24 jaar en moeder wens.......

Ohhh sorry had niet goed gelezen, je bent al gestopt met de pil
Wil je ook op ons nod lijstje? Wanneer is je nod?

Liefs Nathalie

Dag meisjes,

Rachel, fijn dat je een fijne vakantie gehad hebt. Een vriendin van mij is ook pas terug uit Barcelona en die had zich daar ook goed geamuseerd..

Joyce, wat rot dat je kat er nog niet is.. Hopelijk hebben de briefjes resultaat en komt ie snel weer terug..

Babeken, ik had ovulatietesten van de predictor en daarbij moest de teststreep gewoon donkerder zijn dan de controlestreep. Dus het hoeft niet perse super donker te zijn. Als de teststreep maar donkerder is.. Kweet niet of dat bij jou testen ook zo is?

Nathalie, Wat rot meid. Ik hoop dat het een innestelbloeding is ipv die rot rd-tjes...  Het is inderdaad wel vreemd als je normaal best flink ongi bent en dan nu maar heel weinig bloed verliest. Ik denk aan je meid..

Hier nog niets te zien, maar ik heb morgen pas mijn NOD (komt altijd netjes op tijd, om de 28 dagen) Dus als ie morgen uitblijft (ik hoop het zo, ik hoop het zo... ) dan denk ik dat we dinsdag of woensdag een testje wagen. Ik heb nog geen ongi buikpijn of rugpijn. Maar behalve dat mijn borsten wat gevoelig zijn voel ik verder niet veel anders..

Tot Morgen, en Welterusten..

Ik duim echt voor je meis! Hoop het voor je!
Hou je ons op de hoogte morgen?

Knuff Nathalie

Jaaa, zekers..
Dit forum werkt sowieso verslavend..
Hoe zeer ik me ook voorgenomen had om niet teveel erop te gaan omdat
ik niet teveel met het zwanger worden bezig wil zijn. Dat lukt toch niet ;)

Liefs,

Hey meiden

Anouk: Een hele fijne vakantie deze week, geniet er lekker van!!

Nancy: Spannend morgen je NOD, ik hou het forum in de gaten hoor
ik hoop het zo voor je!!!
Het is inderdaad heel erg verslavend.

Nathalie: Balen van die     , ik hoop dat het niet doorzet en dat het idd een innestelingsbloeding is.
Ik duim voor je!!!

Joyce: Klote zeg dat je kat nog steeds niet terug is, ik hoop dat die posters helpen!!!

Nou hier nog niet veel nieuws, ik ben nog steeds aan het wachten.
Het duurt alleen zo lang pffff
Ik haat wachten, maar gelukkig ben ik niet de enige hier whahaha
Dinsdag of Woensdag heb ik mijn NOD, ik hoop zo dat het niet komt!!

Nou tot morgen maar weer.
liefs Rachel

ff geen tijd om nog te lezen. Ik moet zo werken..

Nog niets te zien hierzo, en vandaag is mijn NOD-Dag..
Het is de hele maand heel goed met me   gegaan en ik heb me de afgelopen
weken ook niet zo druk gemaakt als anders, Mijn man zei gisteravond nog hoe
blij en relaxed ik de afgelopen weken wel niet lijk te zijn..
Nog geen bloed hier... dus wel een beetje moed. De afgelolpen maanden werd ik steeds 's avonds ongi.. Pas als mijn man thuis kwam, vreemd he? Net alsof mijn lichaam wachtte totdat ik steun had ofzo. (Klinkt mal, kweet het) Maar van te voren werd ik het altijd braaf 's ochtends (Al 9 jaar lang, met een enkele uitzondering...)

Vorige maand had ik iedere keer de zenuwen als ik naar het toillet moest.. Dan was ik zo bang om   te kijken, dat had ik vanmorgen ook alweer. Maar ik probeer mezelf maar voor te houden, als het niet zo mocht zijn dan kan ik er toch niets aan veranderen door de zenuwen te krijgen...
Hehe, sorry dames, moest ff klagen hoorl..

Maar ik hoop het zo...

Liefs en succes voor jullie allemaal.

hey meiden..

hier gaat het wel allemaal... beetje sipjes... Morris is nog steeds niet terug... Mja we houden hoop.... het is zo stil zonder hem hier...

rd'tjes blijven nog weg... verder ook niks te merken...

hoe gaat het bij andere meiden allemaal...
* nathalie... zijn de rd'tjes uitgebroken of nog niet?!?
* nancy.. spannend... het klinkt wel goed allemaal.... dat alles anders is dan normaal.... ik duim voor je!!!!
* Rachel... nog ff volhouden... je bent inderdaad niet alleen haha.... we blijven allemaal maar wachten en wachten....

* doornsneeuw... nee ik heb ook niet echt het gevoel dat het snel gaat lukken.. waarom weet ik eigelijk niet.... haha... misschien toch beetje zelfbescherming.. om maar niet al te veel te hopen en dan telkens teleurgesteld te worden... en ach.. ik ben net in 2de ronde... het komt wel allemaal...

* babeken.... gewoon klussen hoor!!!!! haha..... kan nooit kwaad toch... :p

wie zou de eerste zijn die op het zwangeren bankje komt?!?!?

meiden de met vakantie gaan.... have a lot of fun!!!!

x

Hallo,

Vanmorgen moest ik plots zomaar huilen toen ik mijn man ging wekken..
Ik denk dat dat de onzekerheid is.
Ik had super honger maar toen ik mijn ontbijt at had ik geen zin meer. Na het fruit wat ik
deze morgen gegeten had was ik een beetje misselijk en nu na het brood voel ik me ook al misselijk.

Afwachten is inderdaad niet fijn...

Terug
Bovenaan