24 jaar en moeder wens.......

En tranen tijdens de film Mama Mia? Mijn vriendin had het alleen maar over de leuke stukken. Dus begin me af te vragen of ik niet erg emo was vandaag, hihih.

Liefs Nathalie

Hey Suzy, bij mij net het tegenovergestelde. Weeg maar 58 kilo... Krijg vaak te horen bij doktersbezoekjes dat ik beetje moe bijkomen   maar da's al even moeilijk als vermageren blijkbaar. Ik eet zowat alles waar ik zin in heb, maar kom geen grammetje bij.

Nathalie, zou jij niet al een testje wagen? Ik zou nooit zo lang kunnen wachten!

Groetjes

och ja, zo net nog ovutest gedaan en weet niet goed wat ik er moet uit afleiden  
Er was wel een duidelijk streepje zichtbaar alleen niet zo donker als die afgebeeld in de bijsluiter... Zal voor de zekerheid maar klussen zeker!? Hopelijk lukt dat, met die pijn in mijn schouder.... Grrr BAD TIMING

Ladies, tot later!

Gewoon gaan liggen en klussen, hihih. Nee dat is wel heel bot!
Ik denk dat ik ff paar dagen aan kijk of rd-tjes wel of niet doorzetten
Of dat het misschien toch innestteling is
Maar ik denk dat ik zowiezo donderdag ff testje doe, of misschien al we iets eerder
Toch maar ff voor de zekerheid! Want vorige maand niet veel bloed verloren
En me zo anders voelen dan anders. Ik snap er weinig meer van!

Liefs nathalie

heyhey

nathalie... wat vreemd zeg... nou ik hoop dat ze niet doorzetten dan die stomme rd'tjes..!!!!

hier nog niks te bekennen.. had net ff steken.. denk nu wordt ik het.. maar nog steeds niks te zien... had vanmiddag testje gedaan maar was negatief... dus denk dat mijn nod verplaatst is naar de 30 a 31.. dus we wachten nog ff.

heb nog even niet alles bijgelezen..
waren spontaan een dagje terrasje pikken en uiteten enzo.. en Morris mijn kat is nog steeds niet terug.. en zit hier wat te janken op de bank.. dus heb ff de concentratie niet om alles aandachtig te lezen..... doe ik morgen!!!! dan reageer ik ook op jullie berichten!!

thanks voor jullie lieve woordjes over morris!!!
heb trouwens vanmorgen in de buurt briefjes uitgedeeld met foto en telefoonnummer enzo.. hopen dat daar wat uitkomt... mja we zullen zien...

ik ga lekker op de bank liggen...

tot morgen..

x

Ik hoop echt dat je Morris vind meis. Of dat je in elk geweet wat er met hem gebeurd is.
Jeetje wat naar allemaal!

Ik denk dat je je volgende test beter 's morgens kun doen, dan zijn de hormonen in je urine het hoogste geconcenteerd, omdat je 's nachts natuurlijk niet drinkt enzo.

Ik blijf voor je duimen!

Ik hoop hier ook dat ik snel iets meer duidelijkheid heb.
Ik laat mijn nod nog ff staan op het lijstje okay? Totdat ik zeker weet dat het rd-tjes zijn
Als mijn eisprong 16 juli is geweest dan is 30 juli mijn nod, dus ik wacht nog ffies af

Ik ben ook lekker tv aan het kijken. Sterkte! En als er iets is kom je maar van je afkletsen hoor. Weltrusten voor strakkies en tot morgen!

Liefs Nathalie

hallo,

hier iemand van 23 die is gestopt met de pil. We zijn druk aan het oefenen. En droom alleen maar over een dikke buik. Nadeel ik werk ook nog in de kinder opvang dus mijn moeder hormonen worden nog eens extra geprikkeld. Heb je het gevoel dat het snel gaat lukken? Ik namelijk niet.

Welkom, kom je gezellig met ons mee kletsen?
Al gestopt met de pil of alleen aan het oefenen?

Ik heb niet het idee dat het snel zal lukken. Maar dat had ik vanaf ronde 1 al niet
Mijn gevoel neigd vanaf het begin naar ronde 6 en nu weet ik dus niet of ik wel of niet ongi ben geworden. Anders ga ik idd ronde 6 in, dus wie weet hè hihihih

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan