24 jaar en moeder wens.......

Hi meiden, ik voel me nog steeds niet lekker. Gelukkig vandaag dag vrij!
Dus ga echt ff uitrusten en hopen dat dat helpt. Vanavond namelijk verlovingsfeest van de tante van mijn vriend.

Gezellig dat je mee kletst Inge. Als je jou cyclussen bij elkaar opteld en deeld door 3 kom je op ongeveer 31 dagen. Ik zou als ik jou was dat als je nieuwe nod aan houden. En gewoon goed alles in de gaten houden hoe je je voeld enzo qua slijm e.d. Komt vast allemaal wel goed. Je lichaam moet eerst wennen aan geen pil meer slikken denk ik.

Babeken ik had gisteravond laat nog ff gelezen dat je ongi was geworden en ergens anders al ff dikke knuff gegeven. Hoop dat ronde 10 jullie gelukt bent idd.

Rachel werkse meis en we zien je wel verschijnen.Wat onzettend super dat jullie tuin nu mooi is aangekleed met planten. Lief hoor!

Liefs nathalie

hi Meiden..

Alles goed hierzo..
Ik ga ook in gedeeltes reageren hoor is zoveel maar wel erg gezeliig dat er steeds meer bij komen..
Ik merk aan mezelf dat ik een stukje rust heb gevonden nu ik hier af en toe me verhaal kan doen en praten met mensen die in hetzelfde schuitje zitten..

Allereest wil ik pien welkom heten gezellig dat he mee komt kletsen..
Vrienden van mij schelen ook 11 jaar en die zijn hartstikke gelukkig ik vind het een hartstikke leuk stel, en me ma der vriend is 10 jaar jonger en die gaan nu 10 jaar met elkaar en die gaan volgende week trouwen dus je ziet maar..

Nancy ben het helemaal met je eens dat je ook kan genieten met een kleine erbij ik heb juist zoiets van ik mis nu wat en dat is een kleintje erbij..

Mandy.. Ik snap helemaal wat je bedoel kwa werk ik ga 25 augustus ergens anders beginnen omdat ik bij me andere geen contract verlenging meer kreeg na 1,5 jaar..
Ik dacht ook eerst van ja anders wacht ik nu nog even maar ben nu al zolang bezig om zwanger te worden en ja als ik nu zwanger word dan kan ikme nieuwe baan ook weer op me buik schrijven is echt moeilijk maar ik heb toch besloten verder te gaan met zwanger worden..   Ben er zo aan toe gewoon.. hihi..
Succes jij he..

Ikga weer ff verder lezen kom straks weer verder reageren..

xx

Goedemiddag allemaal
Héhé heb lekker veel tijd om hier aanwezig te zijn de komende dagen, dus gaat dat ook doen!
Is gelukkig al beetje mooi weer vandaag dus kan ook een beetje buitenwerkjes doen...

Rachel, ja een mooie tuin is wel tof niet waar, alleen kruipt er veel tijd in om die mooi te houden, hihi. Maar bij mooi weer vind ik dat wel nog tof en ontspannend om doen.
Werk ze meid maar ook niet te veel hé!

Nathalie, hopelijk kun je vanavond toch genieten van dat feestje! Rust maar lekker uit nu!!

Tot straks meiden!

hey ladies...

wat is er weer gezellig veel gebabbeld hier... :)

babeken... grrrr die stomme rd'tjes.. was ships dat ze gekomen zijn zeg.... maar met volle moed verder he!!!!!

pien ik zal je dan ff laten shocken... mijn vriend en ik schelen 16 jaar... ik ben 24 en hij is 40.... maar het gaat super goed... en mijn omgeving kende hem al voordat ik iets met hem had, dus iedereen heeft goed gereageerd... ook mijn familie... :)

tis me inderdaad wat met die namen zeg... pien pieski en plein haha

pieski wij gaan ook altijd snowboarden in februari... ik hoop dat ik dit jaar niet mag snowboarden haha... wij hebben nog niet geboekt.. maar wanneer he zover komt dan zal ook bij ons het ff een rare situatie zijn....

inge leuk dat je mee kletst... :)

Ik heb als ik het goed heb dinsdag mij ei gehad... gisteren moet ik om het kwartier plassen ofzo haha... en ik had wat pijn in mijn onderbuik... kan dat wat te zeggen hebben?!?! ik vond ook gisteren opeens suikerwafels lekker.. normaal vind ik die vies.... maarja is denk ik gewoon toeval... want dat kan ja nog niet zo vroeg?!?!

ik ben gisteren naar festival geweest.. gaan dadelijk weer.. en morgen weer...
ik reageer dus ff wat minder deze dagen... zondag en maandag heb ik ook nog vrij en heb ik alle tijd om alles aandachtig te lezen en ook te reageren...

nathalie.. rust maar lekker wat uit... zodat je je snel weer beter voelt!!!

nou dames.. sorry als ik op sommige niet gereageerd heb... ben ff snel voordat we gaan hier nog wat aant posten...
we gaan zo namelijk weer naar festival...
ik spreek jullie snel weer..

en k hoop dat k vandaag wat minder moet plassen haha..

xx joyce

Ben ik weer ..
Ga weer verder reageren..

