Dag meisjes,
Rachel, fijn dat je een fijne vakantie gehad hebt. Een vriendin van mij is ook pas terug uit Barcelona en die had zich daar ook goed geamuseerd..
Joyce, wat rot dat je kat er nog niet is.. Hopelijk hebben de briefjes resultaat en komt ie snel weer terug..
Babeken, ik had ovulatietesten van de predictor en daarbij moest de teststreep gewoon donkerder zijn dan de controlestreep. Dus het hoeft niet perse super donker te zijn. Als de teststreep maar donkerder is.. Kweet niet of dat bij jou testen ook zo is?
Nathalie, Wat rot meid. Ik hoop dat het een innestelbloeding is ipv die rot rd-tjes... Het is inderdaad wel vreemd als je normaal best flink ongi bent en dan nu maar heel weinig bloed verliest. Ik denk aan je meid..
Hier nog niets te zien, maar ik heb morgen pas mijn NOD (komt altijd netjes op tijd, om de 28 dagen) Dus als ie morgen uitblijft (ik hoop het zo, ik hoop het zo... ) dan denk ik dat we dinsdag of woensdag een testje wagen. Ik heb nog geen ongi buikpijn of rugpijn. Maar behalve dat mijn borsten wat gevoelig zijn voel ik verder niet veel anders..
Tot Morgen, en Welterusten..