24 jaar en moeder wens.......

Mijn vriend en ik zijn ongeveer even groot +/_ 1,85
Mijn paps is 2,06 dus tja dan worden geen kleine dochtertjes geboren hè
Mijn broertje is nu ook al over de 1,90 kweet niet precies hoe lang, maar groter dan ik
Mijn mams is ook niet heel klein, maar wel de kleinste bij ons thuis en heeft maat 42/43
Ikke 44 soms 45. Mijn broertje geloof ik 47 en Paps 51 hahaha. Erg hè

Ik ga nu ook lekker slapen meiden. Lag al in bed, maar bleef nog weer kletsen hier, hihih

Tot morgen!

Liefs Nathalie

Hey aloha allemaal
Wat een onderwerpen hahahha
Moest wel lachen hoor!
Zal ik er dan ook maar bijzetten hoe lang ik ben hahahha
1,74m en mijn vriend 1,84.
Volgens mij is dit redelijk normaal.
Niet dat jullie niet normaal zijn hoor
Mijn vakantie was super en heel erg mooi weer gehad!!!
Hele mooie stad Barcelona echt een aanrader.
Leuk jullie interesse!
Joyce wat vervelend van jullie kat.
Lijkt me echt heel naar.
Wij hebben zelf geen huisdieren, want wij zijn allebei heel erg allergisch.
Maar ik vind katten wel heel erg leuk
Niets aan te doen je kan dat risico gewoon niet nemen, anders moet zo'n beestje weer weg en dat is zielig.
Wat is het lekker weer he meiden heerlijk gewoon.
Ik heb nu nog 2 weken vakantie dus ik tref het zeker.
Hier nog weinig verandering, ik voel nog weinig. Dus ik zal wel gewoon ongie worden dinsdag of woensdag.
Nathalie nog steeds geen RDtjes spannend hoor.
Dat je je nog in kan houden met testen.
En de andere meiden ook nog steeds geen RD houden zo hihi.
Nou ik ga van het mooie weer genieten, ik spreek jullie snel weer.

Groetjes + xxx Rachel

Amai heb hier nogal wat te weeg gebracht!
Trouwens heb nog nooit zoveel vrouwen tegengekomen die even groot of zelfs groter zijn... Hihi we proberen dus niet alleen allen zwanger te worden, we kennen bijna allemaal dezelfde problemen (spieren; schoen;...)!

Over spieren gesproken... Heb toch wel een spierverrekking opgelopen, ben er natuurlijk deze morgen ook nog mee gaan zwemmen,dus zit nu met serieuze spierpijn in de schouder! Gelukkig hoeven we vandaag niks te doen!

Hey Nancy, mijn ventje is 1m87 dus das voor een man niet overdreven groot. Mag wel geen te hoge schoenen dragen! Maar ja met onze lengte is dat ook niet echt nodig natuurlijk.

Nathalie, amai idd héél vervelende schoenmaat voor een vrouw, ikzelf heb 42 en das soms al een moeilijke maat!
En nog steeds in afwachting? Nog niet getest?

Joyce, kat al teruggekomen?

Ga nog wat verder van het mooie weer genieten (ben eigenlijk al bezig, zit met laptop buiten), morgen trug werken(pfff geen zin).

Tot seffes!

X Babeken

Hallo meiden,

Weer even een snel en kort berichtje vanuit hier.
Grappig dat hier allemaal zulke lange meiden mee
schrijven. Ik ben maar een ukkie 1.63 en mijn man
ook hij is 1.73. Onze zoon heeft (onder andere) een
groeistoornis waardoor hij zo ie zo nooit lang zal
worden maar hij is dus ook lekker kort, ach ja
dat scheelt weer een hoop in gewicht en dat is
voor het tillen best makkelijk.

Ik ben nu druk met pakken want wij gaan er morgen
lekker voor een weekje tussen uit, heerlijk!
Meiden die bijna hun NOD hebben; ik hoop dat als
ik terug kom ik een hoop positieve berichten mag
lezen. En Nathalie... nog steeds niet getest? Knap
hoor!!!

Meiden een fijne dag nog verder en tot  volgende week.

Liefs Anouk.

Meiden ik moet jullie teleurstellen. Dank jullie wel voor alle lieve woordjes en het mee leven van afgelopen maand. Maar helaas zijn de -tjes vanmorgen gekomen. Vanmorgen werd ik wakker met ongi krampjes en temperatuur van 36,64 vertelde me al genoeg. Idd een paar uur later werd ik ongi. Net lekker omgekleed en opgetut en toen zag ik geen bloed meer, maar wou tampon indoen, nou dat ging dus niet helemaal goed. Handen onder bloed. Dacht ohh misschien is het innesteling omdat ik op dag 11 na mijn eisprong zit. Maar nee, volgens mij zijn het echt rd-tjes! Heb ook buikpijn nu, echt ongi buikpijn. Dus ik ga door naar augustus!