Rachel.. Wat leuk dat je vriendin ook der voor gaat dan ken tenminste lekker met elkaar erover praten das echt lekker..
Ja kwa die ovulatietesten weet ik het ook niet zo ik deed het de 1e keer en de dag erna had ik 2 strepen dus heb verder geen idee was voor mij ook de eerste keer dat ik het gebruitkte.. En fijn voor je dat je nu een mooi tuintje heb mijn stiefpa die kwam gistere ook de heg knippen bij ons en onkruid doen enzo dus ziet er ook weer netjes uit lekker he..

Nathalie.. Hoop dat je je snel weer wat beter voel schiet niet op als je je zo voelt..En ja voor de 2 jaar zal wel fijn zijn he duimen jullie met me mee..

Hey mandy dit forum is zeker verslavend er gaat geen dag voorbij dat ik ff ga bij lezen alleen heb niet elke keer tijd om te reageren .. Is veel lezen maar echt de moeite waard hii..

Babeken.. kl*te zeg dat je ongi geworden bent is elke keer toch een tegenvaller he nou hoop voor je op de volgende ronde dan maar.. je vroeg of er nog meer meiden zijn met zoveel pijn, nou hier is er 1 toen ik aan de pil was had ik nergens last van maar sinds ik gestopt ben met de pil ben ik de eerste dag echt beroerd alles wat pijn kan doen doet pijn volgens mij echt niet leuk.. Wat je zegt hopen dat we snel zwanger zijn zijn we er een tijdje vanaf..

Inge ook welkom gezellig dat je ook komt kletsen hoe meer zielen hoe meer vreugd..

Joyce.. Veel plezier bij het festival hopen dat het een beetje droog blijft zal lekker zijn..
En hopen dat die kwaaltjes de goede kwaaltjes zijn ik heb ook last van die kleine kwaaltjes je blijft hopen maar aan de andere kant heb ik zoiets van zal wel weer ongi worden.. Nou succes hoop het voor je hoor..

Hey meiden sorry als ik iemand vergeten ben maar zijn er zoveel..

xxx

Bah het benauwde zweet breekt me uit en heel raar gevoel in mijn lichaam
Had ff gedoucht en dat was wel lekker, en daarna dacht ik, ik moet toch wel ff naar de winkel. Kattenvoer was op, en kwam tot de conclusie wc papier ook, en nog wat andere boodschapjes. Dus tja moest wel hè.

Kan me niet echt concentreren om hier te babbelen en op iedereen te reageren. Als ik me weer wat fitter voel ben ik van de partij.

Liefs nathalie

Hoi,

Nou Nathalie sterkte hoop dat je snel weer wat beter voelt!

Nou meiden laat mn mannetje met rust vanavond om de avond is ook goed !!!
Alhoewel......... hihihihihi
Bedankt voor de tip zaad moet natuurlijk wel optimaal blijven!

Inge welkom op het forum wat lastig zo'n onregelmatige cycles he! ik las dat er hier meer meiden last van hebben. Toen ik nog aan de pil was kon ik ook precies vertellen wanneer ik ongi werd en hoelang etc. maar de afgelopen keer was mn cycles ineens 33 dagen! ach tja moet ik maar aan wennen. ik heb dus 33 dgn aangehouden.

Rachel leuk hoor zon gezellige voortuin volgend jaar is onze voortuim ook aan de beurt maar eerst gaan ze maandag beginnen met een dakopbouw We hebben nu een plat dak maar krijgen een puntdak met aan beide kanten 2 grote dakkappellen echt super natuurlijk 2 extra slaapkamers maar tja zie erg tegen de troep op!!!

