24 jaar en moeder wens.......

Nog ff laatste berichtje van mij voor het slapen gaan. Mijn temperatuur is 37,13
Benieuwd wat ie morgenvroeg is.

Ik zit onder de vlekjes en pukkeltjes Nancy, en bij mijn trekken ze sinds vorige maand helemaal niet meer weg! Ook niet als ik niet ongi ben, word er gek van!
Misschien omdat ik nu de Diane pil niet meer slik. Heb biergist tabletjes gehaald, dat schijnt te helpen. Maar dan moet je ze wel innemen hè hihi

Bedankt voor jullie steun!

Weltrusten en tot morgen!

Liefs Nathalie

hey dames...

hier ik ff kort...
ga zo slapen.... zal morgen alles bij lezen en reageren...

hmmm... als ik uitga van cyclus van 26 dagen is mijn nod morgen..
maar ga ik tellen 2 weken verder dan mijn waarschijnlijke eisprong dan is het pas de 31ste....
ik weet het dus ff niet zo goed.... ik denk dat ik me nu maar op de 31ste ga concentreren... want er zijn nog geen tekenen dat mijn rdtjes komen......

nou ik ga slapen...
morgen reageer ik op de berichten...

slaap lekker..
x

Hey Meiden, hier nog steeds geen rd-tjes in zicht
Ik heb vanmorgen om 9.00 uur getempt op 36,91
Normaal doe ik dat om 8.00 uur maar was nog niet wakker
Had de wekker niet gezet en telefoon niet meer naar boven genomen
Voorlopig dus nog geen tekenen dat de rd-tjes in aantocht zijn
Misschien moet ik nog een paar dagen geduld hebben.

Je nod staat nu op morgen hoor Joyce, want vandaag is het de 26ste
Wen_84 hoe is ie met jou meis? En Suzy & Nancy voor jullie ook spannend meiden.

Liefs Nathalie

HELAAS!!!!!!!! die f*cking rd zijn er weer! (sorry voor taal gebruik maar kan er zo boos om worden)
had helemaal geen voortekenen dat ze er aan zaten te komen en ging vanmorgen naar de wc en bij afvegen dacht ik nee he dat had ik niet verwacht!
echt jammer maar ja op naar ronde 7 na mk dan maar.
heb er goed de balen van vind het ook altijd zo sneu voor mijn vriend dat ik hem weer teleur moet stellen maar ik kan er ook niks aan doen he.
ik ga wel weer ovuluatietesten bestellen want vind het toch wel fijn wanneer mijn ei is en dan kan ik ook uitrekenen hoe lang mijn cyclus is.

nathalie spannend zeg snap dat je je rot voelt en dat je gevoel de ene dag het een zegt en de andere dag weer het andere ik ken dan heel goed.
soms had ik echt alle kwalen die je je kon bedenken en werd ik toch ongi.
ga echt heeeeeeel hard voor je duimen meis.
nog ff moed houden hoor!!

joyce jij ook heel veel sterkte met afwachten.lastig he als je niet precies weet wanneer het moet beginnen.
hoe voel je je??

babeken jammer doet je ovutest nu weer negetief was maar dat had ik dus ook en naar een paar dagen toch een dikke streep dus nog ff volhouden.

lieve meiden heel veel succes met alles hoop snel veel goede berichten te lezen.
en dat ik jullie dan maar volgende maand mag volgen. als ik uit ga van mijn cyclus van deze maand van 31 is mijn nod 26 aug.
maar dat kan nog veranderen als ik met ovutest erachter ben wanneer ik mijn ei heb gehad.
maar wil iemand dit alvast in het lijstje zetten???

liefs suzy

Ahhh verdorie wat balen Suzy. Gaat lekker hier met ons zeg. Er moet toch wel minstens 1 iemand zwanger zijn hoor!!!! Kom op meiden!

Suzy meis, sterkte en vol goede moed naar ronde 7! We slepen je er gewoon weer door heen!

Hier nog geen rd-tjes te zien! *word vervolgd, hihi*

Liefs Nathalie

Nod lijstje!

Maike Sanne, 24 jaar       3e ronde - 1e kindje           29-07-08

85Babe85, 22 jaar                 1e ronde - 1e kindje            29-07-08
LMP24, 24 jaar                           1e ronde - 2e kindje            30-07-08
Lisse84, 23 jaar                          2e ronde - 1e kindje            04-08-08
Moedervan1,  23 jaar         1e ronde- 2e kindje             07-08-08
Iniemienie, 23 jaar                1e ronde - 1e kindje          08-08-08
Babeken, 25 jaar                     9e ronde - 1e kindje         08-08-08
Suzy, 24 jaar                                  7e ronde - 1e kindje          26-08-08
Jacqy, 24 jaar                              14e ronde - 1e kindje        ??-??-??

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Wen_84, 24 jaar                        2e ronde - 2e kindje            26-07-08
Joyce,

24 jaar                              2e ronde - 1e kindje            27-07-08
Nancy, 23 jaar                              5e ronde - 1e kindje           28-07-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Nathalie,24 jaar                        5e ronde- 1e kindje            25-07-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Momenteel is er niemand zwanger

nathalie heel erg bedankt voor je lieve berichtje daar kanp ik weer van op haha
nou heel depri ben ik nou ook weer niet hoor je raakt er zo langzaam aan aan gewend he.
ga idd vol moed door naar ronde 7. misschien is dat mijn geluksgetal en krijg ik een mei kindje.
( ik hoop het zo!!!)

als er zowiezo 1 zwanger moet zijn doe dat dan ff haha.
maar alle andere meiden is het ook gegund hoor hoe meer hoe beter toch??

liefs suzy

Hhahah ja wil ik wel maar denk dat ik mijn geld beter op iemand anders kan inzetten, hihih. Maar hoop het stiekem wel een beetje hoor. Tis gewoon zo dubbel idd. Je raakt er bijna aan gewend dat welke maand een domper is hè. Die stomme rd-tjes moeten gewoon verboden worden. Wij zijn nu al tijdje bezig. Okay nog niet zo lang dus ik vind dat ik nog geen reden tot klagen heb eigenlijk. Maar vind ook wel dat wij nu eens aan de beurt mogen zijn. Wij zijn niet meiden die in ronde 1 zwanger raken. En ach dat hoeft ook niet, ook deze fase heeft zijn charmes, maar vind het nu wel mooi geweest, hihih. Ik gun het iedereen gewoon heel erg, of je nou in ronde 1 zwanger word of in ronde 11. Sommige meiden moeten nog veel langer op hun kinderwens wachten of voor anderen is het zelfs helemaal niet weggelegd. Dan ben ik wel dankbaar dat ik me nu zo voel. Ook al is die onzekerheid soms slopend.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan