24 jaar en moeder wens.......

Nod lijstje!

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            25-08-08
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           25-08-08
Joyce, 24 jaar                              2e ronde - 1e kindje            26-08-08
Suzy, 24 jaar                                  7e ronde - 1e kindje           27-08-08

LMP24, 24 jaar                           2e ronde - 2e kindje            30-08-08  
Iniemienie, 23 jaar                2e ronde - 1e kindje          04-09-08

Pieski, 26 jaar                             2e ronde - 1e kindje           06-09-08
Jacqy, 24 jaar                              15e ronde - 1e kindje        07-09-08
Pien, ?? jaar                                  1e ronde - 1e kindje         07-09-08

85Babe85, 22 jaar                 2e ronde - 1e kindje           14-09-08  

Babeken, 25 jaar                     10e ronde - 1e kindje         18-09-08

Marjootje85, 23 jaar           8e ronde - 1e kindje         ??-??-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Sylvana, 24 jaar                       22e ronde - 1e kindje         20-08-08
Plein,  28 jaar                               2e ronde - 1e kindje             21-08-08
Rikos, 24 jaar                                8e ronde - 1e kindje             21-08-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel zit er niemand op het overtijdbankje, kom op meiden!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Meiden wie o wie maakt ons weer een beetje blij?

Petra je bent wel druk bezig geweest. Vinden je opa & oma het fijn in hun nieuwe flat? Hoe is het nu met je opa? Wat bijzonder dat jij dat wiegje mag hebben zeg.

Ik reageer ff in delen hoor meiden, want kan het anders niet allemaal onthouden. Iedereen is vrij om te reageren waar ze willen hè. En dit topic was toen ook nog niet zo lang open. Maar vind als je ergens meekletst dat je dan op zijn minst wel ff laten weten hoe het gaat. Of dan misschien ff kan zeggen van sorry ik klets hier niet mee, maar in andere topic omdat het te druk word. Of zie ik dat verkeerd? Want je leefd hiet toch wel met elkaar mee.

Pien ik heb je op het lijstje gezet hoor meis. Hoe oud was je ook alweer?

Ik ga ff verder lezen, tot strakkies!

Liefs Nathalie

Helemaal super, thanx, ben 22 jaar!

Ik ga even eten halen..(ovenschotel was aangebrand, waren beide in slaap gevallen)..

Pien

Hoi Nathalie,
Het gaat niet zo goed met mn opa heeft veel pijn etc. Hij is aan zn laatste chemo bezig en dan stoppen zn behandelingen hij kan namelijk toch niet meer beter worden. Hij geeft nu ook heel veel pijn aan maar hij slikt op dit ogenblik al 6 pijnstillers. Als hij nu verteld tegen de dokter dat de pijn erger wordt, moet hij op de morfine over en dat wilt hij absoluut nog niet: dan ga ik dood zegt ie dan! maar ja met pijn nog het laatste beetje leven lijkt ons ook niet fijn. dus mijn vader en een oom gaan van de week met opa praten. verder is ie wel heel blij met zn nieuwe huis. en heeft daar dan nu ook een beetje rust bij gevonden.Gelukkig!

ik ben wel echtsuperblij met die wieg zo mooi hopelijk mag  ons kindje hierin ooit liggen!

Verder ben ik het wel eens met je hoor. Je bent vrij om natuurlijk op meedere topic mee te kletsen maar reageer dan wel op alle topic of meld je idd ff af!

Groetje

He pien eetsmakkelijk voor zometeen!
Was je zo moe of had je gewoon geen trek in die ovenschotel....hihihihi

Zo ik ben weer bijgelezen, het is idd altijd heel veel hoor meiden. En zeker als je paar dagen ff niet komt, pfff. Gaat leuk worden als ik op vakantie ben en terug kom, hahaha.
Het gaat een spannend weekje worden. Ik kan het ook niet allemaal bijhouden hoor.

Wij hebben nog niks voor de babykamer gekocht, ik hou me eigenlijk een beetje in. Heb wel een knuffelkoetje gekocht, onwijs lief. Maar die kan ik eigenlijk ook nog weggeven. Maar stiekum wel gekocht voor onze eigen toekomstige kleine. En laatst borstencremé meegenomen, hahah. Die was bij de kruidvat in de aanbieding voor €2,- kom ik bij de kassa is er ngo 50% korting op dus maar €1,- Als het gewoon nog heel lang duurt voordat ik zwanger mag zijn doe ik hem gewoon in kraampakket ofzo. We zien wel. Ik heb al zoveel mooie dingen gezien. Lekker wegzwijmelen.

Ik ben de draad alweer kwijt, sorry

Nod lijstje!

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            25-08-08
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           25-08-08
Joyce, 24 jaar                              2e ronde - 1e kindje            26-08-08
Suzy, 24 jaar                                  7e ronde - 1e kindje           27-08-08

LMP24, 24 jaar                           2e ronde - 2e kindje            30-08-08  
Iniemienie, 23 jaar                2e ronde - 1e kindje          04-09-08

Pieski, 26 jaar                             2e ronde - 1e kindje           06-09-08
Jacqy, 24 jaar                              15e ronde - 1e kindje        07-09-08
Pien,  22 jaar                                  1e ronde - 1e kindje         07-09-08

85Babe85, 22 jaar                 2e ronde - 1e kindje           14-09-08  

Babeken, 25 jaar                     10e ronde - 1e kindje         18-09-08

Marjootje85, 23 jaar           8e ronde - 1e kindje         ??-??-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Sylvana, 24 jaar                       22e ronde - 1e kindje         20-08-08
Plein,  28 jaar                               2e ronde - 1e kindje             21-08-08
Rikos, 24 jaar                                8e ronde - 1e kindje             21-08-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel zit er niemand op het overtijdbankje, kom op meiden!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Meiden wie o wie maakt ons weer een beetje blij?

Hahhaha Pien, ja dat gaat niet lukken hoor, ovenschotel in de oven en dan samen in slaap vallen. Smakelijk eten voor strakkies!

Petra wat naar dat je opa zoveel pijn heeft. Moeilijk om hem zo te zien lijkt me. Ik weet zelf wat het is idd. Hoop echt dat je opa nog mee mag maken dat je zwanger mag zijn meis.

Tja mag er niet aan denken dat ik iemand zou verliezen. Wie wel. Heb het al paar keer mee moeten maken. Mijn mams heeft een aantal beroertes gehad, en ging heel slecht. Gelukkig gaat het nu beter met haar. Ook al is het niet de oude mama. Maar tis wel MIJN mama. En mag er niet aan denken dat er nu iets gebeurd en ik dit niet met haar zou kunnen delen.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan