24 jaar en moeder wens.......

heyhey

suzy wat shit dat de rd'tjes weer zijn..... grrrrrrr het zou inderdaad verboden moeten worden....

als ik inderdaad uitga van cyclus van 26 dagen zoals vorige maand dan is het vandaag... maar er is nog niks te merken van aankomende rd'tjes...
maar ik heb de 17de juli als het goed is mij eisprong gevoeld.. had erge steken recht onder in de buik... en 2 weken daarna is ja dan waarschijnlijk je nod... dan zou mijn nod verschuiven naar de 31ste..
dus dan zou het een cyclus van 31 dagen zijn...

pff tis inderdaad shittie als je niet precies weet wanneer je nod is.... :S

nathalie weet je wel wanneer je eisprong is geweest?!?!

good luck every body!!!!

Ik ga vandaag nog eens wat in huis doen... dus ben hier rond aan het rennen en check soms wel topic.. :)

x

Hoi Meiden

Daar ben ik weer!!!
Na vier dagen Barcelona.
Het was heerlijk, alleen druk joh niet normaal.
Jeetje wat moest ik veel bijlezen zeg hihi, wel leuk hoor al die verhalen.
Wat een spanning he meiden!
Suzy wat k*t dat ze er weer zijn die RD pfff
En de andere meiden die rond deze dagen hun NOD hebben, ik hoop dat ze weg blijven, maar ja dat hopen we allemaal he hahhah.
Nou ik probeer mezelf rustig te houden ook al is het heel erg moeilijk!!
Ik heb sinds een paar dagen een raar gevoel in mijn maag na het ontbijt.
Als ik dan op vakantie op straat etensgeuren rook werd ik helemaal onpasselijk.
En ook heb ik al een beetje last van mijn buik en rug.
Beetje Ongi achtig maar normaal heb ik dat nu nog helemaal niet.
Ja ik weet niet wat ik ervan moet denken, ik ga er maar gewoon vanuit dat ik ongie wordt.
Het is tenslotte pas de 1e ronde dus het zou wel heel snel zijn.
En het kan allemaal tussen je oren zitten, dus daar ga ik nu maar vanuit.
Ik hoop het natuurlijk wel!!!
AFWACHTEN   is idd het juiste woord voor dit alles Nathalie

Nou tot snel
Liefs Rachel

Volgende planning zou mijn eisprong 12 juli geweest moeten zijn, maar toen voelde ik niks en testte ik negatief met ovulatietest. Op de 14 & 15 juli had ik positieve test. Maar ook toen eigenlijk niks gevoeld. Volgens http://www.fertilityfriend.com heb ik mijn eisprong 16 juli gehad op basis van mijn temperatuur. 18 juli had ik wel wat steekjes in mijn buik, maar dat kan innesteling geweest zijn en sinds dien begonnen ook andere dingen mee te spelen. Voel me gewoon anders dan anders enzo.
Dus tja als ik uitga van 16 juli dan is 30 juli pas mijn nod. Dus we wachten het maar gewoon af hè. Ben in elk geval benieuwd wat mijn temperatuur het weekend gaat doen.

Liefs Nathalie

Gezellig dat je er weer bent Rachel.
Hebben jullie het fijn gehad in Barcelona?
Jou nod komt ook steeds dichterbij hè meis
Vorige ronde had ik ook dat mijn neus echt alles rook
Bah wat vies was dat. Zelfs in de supermarkt enzo
Maar deze ronde niet extreem last van gelukkig.

Fijn weekend nog en welkom terug!

Liefs Nathalie

Nathalie
Ben beginnen op dag 17 van mijn cyclus, daar die ongeveer 33 dagen is...
Zonet nog nieuw pakje met ovutesten gaan halen! Ging ze via internet bestellen, maar dan zou ik ze te laat gehad hebben, dus toch nog maar es in de winkel gaan halen. Ga nu wachten tot mijn NOD en als ik dan ongi wordt ga ik die van sensitest es bestellen.

Ik blijf voor je duimen!

Suzy, hmm helemaal niet tof dat je toch ongi bent geworden! Kop op meid!

Hehe Joyce, dat is idd echt vervelend hé als je je NOD niet exact kan bepalen! Dat zou zo echt elke maand het zelfde moeten zijn, dat zou pas makkelijk zijn..
Het zijn dus ook voor jou spannende tijden! voor je!

Hey Rachel, welcome back! Vakantie was snel voorbij zeker? Mooi weer gehad?

Allemaal een tof weekend en voor diegene die ongi moeten worden, dat ze maar wegblijven é! Succes!!

Tot later!

Babeken

Hallo meiden,

Nathalie, nog ff volhouden meid.. Wie weet is het wel raak. Maar tja, dat afwachten, het niet weten. Dat vind ik nog het rotste. Ik ben dan ook vaak niet te genieten de laatste week. (Alhoewel het deze keer wel mee valt geloof ik :) Manlief heeft niet geklaagd :p

Suzy, Wat rot dat je ongi geworden bent...

Ik heb niet zoveel tijd, ik wilde zo nog even lekker in een warm bad gaan liggen aangezien ik last heb van de schouder (gescheurd spiertje). En om 19.00 uur heb ik een lady's Night bij een vriendin van een vriendin dus..

Liefs,
Nancy

Hi Meiden, heb net paar boodschapjes gedaan. En hier nog steeds geen rd-tjes gelukkig
Ik denk dat als ze komen het toch na het weekend zal zijn.

Wat naar dat je spiertje gescheurd heb Nancy, hoe krijg je dat voor elkaar?
Het is niet dat ik chagerijnig ben ofzo, maar merk het gewoon aan mijn eigen gemoedstoestand dat ik er de ene keer beter tegen kan dan de andere keer.

Babeken op welke dag van je cyclus zit je dan nu meis? Ovulatietesten duurt niet zo heel lang via internet hoor. Maar ja nu met het weekend er tussen wel hè.
Hoop dat je toch nog positief test. Maar misschien ben je idd iets te laat begonnen.
Ook dat is afwachten. Jeetje wat moeten we toch veel wahcten hè, hihih

Liefs nathalie

Nod lijstje!

Maike Sanne, 24 jaar       3e ronde - 1e kindje           29-07-08

85Babe85, 22 jaar                 1e ronde - 1e kindje            29-07-08
LMP24, 24 jaar                           1e ronde - 2e kindje            30-07-08
Lisse84, 23 jaar                          2e ronde - 1e kindje            04-08-08
Moedervan1,  23 jaar         1e ronde- 2e kindje             07-08-08
Iniemienie, 23 jaar                1e ronde - 1e kindje          08-08-08
Babeken, 25 jaar                     9e ronde - 1e kindje         08-08-08

Suzy, 24 jaar                                  7e ronde - 1e kindje          26-08-08
Jacqy, 24 jaar                              14e ronde - 1e kindje        ??-??-??

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Wen_84, 24 jaar                        2e ronde - 2e kindje            26-07-08
Joyce,

24 jaar                              2e ronde - 1e kindje            27-07-08
Nancy, 23 jaar                              5e ronde - 1e kindje           28-07-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Nathalie,24 jaar                        5e ronde- 1e kindje            25-07-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Momenteel is er niemand zwanger

Terug
Bovenaan