Joyceveel plezer op de festivals hoop dat het zonnetje schijnt voor je

Verder weinig nieuws te vertellen. Moest deze week extra werken ipv 3 1/2 dag nu 5 dagen dus ben echt aan weekend toe. iedereen is of gaat maar op vakantie en tja wij zijn natuurlijk in april al22 dgn naar florida geweest dus helaas wij mogen nog in oktober maar lijkt allemaal zover weg. en dan blijven we wel in nederland hoor!

ik kom morgen weer kletsen weltrusten!!!

liefs Petra
ps als pieski te lastig is mogen jullie me ook gewoon petra noemen hoor geen probleem!

Dag lieve Meiden,

Jeetje wat is er gezellig veel gekletst hierzo...
Ik heb echt een hele tijd zitten bijlezen!!
Nou, ik geloof wel dat de meesten van ons goed geklust hebben dus nu mogen
we toch zeker goede hoop hebben he?? Nathalie, jij zet in op 3 zag ik... Ik zet in op 5... Moet kunnen toch?  

Babeken, wat rot voor je dat de RD-tjes gekomen zijn. Ik heb wel periodes gehad dat ik ontzettend veel buikpijn gehad heb als ik ongi werd.. Soms zelfs zo erg dat ik niet fatsoendelijk kon lopen. En dan ging ik 's Avonds naar bed  met 2 warme zakken, eentje voor op mijn rug en eentje voor de onderbuik.  Maar het is gewoon vanzelf over gegaan. In die periode had ik dan ook ontzettend last van een slecht humeur.. Nu heb ik dat ook veel minder!

Sesje, Natuurlijk duimen we dat je zo snel mogeijk zwanger bent! Je verdient het meid.. Ik ben nu ook mijn baan kwijt geraakt en heb indd ff getwijfeld over wat we nu moeten met de kinderwens maar wij hebben besloten om gewoon door te gaan. De wens is indd te groot.

Joyce, Veel plezier op het festival!! Inderdaad te hopen voor jullie dat het droog blijft, is wel zo prettig he

Inge, welkom. Leuk dat je ook met ons mee komt kletsen!

Rachel, wat gezellig dat je beste vriendin er nu ook voor gaat. Das wel heel fijn dat jullie alles kunnen delen. In onze omgeving zijn wij eigenlijk de enigen die nu voor een kindje gaan. De rest is of er nog niet aan toe, studeren nog of zijn nog vrijgezel. We hebben ook wel kennissen met kids maar die zien we niet heel vaak..

Nathalie, ik zag dat je tegen Inge zei dat ze haar slijm in de gaten houden moest.. Merken jullie meiden hier echt vele verschil in eigenlijk? Ik kan niet zeggen dat ik tijdens mijn ei-sprong echt anders slijm heb.. Deze maand dacht ik even van wel maar andere maanden heb ik hier niets van gemerkt.
Veel beterschap nog meisje, doe lekker rustig aan!!

Pien, ik slikte de pil inderdaad ook altijd verkeerd. En dan was ik er weer een vergeten, dan moest ik er weer 2 op een dag en dan was ik weer s 2 dagen of 3 dagen vergeten... Was echt een ramp met mij. Toen ben ik er maar gewoon helemaal mee gestopt. Dus ik slik m toch zeker al 5 jaar niet meer denk ik.

Pieski, Jeetje jij buit je mannetje wel uit he...  Ik probeer er wel ook wat rekening mee te houden dat we het regelmatig doen... Zo om de 2 dagen.. Maar probeer er niet te "opvallend" mee bezig te zijn anders wordt het ook zo'n "moetje" voor man lief. En hij is met alles zo van het spontane..
25 jaar leeftijdsverschil is indd wel veel. Maar als je gelukkig bent wat maakt het dan uit.. Mensen hebben toch altijd wel iets op elkaar aan te merken... Zit er van nature in denk ik..

Nou, met mij gaat ie verder prima. Nergens last van maar deze maand denk ik ook niet dat het raak kan zijn. Rond de ei-sprong (dag ervoor kreeg ik de brief) begon dat gedoe met t werk en dat was toch wel even schrikken, dus even stress... En ook wel even paar dagen stress tussen mijn man en mij omdat ik me erg rot voelde hierover. (Hij heeft zoiets van, schatje komt wel goed... De optimist in echt alles!!! Wordt ik af en toe gek van..) We hebben toch wel nog iets geklust, niet zo heel veel als het "moest" dus!! Dus stress werkt ook niet mee he, ga er dus niet vanuit.

De ouders van de kids waar ik nu op pas vroegen me om tijdelijk misschien even wat meer uren te werken, hoor ik dinsdag meer over.. Dus dat komt ook wel even goed uit.

Liefs,
Nancy
Meiden, als ik iemand overgeslagen heb... Sorry, maar er was ook wel heel veel bij te lezen.

Terug
Bovenaan