hey dames...
rachel welkom terug..
Hoop dat je het naar je zin hebt gehad...
Ik heb nu een weekje vakantie.. maar ik ga helemaal niks doen... haha...
ben op dit moment ff beetje verdrietig... mijn kat is gisteren en vandaag niet thuis gekomen... *snik* *snik*
Ik dacht misschien zit ie in de kelder op slot van de onderburen... daar zat ie namelijk al eens.. maar daar is ie dus ook niet.... ik hoop maar dat ie snel terug komt...
nathalie... tja het magische woord is inderdaad afwachten afwachten afwachten...
ik denk trouwens dat de rd'tjes gewoon gaan komen deze week...
was namelijk vorige week voordat ik mijn vermoedelijke eisprong heb gehad op kamp met het werk.. dus heb 3 dagen daarvoor niet kunnen klussen... hmmmmmm shittie.... maarja zoals gezegd... we wachten maar af he... haha... want er is nog niks te bekennen van de rd'tjes...
nancy.. dus jij bent zo'n lening iemand... die bijvoorbeeld ook zijn duim op de pols kan leggen... haha... dat kan mijn zus... ziet eng uit.....
maarja wel vervelend natuurlijk als je dan vaker spiertjes gescheurd hebt of last van je spieren hebt...
wen-84 jij hebt je nod vandaag he.... en al iets te bekennen ervan dan?!?
babeken... ik hoop dat de dikke positieve streep nog komt dan... en dat je inderdaad niet te laat begonnen bent met testen.. zou wel shit zijn....
en ik vind inderdaad ook echt dat er deze maand toch wel iemand op het zwangere bankje moet komen te zitten hoor!!!!!!!!!!! en als niet... dan gaan we gewoon gezellig verder voor de volgende ronde...
nou ikke ga nog eens verder hier in huis... en hopen dat mijn kat terug komt... misschien dadelijk maar eens een rondje door het dorp maken....