24 jaar en moeder wens.......

hallo,

nathalie wat vreemd zeg hoop echt dat het een innestelingsbloeding was. hoe staat het er nu voor? meer of minder geworden?

joyce, jeetje echt naar voor je van morris gaat nu wel erg lang duren he meis.
hoop dat je flyers hebben geholpen en dat iemand hem terug komt brengen.

nancy, wat spannend allemaal klinkt wel goed hoor die misselijkheid enzo. is natuurlijk vervelend maar kan ook positief nieuws brengen! ik duim voor je.

nieuw meisje ( sorry weet je naam ff niet meer ) welkom hier! wil je wat meer over jezelf vertellen? wanneer nod? hoeveelste ronde? eerste kindje?kwaaltjes?

iedereen die vakantie heeft veel plezier en geniet er van. ik moet morgen weer werken bah!!! en het is zo heet op mijn werk.

fijne dag verder

liefs suzy

Nod lijstje!

Lisse84, 23 jaar                          2e ronde - 1e kindje            04-08-08
Moedervan1,  23 jaar         1e ronde- 2e kindje             07-08-08
Iniemienie, 23 jaar                1e ronde - 1e kindje          08-08-08
Babeken, 25 jaar                     9e ronde - 1e kindje         08-08-08
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            25-08-08

Suzy, 24 jaar                                  7e ronde - 1e kindje          26-08-08
Jacqy, 24 jaar                              14e ronde - 1e kindje        ??-??-??

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Nancy, 23 jaar                              5e ronde - 1e kindje           28-07-08
Maike Sanne, 24 jaar       3e ronde - 1e kindje           29-07-08

85Babe85, 22 jaar                 1e ronde - 1e kindje            29-07-08
LMP24, 24 jaar                           1e ronde - 2e kindje            30-07-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Wen_84, 24 jaar                      2e ronde - 2e kindje            26-07-08
Joyce, 24 jaar                              2e ronde - 1e kindje            27-07-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Momenteel is er niemand zwanger

Hi Meiden, mijn menstruatie is nog steeds raar. Verlies nu wel wat bloed, maar tis gewoon allemaal anders dan anders. Ik heb besloten dat ik mezelf na ronde 6 ga zetten. Vanaf het begin heb ik een voorgevoel over ronde 6 en hoop echt dat mijn gevoel al die tijd juist is geweest!

Nancy meis, hoop dat de rd-tjes niet zijn gekomen. Het klinkt idd allemaal erg positef. Dat je mannetje kan merken dat je de laatste weken vrolijker bent. De buitenwereld schijnt aan iemand te kunnen zien of diegene zwanger is of niet. Dus als je veranderd bent volgens je mannetje, misschien zegd dat wel wat hè. Ik hoop het echt voor je meis.

Joyce wat sneu dat Morris nog steeds niet terug is. Ik zoek Nemo ook nu. Het is net of ik hem hoor miauwen, maar kan niet ontdekken waar. Dacht misschien is ie ergens ingesloten ofzo. Of hij is gewoon lekker ergens in de schaduw gaan liggen, we wachten gewoon ffies af.

Wen_84 hoe is ie met jou meis? Laat aub iets van je horen of ben je op vakantie? Dat kan natuurlijk ook, hihih. Hopelijk kom je dan met positief nieuws terug.

We hebben best nog wel wat kanshebsters die in juli zwanger kunnen worden.
Dus meiden kom op, wie word de eerste zwangere onder ons?

Liefs Nathalie

Hoi meiden!
Ben vandaag dus naar de dokter mogen gaan... Heb dus blijkbaar ergens een ontstoken spier of zo in de schouder... Vandaag dus niet moeten werke maar morgen trug wel (een collega komt me halen want mag niet met de auto rijden)

Sebiet trug ovutest doen. Ben es benieuwd!

Kom later op de avond nog es trug, want ventje heeft Xbox gekocht en wil nu dat ik es mee speel. Mannen é!

Strx

Babeken

PS: doornsneeuw: welkom!

Wat betekend Sebiet? Zo?
Hhaha succes met de xbox & je mannetje!
Wat naar zeg van je schouder, doe je wel voorzichtig!
Moet je daarmee niet rusten en dat je niet mag werken?
Kweet niet welk werk je doet?

Liefs Nathalie

He meiden,

Net een heel stukje geschreven en nu is het weg...
Ik heb even geen zin om opnieuw te typen.. Ik zit nog steeds in de zenuwen.
Ik probeer al de hele dag het rustig aan te doen maar ik ben gewoon hypernerveus en krijg mezelf niet rustig. Ik snap er niets van. Ben gewoon emotioneel door de zenuwen...

Morgen ben ik er weer.. Hopelijk met goed nieuws.

Liefs voor jullie allemaal en bedankt voor de lieve woorden...

Pfff die ovutesten...   Weet 't allemaal nie meer zenne. Denk dat ik er deze maand niet meer op moet rekenen en dat ik mn eisprong echt wel gemist heb. Ik kan dus enkel nog hopen dat we op't goeie moment geklust hebben...

Nathalie, werk als assistant finance manager in een fitnessketen (Fitness First; mss ken je dat wel daar we in NL ook clubs hebben)
Dus achter de pc kruipen en werken dat lukt wel, zeker met de pillen die ik nu moet nemen, voel't wel wanneer deze zijn uitgewerkt!
Och ja, sebiet =   zo meteen
Bij deze leren jullie ook een beetje Vlaams! Haha

Hey Nancy,   ja dat wachten is idd een zenuwslopende tijd. Hopelijk snel duidelijkheid é!

Ben ermee weg (kom straks nog wel es piepen)

XX

Hhahah grappig hoor Babeken!

Nancy dikkke knuffffffff meis, denk aan je!
Hopelijk morgen met goed nieuws terug meis
Als je van je af wilt kletsen weet je ons te vinden

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan