24 jaar en moeder wens.......

Maike Sanne hoe is het bij jou meis?

Hoe is het weer bij jullie meiden? Ik ging weg met 30 graden en kom terug met 17 graden. Rara hoe doe ik dat? Nou we nemen heel veel regen en onweer erbij. Hier staat de straat helemaal blank. Onderweg bomenen kapot enzo. Buurvrouw komt net naar mij toe dat bij haar hele keuken en halletje blank staat. Hoop echt dat dat ons bespaard blijft hoor, grrr!  Ik trek nu niet de wc door of ga niet met water ofzo bezig. Eerst maar eens hopen dat het beetje weg trekt!

Ben na fysiotherapie nog ff kort de stad in geweest. Ff wat dingetjes nog halen. En dacht daarna ga lekker naar huis, ben zo moe. Maar toen dus ineens die regen. Was ik ff blij dat ik mijn auto in de parkeergarage had staan. Kon ik teministe droog instappen en kon eigenlijk steeds door de passage. Ik denk dat ik dalijk ff ga rusten. Ben blij dat ik vamorgen al dingen heb gedaan. Ik zie wel ff.

Liefs Nathalie

hey dames...

MORRIS is terug... :D:D:D:D:D:D
Ik was aan het shoppen gaat opeens mijn telefoon... een mevrouw uit de straat vertelde dat ze morris in de tuin had gezien...
dus ik meteen mijn vriend opbellen.. maar die was ook niet thuis..
maar toen hij uurtje later thuis kwam.... kwam ons boefje gewoon aangelopen....

Hij is dus 5 nachten en 4 dagen weggeweest.. en gewoon terug gekomen.... pff ik was aan het janken van blijschap....
thanks voor jullie lieve woordjes allemaal...... !!!!

hier nog steeds geen rd'tjes...
veel plassen..... echt niet normaal hoeveel haha
geen ongi gevoel meer gehad vandaag......
spannend spannend spannend...... ben benieuwd... ik wacht nog tot vrijdag en dan doe ik nog eens een test....

meiden waar de rd'tjes zijn gekomen... klote zeg.... maar volhouden... op naar augustus dat dat maar een vruchtbare maand mag zijn voor ons allen....!!!!!

x

Hey Rachel en Nancy, wat vervelend voor je dat de rd'tjes zijn gekomen! Hopelijk meer succes in de volgende ronde!

Joyce, wat tof dat morris terug is! Knuffel hem maar es goe...

Ik hou de ovutesten voor deze maand ook maar voor bekeken! Alle dagen een licht streepje gehad en vandaag niks meer. Kan mss wel van die medicatie zijn die ik sinds gisteren neem...

Alé meiden tot straks!

XX

allereerst JOYCE wat ontzettend fijn dat morris terug is !!!! ben echt blij voor je. nu nog zwanger en dan kan jou week niet meer stuk.

rachel en nancy wat naar die rd!!! ik was de eerste van het lijstje bij wie ze op kwamen dagen maar vind het niet leuk dat jullie me allemaal volgen! wil jullie zo graag feleciteren.
allemaal dan maar de volgende ronde zwanger raken is dat een goed plan?

vandaag weer eerste werkdag gehad heb nu echt zere benen van de hele dag staan wel ff wennen zeg na de vakantie . maar was wel weer gezelli.

babeken ik vind jou taaltje zo mooi ik heb 5 jaar terug een half jaar in antwerpen gewoond ik liep daar stage voor mijn opleiding. vond het super daar en vind het daarom altijd leuk om de taal terug te horen of lezen want ik weet wel wat die woorden betekenen haha...
hoe is het met je ovutest?? sorry misschien over heen gelezen.

jeetje 1 dag aan het werk en zoveel om bij te lezen! sorry als ik niet overal op gereageerd heb

meiden die ff zijn weg geweest welkom terug!

ook nog iemand goed nieuws?????????????????????????????

nou ik ga er weer vandoor

liefs suzy

Goedemorgen Dames !!!

Nou ik zal maar metee met de deur in huis vallen ....
Heb de hele nacht wakker gelegen en besloten om te gaan testen en....

.....................Een licht streepje !!.................................

Ben onwijs blij, maar toch ook onzeker... want het is wel heel licht..
hij staat er echt.. de controle streep donker en de ander licht..
Ben ik nu zwanger ???

Nou dames, ik ben er niet eerder dan vanavond weer. We gaan een dagje naar het eiland met mn zwangere zusje en dr man..
Dus k zal me snel omkleden en dan ontbijten en weg..
(zal maar wat extra druifjes eten hihi)

Gezellige dag allemaal !

Dikke zoen Maike Sanne

en Joyce.. super dat je kat weer terug is !
Wij zijn onze  poesje ook eens een aantal dagen kwijt geweest..
Was door een man meegenomen die vond dat ze te mager was en dat wij haar verwaarloosden.. heel gedoe om geweest (we hebben haa uit asiel waar ze door vorige eigenaren was verwaarloosd en nu groeide ze en was super lief)
Maar we gingen door een h*l niet wetende wat er met dr aan de hand was en waar ze was..
maar we hebben haar gelukkig weer en jij ook !
Oh meid wat zul je blij zijn !

Nou ik ga me snel omklleden   xxx

Hey

Dus dat heet dat de eerste glitters gestrooid morgen worden..... JEEEEEEEEEEEEEEJ

hartelijk gefeliciteerd meid!!!!!!!!!!
een streepje is een streepje...
ik zou morgen of overmorgen nog een testje doen.... en dan hopen we dat er een vette streep staat!!!!!!!!!!
spannend zeg....

suzy wat doe je voor werk ookalweer? of had je dat nog niet vermeld?!? sorry als wel... haha...

Hier nog steeds geen rd'tjes ik verwacht ze toch wel vandaag of morgen denk ik...
had woensdag de 16 en donderdag de 17 juli mijn eisprong... en vandaag en morgen is dus precies 2 weken daarna..... dus als ze vandaag of morgen niet komen ga ik vrijdag testen....
Ik hoop zo dat ze uitblijven.....

Nathalie hoe zit het bij jou nu eigelijk meid?!? nog steeds maar heeeel ligt ongi??! of niet meer ongi?!?!
Ik hoop dat bij jullie niks is ondergelopen?!?!

babeken... misschien heb je toch toevallig nog op de goede dag geklust.... laat de moet niet zakken!!!

Hier was gisteren helemaal geen onweer... gelukkig maar.. vind onweer verschrikkelijk.... bleeeeh

x

hmm... ff nadat ik mijn laatste berichtje schreef net... kreeg ik beetje ongi gevoel in buik...
ga ik naar wc... en bij afvegen is er heeel lichte donkere kleur... (sorry haha)
ik hoop niet dat mijn rd'tjes nu komen......
dat wil ik niet.......

haha...
ach ja als het zo is dan is het zo...
dan maar verder naar ronde 3... en 3 keer is scheepsrecht...

maarja we wachten maar ff af vandaag...

x

Terug
Bovenaan