Dag lieve Meiden,
Jeetje wat is er gezellig veel gekletst hierzo...
Ik heb echt een hele tijd zitten bijlezen!!
Nou, ik geloof wel dat de meesten van ons goed geklust hebben dus nu mogen
we toch zeker goede hoop hebben he?? Nathalie, jij zet in op 3 zag ik... Ik zet in op 5... Moet kunnen toch?
Babeken, wat rot voor je dat de RD-tjes gekomen zijn. Ik heb wel periodes gehad dat ik ontzettend veel buikpijn gehad heb als ik ongi werd.. Soms zelfs zo erg dat ik niet fatsoendelijk kon lopen. En dan ging ik 's Avonds naar bed met 2 warme zakken, eentje voor op mijn rug en eentje voor de onderbuik. Maar het is gewoon vanzelf over gegaan. In die periode had ik dan ook ontzettend last van een slecht humeur.. Nu heb ik dat ook veel minder!
Sesje, Natuurlijk duimen we dat je zo snel mogeijk zwanger bent! Je verdient het meid.. Ik ben nu ook mijn baan kwijt geraakt en heb indd ff getwijfeld over wat we nu moeten met de kinderwens maar wij hebben besloten om gewoon door te gaan. De wens is indd te groot.
Joyce, Veel plezier op het festival!! Inderdaad te hopen voor jullie dat het droog blijft, is wel zo prettig he
Inge, welkom. Leuk dat je ook met ons mee komt kletsen!
Rachel, wat gezellig dat je beste vriendin er nu ook voor gaat. Das wel heel fijn dat jullie alles kunnen delen. In onze omgeving zijn wij eigenlijk de enigen die nu voor een kindje gaan. De rest is of er nog niet aan toe, studeren nog of zijn nog vrijgezel. We hebben ook wel kennissen met kids maar die zien we niet heel vaak..
Nathalie, ik zag dat je tegen Inge zei dat ze haar slijm in de gaten houden moest.. Merken jullie meiden hier echt vele verschil in eigenlijk? Ik kan niet zeggen dat ik tijdens mijn ei-sprong echt anders slijm heb.. Deze maand dacht ik even van wel maar andere maanden heb ik hier niets van gemerkt.
Veel beterschap nog meisje, doe lekker rustig aan!!
Pien, ik slikte de pil inderdaad ook altijd verkeerd. En dan was ik er weer een vergeten, dan moest ik er weer 2 op een dag en dan was ik weer s 2 dagen of 3 dagen vergeten... Was echt een ramp met mij. Toen ben ik er maar gewoon helemaal mee gestopt. Dus ik slik m toch zeker al 5 jaar niet meer denk ik.
Pieski, Jeetje jij buit je mannetje wel uit he... Ik probeer er wel ook wat rekening mee te houden dat we het regelmatig doen... Zo om de 2 dagen.. Maar probeer er niet te "opvallend" mee bezig te zijn anders wordt het ook zo'n "moetje" voor man lief. En hij is met alles zo van het spontane..
25 jaar leeftijdsverschil is indd wel veel. Maar als je gelukkig bent wat maakt het dan uit.. Mensen hebben toch altijd wel iets op elkaar aan te merken... Zit er van nature in denk ik..
Nou, met mij gaat ie verder prima. Nergens last van maar deze maand denk ik ook niet dat het raak kan zijn. Rond de ei-sprong (dag ervoor kreeg ik de brief) begon dat gedoe met t werk en dat was toch wel even schrikken, dus even stress... En ook wel even paar dagen stress tussen mijn man en mij omdat ik me erg rot voelde hierover. (Hij heeft zoiets van, schatje komt wel goed... De optimist in echt alles!!! Wordt ik af en toe gek van..) We hebben toch wel nog iets geklust, niet zo heel veel als het "moest" dus!! Dus stress werkt ook niet mee he, ga er dus niet vanuit.
De ouders van de kids waar ik nu op pas vroegen me om tijdelijk misschien even wat meer uren te werken, hoor ik dinsdag meer over.. Dus dat komt ook wel even goed uit.
Liefs,
Nancy
Meiden, als ik iemand overgeslagen heb... Sorry, maar er was ook wel heel veel bij te lezen.