24 jaar en moeder wens.......

Hi Meiden, wij zijn weer terug. Wat bedoel je met ik zet in op 3?
Ben niet heel helder misschien ligt het daaraan. Ik merk zelf ook niet zoveel van veranderede slijmproductie hoor. Maar schijnt dat je rond je eisprong dat wel meer kan hebben. Verschild denk ik per persoon, net als alles, hihi.

Petra, lekker klussen hoor, maar wel je mannetje heel laten. En ook ff de tijd geven. Ik wist het eerst ook niet. In begin is alles zo nieuw en spannend. Al die termen en afkortingen. Foliumzuur slikken e.d. En dan is dat allemaal nieuw enzo. En nu is het al zo gewoon, elke ochtend na de wc, glaasje water, pilletje klaarrrr, hihih

Dacht wil toch nog ff komen buurten. Ga zo weer lekker in bed liggen.

Liefs Nathalie

Hoi Nathalie,
idd ben ook aan het foliumzuur en terwijl ik eigenlijk geen pilletje kan slikken!
maar als ik dan bedenk het is voor je toekomstig kindje lukt het wel! knap he!
voor mij echt een overwinning!
maar ja gister mannetje met rust gelaten hoor!
maar vandaag mag ie echt weer aan de bak! hihihi
maak het natuurlijk wel romantisch voor hem lekker badje,kaarsjes erbij etc. etc.
of dan kook ik weer lekker voor hem hahaha
liefde van de man gaat door de maag hihihi
nou oke genoeg over mij
trouwens er zit nog steeds iemand op het wachtbankje hoe is het met haar?
iemand enig idee?

liefs petra

Hhaha idd Petra, fijne dag vandaag meis!

Van Wen_84 hebben we nog niks gehoord en kan ook nergens vinden hoe het met haar is. Vinden jullie het goed dat ik haar van lijstje haal? Want heb al paar keer naar haar gevraagd maar ze reageerd niet. En is nu al zolang geleden dat haar nod is geweest. Denk ook niet meer dat ze gaat reageren. Wen als je dit leest meis, we zijn erg benieuwd hoe het met je is.

Ik voel me gelukkig iets beter dan de afgelopen dagen. Ben nog wel een dweil als ik iets wil doen, maar ach. Heb wel weer rare dingen hoor. Zal wel komen omdat ik grieperig ben dat daarom dingen raar samen. Maar als ik koffie drink smaakt het me niet echt. En blijft die viese smaak een paar uur in mijn mond, gek hè.

Vanmorgen was mijn temperatuur 36,98 om 6.40 uur en normaal temp ik om 8.00 uur maar wou de wekker niet zetten maar nog ff slapen. Telkens als ik wakker werd en weer ging slapen droomde ik zo weer verder. De raarste dingen, hele verhalen, som hè.

Ik was ff bang dat mijn eisprong later is geweest, maar ovualatietesten liegen niet hè. Temperatuur is van zoveel dingen afhankelijk en je dan niet echt lekker voelen enzo. En dagen overgeslagen toen ik in Luxemburg was enzo. Dus geeft vertekend beeld hè. Maar we zullen zien. Dat afwachten maakt me soms zo onzeker. Vooral omdat ik me niet lekker voel. Dan weegd alles ff wat zwaarder hè.

Meiden ik ga ff proberren de was te doen.

Fijne dag, geniet ervan. Hoe is het met jullie?

Liefs Nathalie

He nathalie,
Echt super vervelend dat je je niet lekker voelt.
Het lijkt een beetje op het zomervirus wat heerst!
Heb het 4 weken geleden gehad. Luste ineens dingen niet meer die ik normaal super lekker vond. Had ook ontzettende last van mn darmen en daarbij ook nog eens hoofdpijn.
oh ja en het engste was nog wel dat ik ontzettende spierpijn had echt of ze het niet meer deden mn spieren!
Heb jij dat ook?
ik hoorde later dat mn collega precies hetzelfde heb gehad als ik.
Dat was trouwens de 1e keer dat ik me ziek gemeld heb bij mn werk waar ik nu werk inmiddels werk ik er alweer 2,5 jaar en zelfs via de directie kreeg ik terug Petra ziek? die is nooit ziek! hahahaha zo zie je maar zo'n virus pakt mij soms ook. Terwijl ik nu ongeveer overal wel immuum voor bent aangezien ik met kids werk!hihihi

beterschap!petra

Hi Petra, ik zit weer ff rustig hoor! Net stukje stof gezogen beneden. Mijn mannetje had boven gedaan. En dacht ach doe ik de wc ook nog maar ff en dan dalijk nog maar stukje. Maar ikke is nu een dweil ipv dat ik de vloer kan dweilen, hihih. Misschien moet ik gaan douchen en over de grond rollen in mijn kleding.Hey das ook een idee, hahaha. Nee laten we dat maar niet doen.

Onze kat is niet uit mijn buurt te slaan geloof ik, snap niet wat dat beestje heeft. Ik ga ff rustig zitten. Fijne dag!

Liefs Nathalie

Nod lijstje!

Plein,  28 jaar                               2e ronde - 1e kindje             21-08-08

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            25-08-08
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           25-08-08
Joyce, 24 jaar                              2e ronde - 1e kindje            26-08-08
Suzy, 24 jaar                                  7e ronde - 1e kindje           27-08-08

LMP24, 24 jaar                           2e ronde - 2e kindje            30-08-08  
Iniemienie, 23 jaar                2e ronde - 1e kindje          04-09-08

Pieski, 26 jaar                             2e ronde - 1e kindje           06-09-08
Jacqy, 24 jaar                              15e ronde - 1e kindje        07-09-08

85Babe85, 22 jaar                 2e ronde - 1e kindje           14-09-08  

Babeken, 25 jaar                     10e ronde - 1e kindje         18-09-08

Marjootje85, 23 jaar           8e ronde - 1e kindje         ??-??-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Sylvana, 24 jaar                       22e ronde - 1e kindje         20-08-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel zit er niemand op het overtijdbankje, kom op meiden!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Meiden wie o wie maakt ons weer een beetje blij?

Hallo Meiden,

Ik noem mezelf voor het gemak even Rikos, maar dat is niet mijn echte naam, ik wil het nog even spannend houden voor de wereld.
Ben nu 24 jaar en mijn vriend is 26. Ik ben sinds januari 2007 gestopt met de pil en ben onregelmatig ongesteld, de ene keer netjes  28 dagen en de andere keer weer 33.
Ik zit nu in de 8ste ronde en mijn NOD is 21 augustus.

Ik moet eerlijk zijn, ik volg jullie al een tijdje en ik vind het heerlijk om te lezen hoe jullie er mee bezig zijn en hopelijk zijn we allemaal snel mama.

Wat een heerlijk woord trouwens he! mama..
Ik heb het met mijn vriend er wel eens over dat hij straks papa zal heten en hij vind het ook heerlijk!

Terug
Bovenaan