24 jaar en moeder wens.......

Hoi meiden

Bedankt voor jullie berichtjes.

Nathalie: Bedankt voor de tips over de ovutesten en de vitamines.
Ik heb de pil bijna 8 jaar geslikt, en ik denk idd dat ik nog aan het ontpillen ben.
Het zal vanzelf wel weer goed komen.
Ik kan alleen de datum nog niet aanvullen op het NODlijstje want ik weet het gewoon niet.
Als ik mijn eisprong heb gehad kan ik het wel.
En ik ga die ovutesten toch maar eens proberen.

Joyce: Wat vervelend dat morris nog niet terug is zeg.
Ik hoop echt dat ze wegblijven die rot RD

Nancy: En, En , En?????
weet je al wat.
We zijn niet nieuwsgierig hoor hahahhah.

Tot laters meiden
xxx

Hhahaha ja ik zit steeds ook al te kijken of Nancy is langsweest
Meis ben erg benieuwd hoe het met je is, ik duim nog ff verder!

*duimduimduimduim* Liefs Nathalie

Hallo Meiden,

Wat lief dat jullie zo meeleven..
Maar net als bij Rachel zijn bij mij de RD-tjes ook gekomen...
En vreemd genoeg alweer pas toen mij man thuis was.. De hele dag had ik nergens
last van en toen hij om 22.00 uur thuis kwam werd ik ongi. Dat begrijp ik nou echt niet..

Eigenlijk ben ik een beetje moedeloos nu. Ik weet dat 5 maanden op zich niet zo veel is en dat je eigenlijk er een jaar voor moet uittrekken om zwanger te worden maar ik blijf me maar af vragen wat er mis zou kunnen zijn.
Mijn man staat er toch wel heel anders in dan mij.. Hij wil echt even graag kinderen als mij en als het weer niet blijkt te zijn is hij ook verdrietig. Maar hij heeft een hele andere instelling. Hij maakt zich geen zorgen en heeft zoiets van onze tijd komt vast en het komt allemaal goed.
Ik heb denk ik ff een dagje nodig voordat ik er weer positief in sta voor de volgende ronde.

Joyce, ik hoop dat de rd-tjes uitblijven meid.. Ik duim voor je meis.
Je hoort indd wel s dat meiden ongi pijn hadden en dan toch zwanger blijken te zijn..

Veel Liefs,

Nancy

Verdorie, nu snap ik er helemaal niks meer van Nancy ook ongi. Dit is niet leuk meer. Stomme domme rot rd-tje ga weg en kom nooitt (nou ja 9 maanden ofzo, hahaha) meer terug!!!!!!

Nancy dikke knufff voor jou meis. Wij vrouwen staan er idd anders tegen over als mannen. Maar hun voelen niet wat wij voelen van binnen hè meis, dus das dan moeilijker om in te leven. Ze kunnen we meeleven, want tenslotte willen jullie het heel graag saampjes. En daarin is je mannetje zo te horen net zo teleurgesteld als jij!

Hier snap ik er ook niks meer van. Vanmorgen vroeg al tampon ingedaan, dus dacht net ff verschonen. Zit er amper wat in. *zucht* wat moet ik hier nu weer mee. Gisteren heb ik wel iets bloed verloren, toen had ik zo iets okay dit zullen dan misschien toch rd-tjes zijn en nu steld het weer niks voor. Nee Nathalie je houd je gewoon rustig! Tis afwachten meiden hoe dit met mijn rare ongi gaat lopen.

Mijn temperatuur was om kwartier eerder dan normaal 36,71 en gisteren om 8.00 uur 36,75. Das wel lager dan eind vorige week want toen zat ik op 36,9 maar tis ook nog niet zo laag als mijn basistemperatuur want die zit rond de 36,5. Dus of zak of stijg, maar niet er tussen in, hihih. Tis wat, moet er soms een beetje om lachen hoor. Zit tussen hoop en vrees in en dan gebeurd er weer wat en ga ik alles relativeren enzo. En volgende moment denk ik nee joh accepteer gewoon dat je ronde 6 in gaat en kijk niet meer terug na wat geweest is.

Liefs Nathalie

Nod lijstje!

Lisse84, 23 jaar                          2e ronde - 1e kindje            04-08-08
Moedervan1,  23 jaar         1e ronde- 2e kindje             07-08-08
Iniemienie, 23 jaar                1e ronde - 1e kindje          08-08-08

Babeken, 25 jaar                     9e ronde - 1e kindje         08-08-08
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            25-08-08

Suzy, 24 jaar                                  7e ronde - 1e kindje          26-08-08
Jacqy, 24 jaar                              14e ronde - 1e kindje        ??-??-??

85Babe85, 22 jaar                 2e ronde - 1e kindje            ??-08-08
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           ??-08-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Maike Sanne, 24 jaar       3e ronde - 1e kindje           29-07-08
LMP24, 24 jaar                           1e ronde - 2e kindje            30-07-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Wen_84, 24 jaar                      2e ronde - 2e kindje            26-07-08
Joyce, 24 jaar                              2e ronde - 1e kindje            27-07-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Momenteel is er niemand zwanger

Jeetje meiden we zaten met zoveel meiden op het wachtbankje, niet allemaal terug naar boven gaan. ZAKKENNNNNNN! Wij willen graag zwangere glitters en felicitaties!!!
Kom op meiden! *DUIMDUIMDUIM*

Liefs Nathalie

Ohh meiden balen dat de rdtjes zijn gekomen !! Echt ****
Er staan idd veel op de lijst,maar het wilmaar niet echt lukken he...
Misschien dat augustus een vruchtbare maand word??????? K HOOP HETVOOR ONS ALLEMAAL !

xxx

He meiden

Oh Nancy wat balen dat ze weer zijn gekomen die **#@$%$###**
GRRRRR
Mijn mannetje vond het ook erg jammer maar die is erg nuchter.
Die zegt ook misschien volgende maand beter.
Ik moet het wel van me af zetten, anders wordt ik gek.
Ik weet niet hoe jullie het doen met op je eten letten en met alcohol drinken.
Ik let erop zolang ik niet ongie ben.
Dus nu mag ik wel weer wat lekkers hebben.
We hebben net lekker verse biefstuk gehaald hahha
Kan ik er misschien toch nog een beetje van genieten.
Het kansenlijstje wordt op deze manier wel kleiner hoor
Hopen dat volgende maand wel een vruchtbare maand is voor ons allemaal.

Groetjes + xxx Rachel

Terug
Bovenaan