24 jaar en moeder wens.......

Nod lijstje!

Plein,  28 jaar                               2e ronde - 1e kindje             21-08-08
Rikos, 24 jaar                                8e ronde - 1e kindje             21-08-08

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            25-08-08
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           25-08-08
Joyce, 24 jaar                              2e ronde - 1e kindje            26-08-08
Suzy, 24 jaar                                  7e ronde - 1e kindje           27-08-08

LMP24, 24 jaar                           2e ronde - 2e kindje            30-08-08  
Iniemienie, 23 jaar                2e ronde - 1e kindje          04-09-08

Pieski, 26 jaar                             2e ronde - 1e kindje           06-09-08
Jacqy, 24 jaar                              15e ronde - 1e kindje        07-09-08

85Babe85, 22 jaar                 2e ronde - 1e kindje           14-09-08  

Babeken, 25 jaar                     10e ronde - 1e kindje         18-09-08

Marjootje85, 23 jaar           8e ronde - 1e kindje         ??-??-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Sylvana, 24 jaar                       22e ronde - 1e kindje         20-08-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel zit er niemand op het overtijdbankje, kom op meiden!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Meiden wie o wie maakt ons weer een beetje blij?

Hi Rikos, welkom meis. Gezellig dat je nu ook mee kletst ipv mee leest. Je nod duurt niet heel erg lang meer. Wat balen dat je zo ongeregelmatig ongi bent. Heb je wel een beetje inzicht in wanneer je eisprong ongeveer is? Voel je die ook? Heb je al eens gedacht over temperaturen en/of ovulatietesten? Er schijnen ook vitamines te zijn die je cyclus een beetje regelmatiger maken. Heb ze laatst ook gezien bij de Etos. Misschien heb je wat aan die tip.

Meiden ik heb vandaag best wel wat dingetjes gedaan. De was hangt lekker buiten te drogen. Een deel stofgezogen. Maar mijn maag draait nu 10x om en als ik zo stil zit echt zeurend gevoel in mijn buik. Net of ik teveel heb gedaan. Ik voel me een dweil. Heb lasagne gehaald, dat eten we dalijk lekker makkelijk. Al moet ik er niet aan denken. Maar ga toch proberen wat te eten.

Hoe was jullie dag?

Volgende week is het wel heel spannend hiero! *duimduim*

Liefs Nathalie

Hoi dames, hmmm wat een lekker weertje, zit hier even buiten op ons terras met de laptop zodat ik alles rustig kan bijlezen (en ja wat is het weer veel!  )

Vandaag hebben we grote boodschappen gedaan en heb cadeautje van 't ventje gekregen (nieuwe autoradio met usb: zalig...) Had hem gezegd dat ik dat wel wou omdat dat superhandig en vandaag zei ie, kom we zijn weg, heb verrassing voor jou! Ben ik niet van hem gewend! Maar maakt me dolblij! Nu nog vragen aan de papa om hem in de auto te installeren, hopelijk zo snel mogelijk...
Straks hier nog mama en papa en zusje en haar vriend over de vloer om een wedstrijdje buzz te spelen... Wordt dus lachen geblazen vanavond!

Nathalie, meisje het gaat blijkbaar nog steeds niet zo goed met jou? Das wel vervelend, hoop dat 't snel betert!

Hoi Rikos, welkom! Zie dat je ook al aan ronde 8 zit (voor mij is ronde 10 ingegaan), hoe ga jij steeds om met die teleurstelling elke maand?
Trouwens, succes met het zwanger worden en dat je spoedig 'mama' mag worden! Ik vind het wel een rare gedachte, dat ik zo binnenkort (hopelijk toch) mama ga worden... Heb er ook wel enkele maanden voor nodig gehad om te wennen aan het feit dat ik elk moment wel zwanger kan zijn! Maar nu wens ik niks liever...

Over dat slijm, ik merk ook helemaal niks van dat eisprong gedoe... Soms denk ik van ja ik voel hem en dan weer helemaal niks.

Zo verder niet veel tijd meer om te reageren, moet nog de vaat aan de kant doen en dan is mijn volk er...
Dus tot later!

XXX
Babeken

Klopt voel me nog steeds niet toppie Babeken, maar wel iets beter dan de afgelopen dagen. Ga nu proberen iets te eten.

Ohhh super Buzzz. Doet me denken aan gezellig met vrienden toen we in Center Parcs waren. Of als we bij vrienden van mijn vriend zijn, word dat vaak ook fanatiek gedaan en Sing Star, echt lachen. Toen ik in het begin bij mijn vriend was, keek ik meestal toe. Niet echt lef om te zingen zeg maar. Maar nu blairrrr ik wel een nootje mee. En win regelmatig, tot spijt van de heren, hahahah. Jammer dat ze niet dichtbij wonen.

Wens jullie allemaal hele fijne avond!

