24 jaar en moeder wens.......

Nod lijstje!

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            25-08-08
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           25-08-08
Joyce, 24 jaar                              2e ronde - 1e kindje            26-08-08
Suzy, 24 jaar                                  7e ronde - 1e kindje           27-08-08

LMP24, 24 jaar                           2e ronde - 2e kindje            30-08-08  
Iniemienie, 23 jaar                2e ronde - 1e kindje          04-09-08

Pieski, 26 jaar                             2e ronde - 1e kindje           06-09-08
Jacqy, 24 jaar                              15e ronde - 1e kindje        07-09-08

85Babe85, 22 jaar                 2e ronde - 1e kindje           14-09-08  

Babeken, 25 jaar                     10e ronde - 1e kindje         18-09-08

Marjootje85, 23 jaar           8e ronde - 1e kindje         ??-??-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Sylvana, 24 jaar                       22e ronde - 1e kindje         20-08-08
Plein,  28 jaar                               2e ronde - 1e kindje             21-08-08

Rikos, 24 jaar                                8e ronde - 1e kindje             21-08-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel zit er niemand op het overtijdbankje, kom op meiden!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Meiden wie o wie maakt ons weer een beetje blij?

Wen_84 kletst mee bij de meistoppers en heeft haar nod 22 augustus dus idd ongi geworden. Wel jammer dat ze niet meer met osn mee kletst. Maar in meerder topics kletsen valt af en toe niet mee hoor, ik spreek uit ervaring, hihih.

Liefs Nathalie

He suzy, wat vervelend allemaal zeg hoop dat er idd snel wat leuks nieuws is voor je/jullie.

Nathalie nou ik hou deze maar net bij dus laat staan dat ik er in nog 1 ga kletsen nee niets voor mij maar jij succes met bijhouden hihihihi.

Nou ik heb ook last van mn onderrug. Ben net bij het oude huis van mn opa en oma geweest heel de zolder leeg geruimd (ze wonen inmiddels   vandaag precies 1 week in hun nieuwe flatje gelukkig) maar wat kunnen die mensen een hoop zooi bewaren zeg die zolder lag echt echt propie vol en samen met mn moeder echt heeeeeeel de zolder leeg gehaald. Dus dat is ook weer klaar maar dat gesleep met die dozen naar beneden dat kost toch mn rug
ben er moe van en ga zo eerst douchen (vies geworden van het werken) en dan ff een uurtje liggen ff niets!

Op zolder stond nog een oude wieg die mijn opa nog voor mn tante heeft gemaakt. Ik mag die hebben voor wie weet wanneer?
dus die moet ik samen met mn mannetje van de week nog ff ophalen

groetje en wie weet ben ik er vanvond nog ff
Petra

Hey Allemaal,

Jeetje, moest echt een uur lezen voordat ik weer bij was...leuk!!!

Hoop voor iedereen die zich niet lekker voelt dat het allemaal snel weer beter gaat!!
Heb zelf momenteel een dikke darm ontstekking dus zit ook niet echt lekker in het velletje...
Zou iemand mij ook bij het lijstje kunnen zetten, ben dan wel niet helemaal regelmatig maar heb uitgaande van 28 dagen het even uitgerekend en mijn nod zou dan zijn op 7 September- 1e ronde- 1e kindje...

Heb nu echt enorme spierpijn...hockey is deze week weer begonnen(voorbereiding) en heb deze week alweer 4 keer getraind...best zwaar..
Dus ga nu lekker even douche..huisje opruimen, beetje klussen misschien nog en morgen weer aan het werk...

Iedereen succes!!

xxpien

Hoi Nathalie, bedankt voor je tips, maar ik ben bang dat ik de meest al heb gebruikt...
Ik test nog steeds mijn eisprong iedere maand en die is best regelmatig.
Temperaturen.. ja.. als ik eerlijk ben geloof ik daar niet zo in en het is maar zo'n kleine schommeling. Dat van die vitamines die ken ik nog niet, dat ga ik wel even nazoeken, ben heel benieuwd of daar al onderzoeken van zijn geweest, maar dat lijkt me wel wat.

Wat vervelend,dat je nog steeds zo beroerd ben, lekker rustig aan doen en niet te veel van jezelf eisen he!

Hi Babeken, ja die teleurstelling was bij mij in het begin het grootst. Mijn moeder vertelde mij dat ze zo zwanger was van mij en mijn broers en zussen, dus dat verwachte ik ook zo een beetje, maar dat viel dus even tegen. Ik vind het natuurlijk nog steeds heel vervelend, maar ik probeer wel positief te blijven denken, mijn lichaam moet waarschijnlijk heeeeel lang aan het idee wennen dat het zwanger moet worden ofzo.... en als het straks na dezember nog niet gelukt is dan gaan we naar de huisarts en weten we snel meer.
Ik ben allang blij dat de  sex niet vervelend word, dat hoor je namelijk ook veel, dat het dan echt zo moeten  is, daar hebben wij gelukkig geen last van.