Het lekker allemaal zo goed te gaan  Maar blijkbaar is mijn lichaam op dit moment nog niet sterk genoeg om een kindje aan te kunnen. 1 aug moet ik naar osteopaat in Zeeland. Hopelijk kan die me iets meer vertellen wat er in mijn buik afspeeld. Want hij heeft al paar keer van alles gereorganiseerd in mijn buik, maar ben al hele tijd niet daar geweest, omdat België/Zeeland best wel een eind rijden is. Ik ga daar overigens heen voor mijn lichamelijke beperkingen & whiplash.

Vanaf het begin heb ik het gevoel over ronde 6 meiden. En ronde 6 hoop ik dat MIJN ronde mag worden. Mijn grootste wens op dit moment is dat ik tijdens onze vakantie in Luxemburg positief mag testen.

Ik ga nu lekker met een vriendin naar de bios, ff afleiding! Ik kom vanavond nog wel weer ffies kletsen!

Liefs Nathalie

P.s. sorry geen tijd meer om te lezen en te reageren, moet nu gaan, maar wou jullie toch ff dit vertellen!

Hey Anouk, geniet van dat weekje!

Nathalie meisje, kop op en wie weet in de volgende ronde!

Groetjes

hey nathalie wat ongelooflijk rot voor je meis ( ik weet hoe het voelt)
echt als je het gevoel hebt dat het goed zit en je word tocg ongi.... zo oneerlijk.
dan maar op naar de volgende ronde ben ik niet alleen en hopen dat we dan allebei zwanger raken.

jeetje dacht dat ik grote voeten had ( 41 soms 42 ) maar kan dus nog erger.
ik ben dus 1.82 m en mijn vriend ook zo iets maar ik doe nooit hakken aan want dan ben ik langer. ik heb vrij brede voeten dus geen elegante sandaaltjes voor mij. en stevige kuiten is ook lastig met laarzen maar kan bij manfield soms wel mooie vinden. wel prijzig maar voor laarzen vind ik dat niet zo erg voor zomerschoenen geef ik nooit zo veel uit maar leuke gympen kan ik altijd wel vinden of ballerina's.
die stevige kuiten/benen heb ik van mijn tante maar vanaf mijn taille ben ik niet zo breed gelukkig.
ben nu een beetje aan het lijnen want ik weeg nu 84 kilo en dat klinkt zo veel en stel dat ik zwanger mag raken en ik heb de pech dat ik heel veel aankom dan weeg ik straks wel heel veel.
gelukkig valt het niet zo op omdat ik lang ben maar ben in 5 jaar wel 13 kilo aangekomen en wil er toch graag weer wat af.

ga zo lekker uiteten om onze vakantie aftesluiten. morgen nog 1 dagje vrij en dan weer volop aan de bak.
dan zal ik iets minder tijd hebben om hier te kletsen maar ga mijn best doen hoor.

liefs suzy

Hey Meiden, ik ben terug van de bios. Mama Mia, echt goede film! Heerlijk gelachen en traantjes weggepinkt. Ik weet niet wat er met me aan de hand is meiden, maar er klopt iets niet. Vanmorgen ontdekte ik tijdens het afvegen rd-tjes. Tampon & maandverband gedaan, want wou witte broek aan en leuke tuniek, en dat staat dan niet charmant als het mis gaat hè. Normaal verlies ik de eerste dag best wel bloed namelijk. Had vanmorgen ook buikkrampjes enzo.

Tijdens de film ja hoor ik moest naar de wc. Toen de film was afgelopen alweer. Dus dacht ff verschonen. Heb ik amper bloed verloren! Ik snap het niet meer meiden. Volgens Felilty Friend site zit ik nu op dag 11 na mijn eisprong zit. Ik durf nergens meer op te hopen. Misschien moet ik meer geduld hebben. Maar met plassen nog geen rd-tjes in de wc. Dus bloed verlies steld op dit moment niks voor, geen krampjes meer. Wel veel naar de wc en nog steeds honger. Want voor de film had ik ff broodje gegeten en om 18.00 uur stonden we weer buiten en toen had ik alweer honger *zucht* wat moet ik hier nu meer! Snappen jullie het nog?

Ik denk dat ik het gewoon paar dagen aankijk en dan donderdag ofzo een testje doe.
Vind het toch maar vreemd allemaal!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan