24 jaar en moeder wens.......

He wilde ook nog ergens anders op reageren.
Gister gingen onze vrienden wintersport voor ons alle boeken voor in februari.
Ieder jaar gaan we wintersporten en wel met zn 6  (vandaar ook ski achter pie)
maar ja ik hoefde voor volgend jaar nog geen skies te huren en geen skipas want je weet maar nooit mocht het niet zo zijn kunnen we dat ook best wel daar ter plekke regelen.
Dus wij aangegevn van geen skihuur ed en ja dan krijg je vragen natuurlijk. dus inmiddels weten onze 4 beste vrienden het helaas.... konden het niet geheim houden voor hun en dan krijg je opmerkingen van klus ze he... hihihihi tja doen onze best voorlopig de afgelopen 3 dagen iedere dag en hij moet voorlopig de komende 10 dagen gewoon iedere dag. maak het dan wel wat romanitscher anders is er niets meer aan hahahahaha

Uhm Pie buit jij je mannetje eens niet zo uit. Weet je dat het helemaal niet zo goed is om elke dag te klussen? Dat gaat te koste van kwaliteit van het zaad hoor. In je vruchtbare periode kan je wel elke dag klussen. Maar om nu al elke dag te klussen dan is je mannetje helemaal uitgeput rond je eisprong joh, hahah. Nee grapje, maar van dat zaad klopt wel. Om de dag of nog dag extra word aangeraden in het begin geloof ik. Staat ook wel op i-net.

Liefs Nathalie

Dames, ik ben hier met slecht nieuws: vandaag kwamen die RD'tjes erdoor!   Jammer, maar niet onverwacht.
Zal me dus maar terug bij het lijstje voegen en doorgaan naar ronde 10, hopelijk wordt dat DE ronde...

Mandy, hopelijk blijft jouw cyclus regelmatig! Ik kan je alvast zeggen dat dit bij mij helemaal niet zo was na het stoppen met de pil (heb die ook zo'n 9 jaar genomen).
Mijn cyclussen variëren tussen de 29 à 38 dagen terwijl ik, toen ik de pil nam, bijna op het uur kon zeggen dat ik ongi werd.
Ja het is inderdaad moeilijk als je kinderen wil en werk moet zoeken... Hopelijk vind je spoedig een job zodat je aan je kinderwens kan werken!

Plein, mijn zusje heeft sinds enkele maanden ook een nieuwe vriend en die is 19 jaar ouder!! Zusje was wel redelijk bang voor alle reacties, maar gelukkig hebben mijn ouders en haar vrienden er geen moeite mee! Het gaat erom dat je mekaar graag ziet, nie waar, niet wat anderen daar over denken.
Ik en mijn ventje schelen slechts 7 maanden, dus das niks natuurlijk.

Nathalie meid, niet ziek worden é!

Zozo, ga beetje tv kijken... Pfff stomme buikpijn Zijn er hier nog dames die véél meer pijn de eerste dag van de ongi, sinds ze geen pil meer slikken? Amai vroeger had ik daar echt praktisch geen last van,nu is de eerste dag echt een hel. Hopelijk rap zwanger, ben ik daar toch al vanaf!

Pieski, je moet jouw man ook nog wel een beetje sparen he! Straks is hij moegeklust Ach ja, je plant dat niet van vooraf hé, al dat geklus.

Kom straks nog wel eens piepen, want ook ik ben echt wel aan dit forum verslaafd

XXX

Babeken

Hoi allemaal!

Ik zou graag me jullie mee willen praten!
Ik zal me even voorstellen.
Ik ben Inge, 24 jaar. Ben in mei gestopt met de pil
Sindsdien onregematige cyclus. 35,36 en 22 dagen. Weet  nu dus niet zo goed wanneer mijn NOD is.

Het wordt voor ons het eerste kindje dus erg spannend allemaal!
We zijn wel al bijna 9 jaar samen dus zijn er helemaal klaar voor.

Groetjes Inge

Nod lijstje!

Sylvana, 24 jaar                       22e ronde - 1e kindje         20-08-08
Plein,  28 jaar                               2e ronde - 1e kindje             21-08-08

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            25-08-08
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           25-08-08

Joyce, 24 jaar                              2e ronde - 1e kindje            26-08-08
Suzy, 24 jaar                                  7e ronde - 1e kindje           27-08-08

LMP24, 24 jaar                           2e ronde - 2e kindje            30-08-08  
Iniemienie, 23 jaar                2e ronde - 1e kindje          04-09-08

Pieski, 26 jaar                             2e ronde - 1e kindje           06-09-08
Jacqy, 24 jaar                              15e ronde - 1e kindje        07-09-08

85Babe85, 22 jaar                 2e ronde - 1e kindje           14-09-08  
Babeken, 25 jaar                     10e ronde - 1e kindje         18-09-08
Marjootje85, 23 jaar           8e ronde - 1e kindje         ??-??-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het wachtbankje, saai hoor!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Wen_84, 24 jaar                       2e ronde - 2e kindje            26-07-08

Babeken, 25 jaar                     9e ronde - 1e kindje         08-08-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Meiden wie o wie maakt ons weer een beetje blij?

Nod lijstje!

Plein,  28 jaar                               2e ronde - 1e kindje             21-08-08

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            25-08-08
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           25-08-08

Joyce, 24 jaar                              2e ronde - 1e kindje            26-08-08
Suzy, 24 jaar                                  7e ronde - 1e kindje           27-08-08

LMP24, 24 jaar                           2e ronde - 2e kindje            30-08-08  

Pieski, 26 jaar                             2e ronde - 1e kindje           06-09-08
Jacqy, 24 jaar                              15e ronde - 1e kindje        07-09-08

Glittersss * * * **

*

Nathalie:
Niet ziek worden he meis!!
Doe lekker rustig aan.

Pieski:
Balen dat je vrienden het nu weten!
Maar ja het is dan ook wel een beetje verdacht hihihi
En wat een uitputtingsslag voor je mannetje whahaha
Spaar je z'n krachten een beetje?

Babeken:
Balen van die $%@# duivels!!!!! GRRRR
Je voelde het wel aan maar toch balen.
Ik hoop dat ronde 10 jouw geluksronde is!!

Inge:
Tuurlijk mag je met ons mee kletsen!!!
Het wordt steeds drukker hier hahahh
Gezellig hoor!!!

Hier weinig bijzonders.
Gisteren was ik een dagje vrij, en s'middags kwamen plots mijn vader en broer langs.
Dus ik dacht huh wat komen die nou weer doen.
Bleek dat ze ons wilde verrassen, maar ze dachten dat ik niet thuis zou zijn.
Mislukt hahhah
Wij hebben al een tijdje geleden de voortuin opnieuw bestraat enzo, alleen er stond nog geen plant in.
Mijn vader werkt in de planten dus die had beloofd de tuin te doen.
Maar vanwege problemen bij mijn ouders thuis is ie er niet aan toe gekomen toen.
Dus gisteren had hij ze hele auto vol met planten.
En het is zo leuk geworden, ik ben er echt blij mee.
Mijn vriend die kwam thuis, en die snapte er ook niks van hahahh
Ineens de tuin vol planten, hij dacht dat ik de kolder had gekregen!!!
En nu ga ik de weekend dienst in.
Vandaag moet ik om 12.30 beginnen tot vanavond.
Ik weet niet of ik veel met jullie kan kletsen dit weekend maar dan weten jullie waardoor het komt.

Iedereen een fijn weekend
Tot snel, xxx Rachel

Nod lijstje!

Glittersss * * * **

*

Terug
Bovenaan