Ik voel mijn eisprong ook helemaal niet... wel jammer zou heel handig zijn haha en dat slijm kan ik eigenlijk niet zo goed in de  gaten houden, sorry dat ik het zo plat zeg, maar dat kan ook sperma zijn wat er nog uitkomt.....komt  bij mij in beetjes..

We hebben al wel steeds nagedacht over de babykamer en af en toe kopen we wat  spulletjes, klein hoor, want ik ben zo bang dat straks langzaamaan de kamer af is en ik niet zwanger kan worden ofzo...

Hoe zit dat bij jullie zijn jullie daar ook mee  bezig??

Suzywan  hou je taai!

Gr. Rikos

hey girls...

I'm alive... haha.. ben dood moe.. vandaag om 1 uur opgestaan... en vandaag lekker rieleksen...
het was wel een erg leuk weekendje.. :D:D

ik had donderdag en vrijdag beetje gek gevoel in onderbuik en moest telkens plassen... nu heb ik dat niet meer... dus denk niet dat het blaasontsteking was ofzo... beetje vreemd..

er wordt zich wat afgekletst hier... :) gezellie.... heb niet alles mega aandachtig doorgelezen..

maar nathalie nog steeds niet echt lekker.. das vervelend zeg.. :(
jammer dat wen niet meer mee kletst... maar het is inderdaad een dag taak om maar dan 1 topics bij te houden... haha..

oeeh al 3 meiden op het wachtbankje.... spannend... volgende week is inderdaad een erg spannende week he... veel meiden hebben hebben hun NOD volgende week... :)

suzy das niet niks allemaal.... mij lijkt het inderdaad wel heel erg wennen als vader een nieuwe vriendin heeft... en al helemaal als hij dan gaat trouwen... maar tis wat nathalie zegt... beter gelukkig appart dan samen altijd ruzie.... maar goed das makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.....

haha ik weet de helft al niet meer wat ik net wilde zeggen... dan ben ik aan het lezen en dan bedenk ik me vanalles wat ik kan zeggen.. maar als ik dan ga schrijven dan ben ik het kwijt.. :(
als je ff paar daagjes niet aandachtig leest dan kom je helemaal niet meer bijgelezen en gekletst... haha... dus ik ga vanaf nu weer aandacht meelezen en reageren... haha.

xxx

hoi allemaal

nathalie mijn ouders gaan heel goed met elkaar om gelukkig ze gaan gewoon naar dezelfde verjaardagen en mijn pa en zijn vriendin gaan ook helpen met de verhuizing van mijn ma. dus das wel fijn.
mijn moeder weet dat mijn pa volgend jaar gaat hertrouwen maar nog niet wanneer ik mocht nog niks vertellen van hem. wel moeilijk want ik vertel mijn moeder normaal alles meteen.

mijn pa en zijn vriendin waren hier net op bezoek en toen vroeg hij opeens wanneer wij nou eens aan kinderen gaan beginnen zijn vriendin heeft namelijk al 2 kleinkinderen en hij vind dat super zegt hij.
ik wist niet wat ik moest zeggen dus zei ik : zou je dat leuk vinden dan.
hij zei dat als wij niet zouden opschieten mijn broertje straks nog eerder is want zijn vriendin heeft het er ook steeds vaker over. maar zei zijn pas 21 ( geeft niks natuurlijk) maar hebben nog geen eigen huis enzo. dus denk dat ik wat dat betreft nog wel ff tijd heb. zal het wel leuk vinden als wij de eerste zijn want ik ben het oudst.
hij moest eens weten he dat we al ff bezig zijn en zelfs al mk hebben gehad.
anders was ik gewoon over 4 weken uitgerekend raar idee he.
heb de datum steeds in mijn hoofd en op de een of andere manier leef ik toch naar die datum toe. wel vreemd.

petra fijn dat de zolder van je opa en oma nu helemaal leeg is kan me voorstellen dat je gesloopt bent nu. doe maar lekker rustig aan

joyce leuk te horen dat het een geslaagd weekend is geweest nu ff lekker bijkomen.

wordt zeker spannend nu staan al meiden op wachtbankje en die week erna komen er nog een heleboel bij.
ik wil toch dat er minimaal 4 zwanger zijn hoor en hoe meer hoe beter natuurlijk.

ik ga ff eten koken nu

liefs suzy

Hoi Rikos,
Nou ik heb dat ook wel een beetje hoor van de babykamer. Zoals je misschien al eerder gelezen heb heb ik de wieg die mn opa heeft gemaakt gehad.
en verder weet ik al precies hoe ik de kamer zou willen!
maar verder doe ik niet echt iets kopen!
nou sterkte enniet te veel kopen hoor! hahahaha

zo weet ik nu wel hoe ik het mijn man wil gaan vertellen als we zwanger zijn.  ging een aantal weken geleden bij een oud collega op kraamvisite en had dus een bon gekocht bij prenatal daar zag ik een shirtje met: I papa nu ligt het kadootje goed verstopt.hihi

groetjes

Terug
Bovenaan