24 jaar en moeder wens.......

hey meiden

heb niet zo veel tijd nu maar wil jullie ff bedanken voor jullie lieve berichtjes!!!
rachel welkom terug lekker genoten in het mooie barcelona??
spreek jullie snel

liefs suzy

He Nathalie,
Gelukkig dat er nog geen rd-tjes bij je zijn...
Ik begin het ook steeds spannender te vinden, maar ik probeer
het maar uit mijn hoofd te zetten.
Hoe het spiertje gescheurd is weet ik ook niet precies. Ik heb (met een duur woord) hypermobiliteit (of zoiets). Kan mijn armen en nek en handen heel ver buigen zeg maar.. (flexbel) Daardoor overstrek ik me wel s vaker waardoor ik wel s last heb van nek en armen, schouders etc..

Liefs Nancy

hey dames...

rachel welkom terug.. :)
Hoop dat je het naar je zin hebt gehad...

Ik heb nu een weekje vakantie.. maar ik ga helemaal niks doen... haha...

ben op dit moment ff beetje verdrietig... mijn kat is gisteren en vandaag niet thuis gekomen... *snik* *snik*
Ik dacht misschien zit ie in de kelder op slot van de onderburen... daar zat ie namelijk al eens.. maar daar is ie dus ook niet.... ik hoop maar dat ie snel terug komt...

nathalie... tja het magische woord is inderdaad afwachten afwachten afwachten...

ik denk trouwens dat de rd'tjes gewoon gaan komen deze week...
was namelijk vorige week voordat ik mijn vermoedelijke eisprong heb gehad op kamp met het werk.. dus heb 3 dagen daarvoor niet kunnen klussen... hmmmmmm shittie.... maarja zoals gezegd... we wachten maar af he... haha... want er is nog niks te bekennen van de rd'tjes...

nancy.. dus jij bent zo'n lening iemand... die bijvoorbeeld ook zijn duim op de pols kan leggen... haha... dat kan mijn zus... ziet eng uit.....
maarja wel vervelend natuurlijk als je dan vaker spiertjes gescheurd hebt of last van je spieren hebt...

wen-84 jij hebt je nod vandaag he.... en al iets te bekennen ervan dan?!?

babeken... ik hoop dat de dikke positieve streep nog komt dan... en dat je inderdaad niet te laat begonnen bent met testen.. zou wel shit zijn....

en ik vind inderdaad ook echt dat er deze maand toch wel iemand op het zwangere bankje moet komen te zitten hoor!!!!!!!!!!! en als niet... dan gaan we gewoon gezellig verder voor de volgende ronde...

nou ikke ga nog eens verder hier in huis... en hopen dat mijn kat terug komt... misschien dadelijk maar eens een rondje door het dorp maken....

Amai die pagina's vliegen erbij...

Zit nu op dag 21 van mijn cyclus.
Ach ja, als ik te laat begonnen ben met testen, dan wordt het nog maar eens een maand vol spanning.Hebben de laatste weken sowieso flink geklust, ventje is er echt wel op gebrand om zo snel mogelijk een kindje te hebben Dus wie weet...

Heb zo ergens deze week gelezen dat er zwangerschapspiercing bestaan... en heb er daarnet gewoon al één gekocht Kon 't niet laten... Maar wie weet brengt die wel geluk! Let's hope so!

Hey Joyce, hopelijk komt de snel terug. Ken dat gevoel... Heb er hier ook 2 lopen! Sinds kort gaan ze ook bij de buren op bezoek en vind dat niet zo tof. Mja, je kan ze moeilijk tegenhouden nie waar.
Om het is niet over het zwanger worden te hebben: hoe noemt de kat? Meisje/Jongen? Hoe oud is ze?
Mijn katting noemt poezie en is ondertussen al 7 jaar en dan hebben we nog onze kater Pino, die is iets ouder dan 1 jaar. Maar 't zijn echte lieverdjes!

Nancy, geniet van uw bad en hopelijk helpt't een beetje tegen de pijn. Ik had vroeger ook wel es last van de spieren omdat ik te snel groeide (ben dan ook 1m82 cm ). Ik moest dan ook altijd in hete baden gaan.

Ga jullie laten; moet al eten maken... We gaan straks nog weg en moeten rond half zes al vertrekken. Mss tot laat vanavond en anders tot morgen!

X

Babeken

Hypermobilteit, ohh ikke ook! Heb je dat allang? Ik ben ook blessure gevoelig. Kan mijn knieen & ellebogen heel makkelijk overstrekken en moet heel erg oppassen met mijn schouders idd. Als klein meisje klapte ik altijd al door mijn enkels. Met gym moest ik vaak mijn enkel(s) intapen of rekverband erom. Heb zelfs 2x mijn been in het gips gehad om mijn enkel maar ff rust te geven.

Ahhh wat sneu Joyce, onze kat heeft vannacht een vogeltje meegenomen door het raam, maar die leefde nog. Maar veren en poep in het kamertje bahbah. Op gegeven moment hoorde ik de kat binnenkomen en die zat dus achter het vogeltjes aan. Dus ik hem mee naar beneden genomen. Eten gegeven en vogeltje in een schoenendoos mee naar beneden genomen en buiten terug gezet. Maar volgens mij kon ie niet meer vliegen en heeft onze kat of andere kat hem alsnog te pakken gekregen. Hij is in elk geval nu weg.

Ik kan niet mijn duim bij mijn pols liggen trouwens. Vingergewrichten zijn niet zo hypermobiel, maar heb wel mijn duim 2x gebroken gehad. 1x door het omvallen van een 7up fles toen ik nog als cassiere werkte en 1x door het oppakken van de afstandbediening van de salontafel omdat ik tv wou kijken. Lekker lullig hè.

Hopen dat je kat nog terug komt Joyce. Heb je na die 3 dagen nog wel geklust dan? Je eisprong kan ook eerder of later geweest zijn hè.

Ik voelde net links steekjes in mijn buik en bij mijn lies, weer wat nieuws. Zat bij mijn vriend in de auto. Waren ff lekker ijsje gaan eten en nog ff langs de bouwmarkt iets halen.

Liefs Nathalie

Hhahah Babeken, moet soms lachen om je taaltje hoor meis.
Jij ook last van je spiertjes lees ik? Jeetje gaat lekker met ons zeg
Ik ben zelf ongeveer 1,85 dus kweet wat het is. Ik ben in te korte tijd te snel gegroeid namelijk.

Onze kat heet Nemo. Ik heb alles ff in delen gelezen en behandeld omdat ik een lopende zeef ben op het moment. Dus dan maar ff zo.

Fijne avond meiden!

Liefs Nathalie

he wat grappig allemaal poezen liefhebbers.
ik heb er twee baco een kat en bailey een poes zijn broer en zus zwart met wit allebei en zijn nu 3 jaar.

ook appart dat er veel lange meiden zijn ik voel me namelijk altijd zo lang vergeleken met andere ik ben namelijk ook 1.82 m.

nou nathalie hoop dat die steekjes geen teken voor ongi zijn.
maar dat je binnenkort glitters naar ons mag strooien.

liefs suzy

Terug
Bovenaan