Liefs Nathalie

hey meiden

jemig wat hebben jullie veel gekletst zeg gezelli hoor en ik maar werken haha..
heb alles doorgelezen wel uur mee bezig geweest ofzo.

inge en risko welkom hier leuk dat jullie meekletsen.

babeken wat klote zeg die rd had het je zo gegund meis.

nathalie wat naar om te lezen dat je zo beroerd bent heel veel sterkte.
bedankt dat je mijn nod veranderd hebt als we jou toch niet hadden.

joyce veel plezier bij festival.geniet ervan

ik begin echt helemaal de kluts kwijt te raken met al die namen dus sorry voor al die genen die ik vergeet nu.

ik ben trouwens bij fysio geweest en overbelasting tussen mijn bekken, tussen heiligbeen en lendewervel ofzo en ook nog halverwege mijn rug dus gaat lekker met me.
nu lekker twee dagen vrij maar dan moet ik hier het huishouden nog doen.

ik vind trouwens ook dat leeftijdsverschil geen probleem hoeft te zijn. als jullie maar gelukkig zijn samen. ik ben een half jaartje ouder dan mijn vriend das dus niet zo veel.

haha en dat vele klussen ken ik wel hoor wil dan toch zeker weten dat we er alles aan gedaan hebben en gelukkig wil mijn vriend dat ook maar zodra ik zeker weet dat vruchtbare periode erop zit doen we wel wat rustiger aan. netjes om de dag ofzo.

ik heb trouwens van de week gehoord dat mijn pa volgend jaar gaat trouwen . mijn ouders zijn nog maar net ofiicieel gescheiden en hij had meteen een nieuwe vriendin . was heel erg wennen maar nu ik er eidndelij kaan gewend ben kreeg ik dit te horen. heb gezegd dat ik het heel leuk voor ze vind maar dat het opeens allemaal zo snel gaat dat ik daar soms wel moeite mee heb. ik wist namelijk begin januari nog niet eens dat het niet goed zat tussen mijn ouders.
maar aan de andere kant ook wel leuk een bruiloft mijn pa zei dat mijn vriend en ik eigenlijk eerst nog moesten trouwen maar wij hebben daar geen centjes voor. hebben geld gestoken in huis en tuin en sparen nu voor babykamer enzo want je weet maar nooit wanneer we die nodig hebben,

nou ik ga nu ff lekker relaxen kom morgen wel weer ff lekker kletsen.
weet je na een paar dagen werken had ik zo'n zin om weer met jullie te kletsen dat ik me er onderweg naar huis helemaal op verheugde hoezo verslaafd???

fijne avond

dikke knuffel suzy

Nathalie, singstar hebben we ook, alleen jammer dat er zo weinig mensen zijn die dat durven. Is nochtans superfun!
Ook avondje buzz was fun, heb natuurlijk weer glansrijk gewonnen!

Suzywan, hopelijk komt alles spoedig in orde!
Amai wat heb jij trouwens al wat meegemaakt de laatste tijd, kan me voorstellen dat dat zware klappen zijn als je erachter komt dat jouw ouders uit mekaar gaan...

Dames slaap ze en tot morgen!!!!

XXX

Babeken

hey babeken en de andere

bedankt voor je lieve woorden.
wel vreemd ik heb eigenlijk mijn hele leven geen tegenslagen gehad en heb een leuke jeugd gehad. maar nu heb ik in een paar dagen meteen veel tegelijk gehad.
miskraam,operatie knie, vader depressief, ouders scheiden( terwijl ik mijn hele leven niet heb gemerkt dat het niet goed zat tussen ze), vader meteen nieuwe vriendin, vader volgend jaar al trouwen.
hoop dat het hier bij blijft en dat er gauw iets positiefs op ons pad komt: een klein wondertje.
ondanks de tegenslagen gaat het wel heel goed met me hoor ik ben niet iemand die ergens heel lang mee blijft lopen ben dan ff verdrietig maar denk ik moet ook weer verder en het gaat niet over door hier over te blijven janken.
tuurlijk heb ik het er nog wel eens moeilijk mee maar ik ben gelukkig vrij nuchter ingesteld anders was ik nu wel doorgedraaid denk ik.

dus dat ik ( en jullie natuurlijk ook ) maar snel zwanger mag zijn want ik mijn mijn familie kunnen wel positief nieuws gebruiken. wil het zo graag aan mijn moeder en broertjes vertellen ze zullen zo enthousiast zijn. ( mijn pa ook wel hoor maar die is helemaal gelukkig met zijn eigen leven nu)
heb toen niet verteld van mijn mk aan mijn ouders omdat ze het toen al heel moeilijk hadden en ik was bang dat ze de schuld   op zich zelf zouden schuiven maar soms wil ik het zo graag aan mijn moeder vertellen.
ik doe het niet want dan is de versssing als ik wel zwanger ben minder groot, dan weet ze dat we er mee bezig zijn. ookal vermoed ze het misschien wel.

zo genoeg gekletst over mezelf hoe is het met jullie allemaal.
al kwaaltjes of innestelingsbloedingen of ander leuk nieuws?

liefs suzy

Hi Suzy, jeetje je maakt in korte tijd veel mee meis. Ook dit heeft een plekje nodig. Zeker als je het helemaal niet ziet aankomen. Gaan je ouders nu nog wel ''normaal'' met elkaar om? Weet je moeder al dat je vader gaat hertrouwen? Wel snel allemaal idd, maar ja daar mag ik natuurlijk niet over oordelen. Het is ook wel fijn om je ouders gelukkig te zien lijkt me. Is het niet met elkaar dan zonder elkaar. Wie weet komt je moeder ook een nieuwe lieve man tegen. Al lijkt me het onwijs moeilijk als je ouders ineens gaan scheiden. Bah mag er niet aan denken. Hopelijk komt er snel een lichtpuntje in jullie gezin/familie!

Hier opgestaan met rugpijn grrr. Ik weet niet wat ik allemaal mankeer, maar volgens mij word ik oud, hahaha. Hier gebeurd dus van alles, wat ik niet echt kan plaatsen. Grieperig of misschien toch andere oorzaak? Ik zet in op het eerste, want dit heb ik nooit zo!

Meiden fijne dag en tot snel.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan