als hij zo slecht in zijn vel zit. Dan is het even niet zo te over zien en het vraagt ook veel aanpassingsvermogen zulke tegenvallers met impact.  Wat hier wel eens helpt is dat ik op gegeven moment wel mijn grens trek, als het te negatief wordt.
Sterkte en hopelijk per dag wat lichtere sfeer thuis.  Balen van de extra lucrin injectie merk je daar veel van?

Hoe gaat het hier met iedereen?
Lapjesendraadjes jij inmiddels weer gesprek gehad?
Hier zaterdag onverwachts al ongesteld geworden op dag 24. Terwijl ze aangaven dat de kans aanwezig was dat het juist langer kon duren, maar mijn lichaam dacht daar dus anders over haha. Zondags uitgangsecho gehad en mocht starten met glonal f. Deze ronde 225 in de hoop net wat meer eitjes over te houden dan ronde 1. Volgende week maandag weer een echo om te kijken hoe alles er voor staat en dan is het even kijken wanneer de punctie is. Spannend!!
Merk dat ik nu vermoeid ben en veel last van hoofdpijn. Maar goed dat nemen we maar voor lief!

Spannend lotje. Heb je er zin in?

Het lijkt alsof mijn reactie van net niet geplaatst is Hoe gaat het schorpioen, nog hoofdpijn? Op mooie eitjes ?!!
Ik begin morgen met decapeptyl, ervaar wel een drempel. Het idee van 'in de overgang gebracht worden' zo raar (zo zei de gyn het).
Wel emotioneel voelt het. En dan maandag laatste pil, wachten op menstruatie en uitgangsecho! Elke keer weer een stapje

Terug
Bovenaan