Amai die pagina's vliegen erbij...
Zit nu op dag 21 van mijn cyclus.
Ach ja, als ik te laat begonnen ben met testen, dan wordt het nog maar eens een maand vol spanning.Hebben de laatste weken sowieso flink geklust, ventje is er echt wel op gebrand om zo snel mogelijk een kindje te hebben Dus wie weet...
Heb zo ergens deze week gelezen dat er zwangerschapspiercing bestaan... en heb er daarnet gewoon al één gekocht Kon 't niet laten... Maar wie weet brengt die wel geluk! Let's hope so!
Hey Joyce, hopelijk komt de snel terug. Ken dat gevoel... Heb er hier ook 2 lopen! Sinds kort gaan ze ook bij de buren op bezoek en vind dat niet zo tof. Mja, je kan ze moeilijk tegenhouden nie waar.
Om het is niet over het zwanger worden te hebben: hoe noemt de kat? Meisje/Jongen? Hoe oud is ze?
Mijn katting noemt poezie en is ondertussen al 7 jaar en dan hebben we nog onze kater Pino, die is iets ouder dan 1 jaar. Maar 't zijn echte lieverdjes!
Nancy, geniet van uw bad en hopelijk helpt't een beetje tegen de pijn. Ik had vroeger ook wel es last van de spieren omdat ik te snel groeide (ben dan ook 1m82 cm ). Ik moest dan ook altijd in hete baden gaan.
Ga jullie laten; moet al eten maken... We gaan straks nog weg en moeten rond half zes al vertrekken. Mss tot laat vanavond en anders tot morgen!
X
Babeken