24 jaar en moeder wens.......

He meiden

Nathalie: Ik hoop voor jullie dat jullie op het juiste moment geklust hebben!!!
Maar die ovutesten liegen niet haha, dus jullie hebben er in ieder geval alles aan gedaan.

Nancy: Fijn dat het iets beter gaat met je schouder!!
En hebben jullie al een oplossing ivm je werk?
Ik hoop dat jullie er uit komen.

Joyce: Jij ook in de klusdagen las ik haha.
Ik hoop voor jullie dat het is gelukt!!!

Miss mandy en Pien 1985 welkom op ons gezellige forum.
Wat gezellig Pien we zijn leeftijdsgenoten hihi
En ik vind het een hele mooie leeftijd hoor

Suzy: Jij hebt er ook alles aan gedaan deze dagen las ik
Ik hoop ook voor jullie dat het raak is.

Babeken: Jammer meid van die negatieve test!
Ik had echt op een positieve gehoopt! Maar geen bloed geeft moed he?
Ik zal het nog ff afwachten en dan toch weer een test doen als je ongie niet doorzet.
In ieder geval een hele fijne vakantie, geniet er lekker van!!!

Ik hoop dat ik hierboven niemand vergeten ben, en anders sorry!!

Nou meiden
Sorry dat ik een paar dagen niet heb gereageerd!
Maar ik heb het nogal druk gehad, en wat je dan allemaal terug moet lezen pfff hahah
1e werkweek zit er al weer bijna op, en wat een drukte zeg pfff vakantierooster het is echt een gekkehuis weinig personeel maarja.
Vandaag lekker een dagje vrij en dan morgen ga ik de weekenddienst in.
Hier gaat alles z'n gangetje ik ben begonnen met de ovutesten, nu 4 dgn en nog allemaal neg. met maar 1 streep.
Hoe lang duurt die overgang van 1 streep naar een 2e lichtere streep, en dan weer naar 2 gelijke strepen?
Dat kan ik nergens vinden en ik ben toch wel heel erg nieuwsgierig, kan er van de   een op   andere dag een tweede streep bij staan?
Zit vandaag op dag 18 van mijn cyclus dus van mij mag die eisprong wel komen.
Maarja we wachten wel weer af. Ik blijf gewoon iedere dag testen.
Nog een nieuwtje mijn allerbeste vriendin heeft ook groen licht gekregen van haar vriend, dus die gaan er ook voor, ik ben echt zo blij.
Het is toch super als je dit samen kan delen?
Ik hoop dat we samen zwanger mogen zijn, maar ja die kans is natuurlijk wel klein, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Jeetje wat een gelul van mij kant zeg whahahh
Maar dan heb ik het van de afgelopen dagen weer een beetje goed gemaakt!!!
Ik vind dat er deze maand namen op het zwangere bankje moeten komen hoor!!!
Ik duim voor ons allemaal.

Groetjes + xxx Rachel

HI meiden omdat ik me niet zo lekker voel, gisteravond niet meer komen kletsen. Maar zie dat er gezellig gebabbeld is en geloof ook paar nieuwe namen dus ik ga ff lezen hoor. Net terug van therapie zwemmen en broodje gegeten dus nu ff tijd nemen om gezellig met jullie te kletsen voordat ik weer weg moet, hihih

Liefs Nathalie

Nod lijstje!

Sylvana, 24 jaar                       22e ronde - 1e kindje         20-08-08
Plein,  28 jaar                               2e ronde - 1e kindje             21-08-08

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            25-08-08
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           25-08-08

Suzy, 24 jaar                                  7e ronde - 1e kindje           26-08-08
Joyce, 24 jaar                              2e ronde - 1e kindje            26-08-08

LMP24, 24 jaar                           2e ronde - 2e kindje            30-08-08  
Iniemienie, 23 jaar                2e ronde - 1e kindje          04-09-08

Pieski, 26 jaar                             2e ronde - 1e kindje           06-09-08
Jacqy, 24 jaar                              15e ronde - 1e kindje        07-09-08

85Babe85, 22 jaar                 2e ronde - 1e kindje           14-09-08  

Marjootje85, 23 jaar           8e ronde - 1e kindje         ??-??-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het wachtbankje, saai hoor!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Wen_84, 24 jaar                       2e ronde - 2e kindje            26-07-08

Babeken, 25 jaar                     9e ronde - 1e kindje         08-08-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Meiden wie o wie maakt ons weer een beetje blij?

Ik reageer lekker in delen, want anders word het niks met me!

Joyce fijn dat je nu lekker paar dagen vrij bent meis. 66 uur is niet niks idd!
Tot hoelang ben je nu vrij   dan? Ga je nog leuke dingen doen of vooral uitrusten?

Mandy welkom. Hebben jullie de 1e ronde meteen geklust? Of eerst gewacht tot je menstruatie op gang komt. Stel je voor dat het in 1x raak is meis. Maar kan ook zijn dat je de 1e keer hele lange cyclus heb. Maar daar gaan we ff niet van uit hè, hihih. Nog gefeliciteerd met jullie huwelijk. Hopelijk word jullie geluk snel bezegeld met een kleine.

Jammer Babeken dat je negatief getest hebt. Begrijp het hoor da tje niet op je werk post. Jullie zijn naast mijn vriend natuurlijjk ook de enige met wie ik het kan delen. Hier is alles ook nog geheimpje!

Ga ff verder lezen tot strakkies!

Hallo allemaal,
Heeft een van jullie wel is van iemand gehoord die zwanger bleek te zijn dat deze persoon moeilijk naar de wc ging als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik moet nog een week in spanning zitten. Ik wil zo ontzettend graag testen maar dat heeft nu nog helaas geen zin. Ik hoop dat ik volgende week kan mededelen dat ik zwanger ben . Uiteraard hoop ik ook dat de meiden die op het overtijd bankje zitten ons deze blijde informatie ook gaan vertellen binnen enkele dagen.

Dames succes allemaal met zwanger worden.

X Mariska

Suzy ik zal dalijk je nod ff veranderen op dagje later
Fijn dat je je ei gevoeld hebt. En zo goed geklust hebt
Geen idee of je dan vruchtbaarder bent. Ik had gisteren nog willen klussen
Gewoon omdat het fijn is. Maar mijn mannetje had geen puf die is toe aan vakantie. Ik heb ook nog nooit mijn eisprong gevoeld. Nou ja maandag had ik zulke steken dat ik denk dat is mijn eisprong, kan bijna niet anders.
En dan hebben we dus precies op juiste moment geklust, i hope so!
Gisteren was ovualtietest negatief en vandaag mijn temperatuur ook omhoog naar 36,87 dus gaat goed tot nu toe.  Ik voel me alleen niet zo lekker. Denk dat ik tegen griepje zit aan te hikken.

Ik hoop echt dat jullie nu mogen aantellen Sesje. Zuo fijn zijn net voor 2 jaar. Kan me voorstellen dat je er af en toe wel ff door heen zit. Heb je vaker rondes gehad waarvan je dacht nu is het raak? Heb je veel kwaaltjes iedere maand of valt het mee?

Zooo weer ff verder lezen, hihih

Maris, obstipatie is een kwaaltje hoor!
Duimduimduim! We slepen je die week wel door meis!

Hi Pien gezellig dat je met ons mee kletst hoor meis. Wij hebben hier geen oordeel over wat te jong is en wat niet. Als jij en je mannetje (vriend) gelukkig zijn daar gaat het om toch? Mensen hebben altijd wel een mening. En tis niet gezegd dat je meteen in 1 ronde zwanger bent. Kan ook een jaar duren (hopen we natuurlijk niet) en je mannetje is al wat ouder lees ik. Daar hebben ze dan vast ook een mening over. Sommige meiden kunnen zich het niet voorstellen omdat ze zelf niet met kids bezig zijn denk. Als je jong bent is het niet goed en als je wat ouder bent ook niet. Wie beslist wanneer je toch bent aan kids? Jij en je mannetje toch?

Nancy ik zie dat jij ook geregaeerd hebt in delen. Zelfs nu heb ik beetje moeite met alles te onthouden, want denk ik ohhh nog ff verder lezen, hihih. En dan weet ik al niet meer goed wat ik wil zeggen.

Pien heb je je nod (niet ongesteldheids dag) al uitgerekend? Dan kan ik je ook ff op lijstje zetten. Heb je beetje inzicht in je cyclus toen je aan de pil was of geen idee?

Tot strakkies

Terug
Bovenaan