24 jaar en moeder wens.......

Ik had het lijstje idd alweer tevoorschijn getoverd pieski. Was nog ff aan het lezen of er nog meiden gegevens hadden gegeven om ook op het lijstje te kunnen. Ga dalijk ff van suzy veranderen een dagje later. Ik sleep het lijstje gewoon achter me aan, hihih

Babeken nog een dagje werken en dan 10 dagen vrij, dan kan je ons teministe goed op de hoogte houden hoe het gaat, hihih. Weet je al wanneer je weer een testje wilt doen? Je bent nu best wel lang overtijd of nie. Zijn zelfs meiden die pas 2 weken na hun nod positief kunnen testen, wat een drama. Maar we duimen dat je niet ongi word.

Liefs Nathalie

Nod lijstje!

Sylvana, 24 jaar                       22e ronde - 1e kindje         20-08-08
Plein,  28 jaar                               2e ronde - 1e kindje             21-08-08

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            25-08-08
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           25-08-08

Joyce, 24 jaar                              2e ronde - 1e kindje            26-08-08
Suzy, 24 jaar                                  7e ronde - 1e kindje           27-08-08

LMP24, 24 jaar                           2e ronde - 2e kindje            30-08-08  
Iniemienie, 23 jaar                2e ronde - 1e kindje          04-09-08

Pieski, 26 jaar                             2e ronde - 1e kindje           06-09-08
Jacqy, 24 jaar                              15e ronde - 1e kindje        07-09-08

85Babe85, 22 jaar                 2e ronde - 1e kindje           14-09-08  

Marjootje85, 23 jaar           8e ronde - 1e kindje         ??-??-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het wachtbankje, saai hoor!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Wen_84, 24 jaar                       2e ronde - 2e kindje            26-07-08

Babeken, 25 jaar                     9e ronde - 1e kindje         08-08-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Meiden wie o wie maakt ons weer een beetje blij?

Hi Babe gezellig dat je er weer bent meis. Moest wel lachen dat je zei dat je allerbeste vriendin ook groen licht had gekregen, hihih. Een vriendin van mij is nu zwanger heeft in september haar 20 weken echo al. Ze weet niet dat wij gestopt zijn met de pil. Normaal vraagd ze wel is het voor jullie nog geen tijd voor een kleine, dus misschien heeft ze wel iets door. Hun hebben al kleine van 1,5. Ik had allang zo'n voorgevoel dat ze weer zwanger was. Elkaar al tijdje niet gezien en ja hoor voor dat ik daar op visite ging vertelde ze het op msn, ik wist het! hahah

Tja en toen was ik nog iets kwijt. Ach zoveel gelezen. Ik haak gewoon hier weer in!
Mijn koppie stroomt over met al die namen. En dan ook nog vrij dezelfde namen, hihih. Pieski, Plein, Pien, hihih

Hoop echt dat er een aantal meiden doorstromen naar zwangere bankje hoor. Allemaal is misschien wat hoog gegrepen, hihih. Maar ik zet in op 2 a 3? Deal hahahaha. Okay zelfs 1tje is goed, maar niet allemaal terug naar nodlijstje daar neem ik GEEN genoegen mee!

Liefs Nathalie

Hey Pieski,

Ik blijf zeker op het forum, nog maar 1 dag lid en ben al verslaafd!
Ookal gaan we er nu niet a la minute voor ik weet zeker dat het niet lang meer duurt!!

Dus tot die tijd leef ik gewoon met jullie mee en beleef het zelf dus ookal een beetje!

Groetjes

Mandy

Wat leuk al die reacties!!

Mijn vriend is idd 11,5 jaar ouder maar moet zeggen dat daar nooit moeilijk over is gedaan...ga erg goed met zijn vrienden om en hij met mijn vriendengroep...we zitten allemaal op hockey dus iedereen kent elkaar al jaren..

Cyclus is lastig..eigen schuld, komt namelijk omdat ik nooit echt netjes de pil heb geslikt, daardoor was ik soms om de week ongesteld, dan om de 5 weken en dan weer om de 2 weken...
dus kan nog niet echt duidelijk zeggen wanneer mijn nod dag is..
Dus denk dat ik eerst even moet wachten hoe het zich nu gaat herstellen...

xxPien

He was ik weer!

Ja het is zeker verslavend Mandy heb ik ook!

Plein gelukkig dat mensen daar niet moeilijk over doen. Mijn schoonzus en zwager schelen 16 jaar en hebben hiermee wel heel veel "problemen" mee gehad.
Terwijl een oom en tante van mij 25 jaar scheelt (echt waar!!!!) en hier nooit problemen mee gehad hebben. tja ik en mijn vriend schelen maar 11 maanden beetje weinig in onze familie en kenissen kring hihihihi

He nathalie bedankt weer is het weer helemaal duidelijk niet ziek worden he meis!

Liefs pie

Ik doe mijn best, maar ben net terug van fysio en heb zulke steken, nou ja steken niet echt. Zeurend gevoel in mijn buik. Net of er gezegd word van rustig jij er gebeurd van alles hier binnenhoor, hahaha. Ik denk dat ik griep krijg, voel me slapjes. Als ik iets inspannends doe, snel misselijk ook. En moe moe! Morgen heerlijk dagje geen therapieen. Dus heerlijk uitrusten. Ga proberen uit te slapen. Heb net joggingbroek aangedaan en shirtje. Ff niet zoveel druk op mijn buik. Ben helemaal niet zo van die broeken, maar nu vind ik het heerlijk! Het liefst lig ik nu gewoon op de bank   met een dekentje of in bed.

Gelukkig heb ik een laptop, hihih. Het is hier idd heel verslavend Mandy, maar ook erg gezellig. Het gaat niet echt altijd over zwangerschappen e.d maar delen hier gewoon heel veel.

Jeetje 25 jaar schelen das wel hele hoop. Maar ach wat is leeftijd hè. Gaat erom dat je gelukkig bent. Zelf ben ik 24 en mijn vriend word volgende maan 27. Mannen zijn toch altijd veel jonger in doen en laten, hihh. Je zou ook niet zeggen dat mijn mannetje bijna 27 is hoor.

Ik ga ff rustig liggen, kom af en toe wel ff spieken. Als ik er niet zoveel ben dan weten jullie waarom.

Liefs nathalie

Terug
Bovenaan